Ойынның педагогикалық мәні




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

СӨЖ №2
Тақырып: Ойынның педагогикалық
мәні
Орындаған: Даулетбекова А. Ж
Тексерген: Кулмышева Н. А

Семей 2015ж
Жоспар
Ойынның педагргикалық мәні
Драматизациялық ойындар
Ойын:

Қоршаған Өсіп келе
Баланың
ортыны жатқан бала
негізгі іс-
танудың ағзасының
әрекеті қажеттілігі
тәсілі
Ойын дегеніміз – адамның
ақыл – ойын дамыатын,
қызықтыра отырып ойдан ойға
жетелейтін, тынысы кең,
алысқа меңзейтін, қиял мен
қанат бітіретін ғажайып нәрсе.
В.И.Сухомлинский:
«Ойынсыз,
музыкасыз,
ертегісіз,
творчествосыз,
фантазиясыз толық
мәніндегі ақыл-ой
тәрбиесі
болмайды», - дейді.
В. И. Сухомлинский
М.Әуезов: «Біздің
халқымыздың өмір
кешкен ұзақ жылдарында
өздері қызықтаған алуан
өнері бар ғой. Ойын деген
менің түсінуімше көңіл
көтеру, жұрттың көзін
қуантып, көңілін
шаттандыру ғана емес,
ойынның өзінше бір
ерекше мағыналары
болған», - деп тегіннен М. Әуезов
тегін айтпаса керек.
Ойын арқылы оқушы неге үйренеді:
Өздігінен
Қисынды ой-
жұмыс Сөздік қоры
қабілетін
істеуге баийды
дамытады
үйренеді

Өзара
Зейіні Байқампазды
сыйластыққа
қалыптасады ғы артады
үйренеді

Сабаққа
Тәртіптілікке
Тілі дамиды қызығушыл
баулиды
ығы артады
Дидактика
Сергіту
лық
ойындары
ойындар
Ойын Логикалық
жаттығу ойындар

Грамматик
Ойын-
алық
сабақ
ойындар

Ойын
Іскерлік
ойын түрлер Ұлттық
ойындар

і
Ойындардың негізгі мақсаты
балалардың ықылас зейінін,
сөздік қорын, байқампаздығын,
есте сақтау, қабылдауын
дамытудағы, икемділікті
арттыруға, өзінің жеке
құрбыларының іс- әрекетін
бағалай, құрметтей, өз ісінің
дұрыстығын дәлелдей білуін
анықтау, қалыптастыру.
Ойынның атқаратын
қызметтері:
Ойын –сауық
Коммуникативтік немесе қарым –

қатынастық
Диагностикалық (Ойын барысында

өзін – өзі тану)
Коррекциялық (Өзін – өзі түзету)
Әлеуметтендіру
Драматизациялық ойындар
Драматизациялық ойында бала –
артист, интоноция, мимика, пантомима
арқылы өз бетімен бейне жасайды,
өзіндік әрекет етіп рөлді ойнайды.
Бұрыннан жасалған саханалық
қойылымда бала ойын –
драматизациясында қандай бір сюжетте
ойнайды. Ойын драматизациясы
көрерменсіз музыкалық сипаттағы
орындау болады.
Драматизация
ойыны

Саусақ Қуыршақ
драматизациясы драматизациясы
Саусақтар ойын драматизациясы. Балалар
атрибуттарды саусақтарына киеді. Ертегінің мәтінін
айта отырып саусақтарын қимылдатып сюжет
жасайды. Көріністі ширманың сыртында тұрып,
немесе топта еркін қозғала жүріп көрсетеді.
Қуыршақ бибабомен
ойыны –
драматизациясы. Бұл
ойында саусақтарға
қуыршақ бибабаоны
киеді. Ширмада
ойнайды. Бұл
қуыршақтарды ескі
қуыршақтардан
жасауға болады.
Назарл ары ң ыз ғ а
ра хмет!

Ұқсас жұмыстар
Ойын технологиясы туралы
ФИЛОСОФИЯ - ПСИХОЛОГИЯ ФАКУЛЬТЕТІ
«Ойынның педагогикалық мәні. Мектеп жасына дейінгі балалардың драмалау ойыны»
Ойынның педагогикалық мәні МЖД балалардың драммалау ойыны
Мектеп жасына дейінгі балалық шақта ойынның балаға басты әрекеті
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы ойынның психологиялық - педагогикалық ерекшелігі
Ж.Пиаже және оның мектебі
Педагог - балалар ойынын ұйымдастырушысы
Дидактикалық ойындар-оқыту құралы. Мектеп жасына дейіңгі балалардың қимыл қозғалыс ойындар
Ойнаушының өзіне таңдаған рөлдері
Пәндер