С.Сәдуақасовтың бойындағы ерекшеліктерін ұғындыру, ағартушылық қызметін насихаттау, тақырыпты аша отырып, түсініп оқуға үйрету




Презентация қосу
«ХХғ 20-жылдардағы С. Сәдуақасовтың
қоғамдық-саяси қызметі» тақырыбы
сыныптан тыс жұмыста.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі. С.Сәдуақасовтың
бойындағы ерекшеліктерін
ұғындыру, ағартушылық
қызметін насихаттау,
тақырыпты аша отырып,
түсініп оқуға үйрету.
Дамытушылығы. Оқушылардың
танымдық белсенділігін арттырып,
ойлау әрекетін дамыту, ой
қорытындысын жасай білуге, ортақ
пікірге келуге дағдыландыру.
Интерактивтік тақтамен жұмыс
жасауды үйрету.
Т ә рбиелігі. Оқушыларға
С.Сәдуақасовтың бойындағы
қасиеттерді айта отырып,
адамгершілікке, жүректілікке және
туған жерін, Отанын шексіз сүйетін
ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Түрі. Дәстүрлі емес сабақ. Ойын
сабақ.

Көрнекілігі. СТО стратегиясы,
суреттер, тірек-сызба, интерактивтік
тақта.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2.Үй тапсырмасын сұрау.
«Ой сергіту» (сұрақтар қою).
3.ЖАҢА САБАҚ. ОҚУШЫЛАРДЫ
ҮШ ТОПҚА БӨЛЕМІЗ.
1-ТОП. «ТАРИХ ӘЛЕМІ».
2-ТОП. «ОТАН».
3-ТОП. «ТАРИХҚА САЯХАТ».
«Ой шақыру» стратегиясы.
1.Кеңес үкіметі Қазақстанда қай жылы
орнады?
2.Сендер қазақ халқының зиялыларынан
кімдерді білесіңдер?
Кіріспе.
Олай болса, оқушылар біз бүгінгі
жаңа сабақта қазақ
зиялыларының бірі, Смағұл
Сәдуақасов туралы толық
мағлұмат алайық.
.
Тірек-сызба арқылы түсіндіру

Смағұл
Сәдуақасов
1900-1933 жж.

Ақмола губерниясы, Омбы уезі,
Туған жері
Қорған болысы.

Мамандығы Агроном

1915 жылы Омбының
Білімі ауылшаруашылық мектебі

Қазақстандағы кооперация қозғалысының
басшысы,Қазақ Орталық Атқару
Атқарған
комитетінің президиум мүшесі, Халық
қызметі ағарту комиссары, журналист, сыншы,
жазушы.

Москва-Донбасс темір жолында бас инженер
Өмірінің
қызметін атқарады. Сонда жүріп қатты
соңғы күндері
сырқаттанып, 1933 жылғы желтоқсанда
Кремль ауруханасында дүние салды
Ал енді оқушылар С.Сәдуақасовтың
қоғамдық-саяси қызметін талдайық.

Сен білесің бе?
С.Сәдуақасовты республика басшылығының
тізгінін ұстаған Ф.Голощекин ұнатпаған. Ол
Сталиннің Қазақстандағы қолшоқпары
Голощекинді сынап, пікірлерінің, іс-
әрекеттерінің терістігін көзіне, көпшілік
алдында айтқан.
С.Сәдуақасов пен Ф.И.Голощекиннің арасында шиеленіс
тудырған мәселелер

Мекемелерді оқығандарға
қазақыландыру көзқарас

Өнеркәсіпт байларға
і дамыту көзқарас
Мені т а ңғ а лдыр ғ ан м ә ліметте р.
С.Сәдуақасов Қазақстандағы жоғары оқу
орнын тұңғыш ұйымдастырушы және КазПИ-
дің алғашқы ректорларының бірі.
С.Сәдуақасов – әдебиеттанушы, қазақтың
тұңғыш ұлттық театрын ұйымдастырушы
болды.
С.Сәдуақасов автономия құрылымы,
әкімшілік бөлініс, шекарасы, шашырап
қалған байырғы қазақ жерлерінің тұтасып,
бірігуі жолында көп тер төкті.
ЖАҢА САБАҚТЫ БЕКІТУ МАҚСАТЫНДА «АТАЖҰРТ»
ОЙЫН ЭЛЕМЕНТТЕРІ ПАЙДАЛАНЫЛДЫ.
1-бөлім-«Өткел».
1-топ. «Қандай қасиеттер тән?».
С.Сәдуақасо
в

Өткір
экономист жазушы агроном
публицист
2-топ. «Орнын тап».
Смағұл Сәдуақасов
Ахмет Байтұрсынов
Мағжан Жұмабаев
3-топ. «Кім қандай
мамандық иесі».
Смағұл Сәдуақасов –
агроном.
Шоқан Уәлиханов –
этнограф.
Ыбырай Алтынсарин –
педагог.
2-бөлім-«Белес».
Деңгейлеп тапсырма беру.
1-топ
Қазақтың тұңғыш ұлттық театрын ұйымдастырушы,
1933 жылы желтоқсанда кремль ауруханасында дүние
салған мемлекет және қоғам қайраткері.
2-топ
Сталиннің Қазақстандағы қолшоқпары, «Кіші октябрьді»
бастап, қазақ жеріне зобалаң, зұлмат әкелген кім?

3-топ
С.Сәдуақасовқа , Аққуы жоқ, қаздары жоқ көл жетім,
Шүйгіні жоқ, шалғыны жоқ жер
жетім.
Смағұлдай арасыңнан айырылып,
Қайран қазақ, болдың бүгін сен жетім.
- деген жоқтау өлең жолдарының авторы кім?
(М.Жұмабаев).
3-бөлім- «Асу».
«Интервью» стратегиясы.
1-топ
Зиялы қауым деген кімдер?

2-топ
Зиялы болу үшін қойылатын талаптар.
3-топ
Қазақтың тарихында қандай зиялыларды
білесіңдер, несімен есте қалды?
5-бөлім- «Жерұйық».
Білетінім Үйрендім Үйренгім
келеді
5.Үй тапсырмасын саралап беру.
а) Материалдармен құжаттар
жинақтау.
б) «егер мен зиялы болсам....» эссе
жазу.

6.Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Дауыстап оқу
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені
Ескендір поэмасын оқу
Сауат ашу сабағына қойылатын талаптар
КІШІ ЖҮЗДІҢ РЕСЕЙ ИМПЕРИЯСЫНЫҢ ҚҰРАМЫНА ЕНУІ
Сауат ашу әдістері
Миға шабуыл жасау
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
ЖОҒАРЫ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНЕН БЕРІЛЕТІН ТАПСЫРМАЛАР ЖҮЙЕСІ
Сынып жетекшісінің жеке оқушымен және оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу жұмыстары
Пәндер