Тұлғаның қалыптасуындағы ойынның алатын орны




Презентация қосу
Қ аза қ стан Республикасы Білім ж ә не Ғ ылым минстрлігі
Ш ә к ә рім атында ғ ы Семей мелекеттік университеті
Жаратылыстану – Математика маманды ғ ы
Математика манды ғ ы

Тұлғаның
қалыптасуындағы
ойынның алатын орны

Орында ғ ан: Ер ғ али қ ызы Ә демі
Т-411 топ
Тексерген: Оралбекова Б.С.
Балалар мен жастар ортасының
аса тиімді құралдарының Ойындар
келесі бірі

а рд ы б а л а өсуі,
е д а г о г и к асы ол т і н д е к ө р еді.
Халық п су ы ң ф а к то ры ре
а н а бала
л ы п т а с ір г е н
д ам у ы м е н
қа т ы ң “Бала ө
а н ы с ты ха л ы қ
с т аз б а л а болып
й л тқан ұ
Осыған ба йд ы , б а л а о қ ы
л а р ү ш ін тек
й н а йын ба л а
болып о і о с ы д а н . О ау ы қ пен
” д еу й ы н - с
ойлайды у а қ ы т о здыру, о ы н д а р ының
п е н лалар о й
жұбаныш с . Кө п т е ге н б а
ж әне
а на е м е е м д і к ке
қуаныш қ т е р і н д а м ы т у, көрк
м ә н і бар.
дене к ү ш а маңы зд ы
к е б а у л у д
лік
адамгерші
Ат жарыстары ойындары

Бұл ойындардың дене
Қыз қуу тәрбиесін дамытуда
алатын орны
ерекше.
Аударыспақ

Көкпар
Ойынның бала тәрбиесіндегі ролін айта
келіп, жас өспірімдерді үш топқа бөледі

7-10 жас аралығы
– бозбала
Қозғалмалы
ойындар

1-7 жас аралығы 15-30 жас аралығы –
– жігіт Спорт
нәресте Ежелгі ойындары
қазақ ойындары
«Бұл жерде менің айтарым, егер
қыз баланың қолдан жасайтын
қуыршақтары мен ер балалардың
өздерінің балшықтан жасап алатын
жылқы мен түйе сияқты жануарлар
мүсіні болмаса, қазақ балаларының
ойыншықтары мүлдем жоқ. Бірақ
антропологиялық
көзқараспен қарайтын болсақ, олардың осы
ұсқынсыз ойыншықтары баланың өз шығармашылық
қиялымен туғандықтан, құнды болып есептеледі».
Қазақ халқының өмірінде ойынсыз тірлік бітпеген,
тіпті көшіп-қонуда да жастар аяғын ойынға айналдырып
отырған. XXI ғасырдың бірінші жартсында қазақ
даласын
Сібірге жер аударылған поляк А. Янушкевич өзінің жазып
жүрген күнделіктерінде қазақтың ойын-сауығының
халықтық тұрмыс-тіршілігімен, әдет-ғұрпымен,
қоршаған
ортамен астасып жатқанын таң-тамаша еткенін сөз етеді.
“Кешкісін біздің үйде бір қызық болды. Ол әр түрлі
аңдар
мен құстардың,әсіресе, түйенің, құланның, бүркіттің
дауысын айнытпай салады. Бұны одан артық айнытпай
салу ешкімнің қолынан келмейді” ,– деп таң-тамаша еткен
Ойын – балалардың негізгі
іс-әрекеттерінің бір түрі. Ойын ата-
Ойын арқылы бала өмірден бабаларымыздың
көптеген мәліметтер алады. заманынан бері мазмұн
Ойын – адамның жағынан толысып,
өміртанымының алғашқы дамып, дәстүрлі
қадамы. жалғасып, үнемі жетіліп
келеді.

Қазақ халқының ұлы Оқушылардың ойлау
ақыны А.Құнанбаев: қабілетін дамытуға
«Ойын ойнап ән салмай, сөзжұмбақ, ребус,
өсер бала бола ма?» ұйқасын тап,
-деп айтқандай, бала дидактикалық ойындар,
өмірінде ойын ерекше қазақтың ұлттық
орын алады. ойындары, рөлдік
«Балалықтың қанына – ойындар, анаграмма
ойын азық»-деп халық ойындарының әсері мол.
бекер айтпаған. 
Қолданылған әдебиеттері:
1. Мырзатаева Б. Халықтық салт-дәстүрлердің бала
дамуына ықпалы. Ұлағат – 2002 №5 37 б.
2. С.Ғаппасов.Ізгілік әліппесі А-1991 З.
3. Ә Әбілова,К.М.Қалиева. Этнопедагогика.А-1999ж
4. Ә. Табылдиев.Халық тағылымы. А-1992 5. Ғаббасов С.
Халық педагогикасының негіздері Алматы, 1995 ж

Ұқсас жұмыстар
Жеке тұлғаның дамуы
ТҰЛҒААРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТЫ СУБЪЕКТИВТІ ҚАЛАУЛАР НЕГІЗІНДЕ
Тұлғааралық қарым қатынас
Жеке тұлғаның қалыптасуы
Қазақстандағы волейболдың даму тарихы
Бестемше ойынының бала тәрбиесіндегі орны
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балада қарапайым математикалық түсініктердің қалыптасуы
Көлем сөзі
Мектеп жасындағы баланың мінез-құлық ерекшеліктері
Ойын психологиялық феномен түрінде
Пәндер