Тұлғаның қалыптасуындағы ойынның алатын орны

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым минстрлігі Шәкәрім атындағы Семей мелекеттік университеті Жаратылыстану – Математика мамандығы Математика мандығы

 

Тұлғаның қалыптасуындағы ойынның  алатын орны

Орындаған: Ерғалиқызы Әдемі Т-411 топ Тексерген: Оралбекова Б.С.

Балалар мен жастар ортасының аса тиімді құралдарының келесі бірі

Ойындар

өсуі, арды бала ы ол ді. едагогикас тінде көре ы ре Халық п ба л а ың фактор лыптасу сірген ана қа ала ө д ам у ы м е н лықтың “Б олып а ланысты х стаз бала б к й т қ ан ұ Осыған ба те , бала оқы лалар үшін йнайды ы н ба болып о пен сыдан. Ой ” деуі о йын-сауық ру, о ойлайды ның уақыт озды ойындары пен алар жұбаныш птеген бал ө әне ана емес. К ыту, көркемдікке ж қуаныш қ а р. д ам зды мәні б күштерін дене маңы ке баулуда лік адамгерші

Ат жарыстары ойындары

Қыз қуу Аударыспақ Көкпар

Бұл ойындардың дене  тәрбиесін дамытуда  алатын орны  ерекше.

Ойынның бала тәрбиесіндегі ролін айта  келіп, жас өспірімдерді үш топқа бөледі

7-10 жас аралығы – бозбала Қозғалмалы ойындар

1-7 жас аралығы – нәресте Ежелгі қазақ ойындары

15-30 жас аралығы – жігіт Спорт ойындары

«Бұл жерде менің айтарым, егер қыз баланың қолдан жасайтын қуыршақтары мен ер балалардың өздерінің балшықтан жасап алатын жылқы мен түйе сияқты жануарлар мүсіні болмаса, қазақ балаларының ойыншықтары мүлдем жоқ. Бірақ антропологиялық көзқараспен қарайтын болсақ, олардың осы ұсқынсыз ойыншықтары баланың өз шығармашылық қиялымен туғандықтан, құнды болып есептеледі».

  Қазақ халқының өмірінде ойынсыз тірлік бітпеген, тіпті көшіп-қонуда да жастар аяғын ойынға айналдырып отырған. XXI ғасырдың бірінші жартсында қазақ даласын Сібірге жер аударылған поляк А. Янушкевич өзінің жазып жүрген күнделіктерінде қазақтың ойын-сауығының халықтық тұрмыс-тіршілігімен, әдет-ғұрпымен, қоршаған ортамен астасып жатқанын таң-тамаша еткенін сөз етеді. “Кешкісін біздің үйде бір қызық болды. Ол әр түрлі аңдар мен құстардың,әсіресе, түйенің, құланның, бүркіттің дауысын айнытпай салады. Бұны одан артық айнытпай салу ешкімнің қолынан келмейді” ,– деп таң-тамаша еткен

Ойын – балалардың негізгі іс-әрекеттерінің бір түрі. Ойын арқылы бала өмірден көптеген мәліметтер алады. Ойын – адамның өміртанымының алғашқы қадамы. Қазақ халқының ұлы ақыны  А.Құнанбаев: «Ойын ойнап ән  салмай, өсер бала бола ма »  ­деп айтқандай, бала өмірінде  ойын ерекше орын алады.  «Балалықтың қанына – ойын  азық»­деп халық бекер  айтпаған. 

Ойын ата­бабаларымыздың  заманынан бері мазмұн  жағынан толысып, дамып,  дәстүрлі жалғасып, үнемі  жетіліп келеді. 

Оқушылардың ойлау қабілетін  дамытуға сөзжұмбақ, ребус,  ұйқасын тап, дидактикалық  ойындар, қазақтың ұлттық  ойындары, рөлдік ойындар,  анаграмма ойындарының әсері  мол.

1. 2. 3. 4.

Қолданылған әдебиеттері: Мырзатаева Б. Халықтық салт-дәстүрлердің бала дамуына ықпалы. Ұлағат – 2002 №5 37 б. С.Ғаппасов.Ізгілік әліппесі А-1991 З. Ә Әбілова,К.М.Қалиева. Этнопедагогика.А-1999ж Ә. Табылдиев.Халық тағылымы. А-1992 5. Ғаббасов С. Халық педагогикасының негіздері Алматы, 1995 ж


Пән: Мәдениеттану


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь