Театр
Презентация қосу
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ
СРО
ПӘН:МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ӘДІСТЕМЕСІ
ТАҚЫРЫП:БАЛАЛАР МУЗЫКА ТЕАТРЫ
ТОП:П-301
ОРЫНДАҒАН:БЕЙСЕНГАЗЫЕВ МЕДЕТ
ТЕКСЕРГЕН: СУЛТАНОВА Н.К
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ.2015 ЖЫЛ
ТЕАТР
(ГРЕК. THEATRON – ОЙЫН-САУЫҚ ОРНЫ; ОЙЫН-САУЫҚ) –
САХНАЛЫҚ ӨНЕРДІҢ ӨМІР КӨРІНІСТЕРІН ДРАМАЛЫҚӘРЕКЕТ
АРҚЫЛЫ КӨРЕРМЕНДЕРДІҢ КӨЗ АЛДЫНДА АКТЕРЛЕР КҮШІМЕН
БЕЙНЕЛЕЙТІН БІР ТҮРІ; ОЙЫН-САУЫҚ НЕМЕСЕ СПЕКТАКЛЬ; ТҮРЛІ
САХНАЛЫҚ ОЙЫН-САУЫҚТАР, СОНЫМЕН ҚАТАР ЖАЛПЫ
МӘДЕНИ ШАРАЛАР ӨТКІЗІЛЕТІН ОРЫН-ЖАЙ.
ЖАЛПЫ ТЕАТР ӘДЕТТЕ ӨЗ ЗАМАНЫНЫҢ ОЗЫҚ ИДЕЯЛАРЫН БОЙЫНА
СІҢІРЕ ОТЫРЫП, ІЗГІЛІК МҰРАТТАРЫН ПАШ ЕТКЕНДЕ, ЕҢ БАСТЫСЫ
АДАМНЫҢ ӨМІРЛІК ЖӘНЕ РУХАНИ ОЙ-МАҚСАТТАРЫ МЕН ОНЫҢ
КҮРДЕЛІ ІШКІ ЖАН ДҮНИЕСІН ТЕРЕҢ ДЕ ШЫНАЙЫ АШЫП
БЕЙНЕЛЕГЕНДЕ ҒАНА ОЛ ӨЗІНІҢ ЖОҒАРЫ КӨРКЕМДІК САТЫСЫНА
КӨТЕРІЛУМЕН ҚАТАР ҚОҒАМДЫҚ-ӘЛЕУМ. МІНДЕТТЕРІН ОРЫНДАЙ
АЛАДЫ. ТЕАТРДЫҢ ДА ӨНЕРДІҢ ӨЗГЕ САЛАЛАРЫ СЕКІЛДІ ӨЗІНЕ ТӘН
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ БАР.
ОЛӘДЕБИЕТ, МУЗЫКА, КЕСКІНДЕМЕ,АРХИТЕКТУРА, БИ ЖӘНЕ
КИНЕМАТОГРАФИЯНЫҢ МӘНЕРЛІ АМАЛ-ТӘСІЛДЕРІН БОЙЫНА
ЖИНАҚТАҒАН СИНТЕЗДІК ӨНЕР. МҰНЫҢ ӨЗІ САХНА МЕН
КӨРЕРМЕНДЕРДІҢ РУХАНИ ОЙ-СЕЗІМ КҮЙЛЕРІНІҢ БІР-БІРІМЕН ӨЗАРА
ҰШТАСУЫН, ОҒАН ҚОСА СПЕКТАКЛЬДІ ЖАСАУШЫЛАР МЕН
КӨПШІЛІК ҚАУЫМНЫҢ АРАСЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ МАҚСАТТЫҢ ОРТАҚ
БОЛЫП, БІР АРНАДАН ШЫҒУЫН ТАЛАП ЕТЕДІ.
БАЛАЛАР ТЕАТРЫ
ЖАҚСЫ ҚОЙЫЛЫМДАРМЕН БАЛА ЖҮРЕГІН ЖАУЛАП АЛУ АРҚЫЛЫ
ОЛАРДЫҢ ТЕАТРҒА КЕЛУІН ӘДЕТКЕ АЙНАЛДЫРАТЫН ҚҰБЫЛЫСТЫҢ
ЖАППАЙ БОЛМАУЫ БІЗДІҢ ТЕАТРЛАРДЫҢ ӘЛСІЗ ТҰСТАРЫНЫҢ БІРІ.
ӘР ЖАСТЫҢ ӨЗІНДІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСКЕРГЕН, КӨРЕРМЕН МЕН
ТЕАТР АРАСЫНДАҒЫ ШЫНАЙЫ ТҮСІНІСТІККЕ ҚҰРЫЛҒАН ЕКІЖАҚТЫ
ТЕҢ ҚҰҚЫЛЫ ДИАЛОГ ЖОҚ. ДИАЛОГТЫҢ ОРНЫНА ЫЛҒИ
ЕСТИТІНІМІЗ – ТЕАТРДЫҢ БІР САРЫНДЫ МОНОЛОГЫ. СОНДА
КӨРЕРМЕН ПІКІРІ ҚАЙДА ҚАЛАДЫ? СОЛАРДЫҢ ІШІНДЕ
БҮЛДІРШІНДЕРДІҢ ӘЛСІЗ ҮНІНЕ КІМ ҚҰЛАҚ АСПАҚ? ОЛАРДЫҢ
ТАЛАП-ТІЛЕГІНЕ ҚҰЛАҚ АСПАУ ДЕГЕНІМІЗ, БІРІНШІ КЕЗЕКТЕ
ЕРТЕҢГІ ОСЫ ТЕАТР ЗАЛЫНАН ОРЫН АЛАТЫН ЕРЕСЕК
КӨРЕРМЕНДЕРІНІҢ ЖОЛЫН КЕСУ БОЛЫП ШЫҚПАЙ МА? БҰДАН
ҰТҚАН КІМ, ҰТЫЛҒАН КІМ? АЙТПАСА ДА ТҮСІНІКТІ.
ӘР ТЕАТРДЫҢ КӨРЕРМЕНГЕ ЭСТЕТИКАЛЫҚ АЗЫҚ БЕРУ ҮШІН
ЖАСАП ЖАТҚАН ӨЗІНДІК ІС-ШАРАЛАРЫ ДА ЖОҚ ЕМЕС.
ТЕАТРҒА КЕЛГЕН КӨРЕРМЕНГЕ БАРЫНША ЫҢҒАЙЛЫ
БОЛУЫНА, ОЛАРДЫҢ ТЕАТРДАН ЖАҚСЫ КӨҢІЛ-КҮЙМЕН
ШЫҒУЫНА ҚАЖЕТТІ МҮМКІНДІКТЕР БАР. ЖҮЙЕЛІ, ҚЫЗЫҚТЫ
ӨТЕТІН ТӘЖІРИБЕЛІ ҰСТАЗДЫҢ САБАҒЫ ІСПЕТТЕС
КӨРЕРМЕНДЕРМЕН ЖАҚСЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ОРНАТҚАН
ТЕАТРЛАРДЫҢ РЕПЕРТУАРЫ ӘР АЛУАНДЫҒЫМЕН, КӨРКЕМДІК
ДЕҢГЕЙІНІҢ БИІКТІГІМЕН, КӨРЕРМЕНІНІҢ КӨПТІГІМЕН
ЕРЕКШЕЛЕНЕДІ.
ТЕАТР – БАЛАЛАР ҮШІН МЕРЕКЕ, ДЕМАЛЫС ОРНЫ. БАЛАМЕН БІРГЕ
ТЕАТРҒА БАРЫП, ОНЫҢ АЛҒАН АЛҒАШҚЫ ӘСЕРІ МЕН ҚУАНЫШЫН
БӨЛІСУ АТА-АНА ҮШІН ЗОР БАҚЫТ ДЕП БІЛЕМІЗ. БІЗДІҢ ТЕАТРЛАРДА
ОТБАСЫ ТҮГЕЛІМЕН ЖИНАЛЫП, СПЕКТАКЛЬ КӨРСЕТЕТІНДЕЙ
МҮМКІНДІКТЕР ЖАСАЛЫП ЖАТСА, КӨРЕРМЕН ҮШІН ҚУАНЫШТЫҢ
ҮЛКЕНІ СОЛ БОЛАР ЕДІ. ОСЫНДАЙДА БІЗ КӨРІП ТАМАШАЛАҒАН
БЕЛГІЛІ САХНА ШЕБЕРІ ОЛЕГ ТАБАКОВ ЖЕТЕКШІЛІК ЕТЕТІН А.ЧЕХОВ
АТЫНДАҒЫ МӘСКЕУ КӨРКЕМ ТЕАТРЫНДА ҚОЙЫЛҒАН В.ЕРШОВТЫҢ
“КОНЕК ГОРБУНОК” ШЫҒАРМАСЫ БОЙЫНША ЕРТЕГІ-СПЕКТАКЛІ
ЕРІКСІЗ ЕСКЕ ОРАЛАДЫ. БҰЛ СПЕКТАКЛЬДІҢ АУДИТОРИЯСЫ
АУҚЫМДЫ. ҚОЙЫЛЫМ БАЛАЛАРМЕН БІРГЕ ЕРЕСЕКТЕР ҮШІН ДЕ
ҚЫЗЫҚТЫ БОЛУЫМЕН ҚҰНДЫ. ТЕАТР ОСЫ СПЕКТАКЛІМЕН
КӨРЕРМЕНДЕРДІҢ КЕШКІ УАҚЫТТА ТЕАТРҒА ОТБАСЫ БОЛЫП КЕЛУІ
ҮШІН ӨТЕ ҚОЛАЙЛЫ ЖАҒДАЙ ЖАСАҒАН. ТЕАТРДЫҢ НЕГІЗГІ
МИССИЯСЫ АҚША ТАБУ ЕМЕС, КӨРЕРМЕНГЕ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ
БЕРУ, САХНА ӨНЕРІ АРҚЫЛЫ РУХАНИ ӘЛЕМГЕ БАСТАУ.
КӨРЕРМЕННІҢ БАРЛЫҚ КАТЕГОРИЯЛАРЫН ҚАМТУДЫ МАҚСАТ
ТҰТҚАН БҰЛ ТЕАТРДЫҢ ҚАДАМЫНАН БІЗДІҢ ТЕАТРЛАРҒА ДА КӨП
НӘРСЕНІ ҮЛГІ ЕТІП АЛУҒА БОЛАР ЕДІ.
ҒАБИТ МҮСІРЕПОВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК
АКАДЕМИЯЛЫҚ БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕР ТЕАТРЫ -
АШЫЛУЫНА КЕҢЕС ОДАҒЫ БОЙЫНША БАЛАЛАР ТЕАТРЫНЫҢ
НЕГІЗІН ҚАЛАҒАН РЕЖИССЕР Н.И. САЦ АРАЛАСЫП, ЕҢ ӘУЕЛІ 1945
ЖЫЛДЫҢ 7 ҚАРАШАСЫНДА БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕР
ТЕАТРЫНЫҢ ОРЫС ТРУППАСЫ Е. ШВАРЦТЫҢ «ҚЫЗЫЛ ТЕЛПЕК»
ПЬЕСАСЫМЕН ШЫМЫЛДЫҒЫН АШТЫ.
ТЕАТР АЛҒАШҚЫ КЕЗДЕ ЕКІ ТРУППАДАН – ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ОРЫС
ТРУППАСЫНАН ТҰРДЫ. ҚАЗАҚ ТРУППАСЫ САХНАЛЫҚ ЖОЛЫН 1947
ЖЫЛЫ 2 АҚПАНДА А. Н ОСТРОВСКИЙДІҢ «МЫСЫҚҚА КҮНДЕ ТОЙ
БОЛА БЕРМЕС» ПЬЕСАСЫН (РЕЖИССЕР А. А. АЛЕКСЕЕВ) ҚОЮМЕН
БАСТАДЫ. ТЕАТР ШЫМЫЛДЫҒЫ РЕСМИ ТҮРДЕ 1948 ЖЫЛЫ 4 ШІЛДЕДЕ
А. ТОЛСТОЙДЫҢ «АЛТЫН КІЛТ» СПЕКТАКІЛІМЕН (РЕЖИССЕР Н. САЦ)
АШЫЛДЫ.
ТЕАТРДА ҚАЗАҚ ДРАМАТУРГИЯСЫ МЕН БІРГЕ ОРЫС, БАТЫС
КЛАССИКТЕРІНІҢ ЖӘНЕ ӨЗГЕ ХАЛЫҚТАРДЫҢ ТАҢДАУЛЫ ДЕГЕН
ТУЫНДЫЛАРЫНАН РЕПЕРТУАР КЕСТЕСІ ҚАЛЫПТАСЫП,
ФЕСТИВАЛЬДАРҒА ҚАТЫСУ ҮРДІСТЕРІН ЖАНДАНДЫРА БАСТАДЫ.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖОЛЫНДА ТАЛАЙ АСУЛАРДЫ КЕЗДЕСТІРЕ
ОТЫРЫП, ТҮРЛІ ЖЕТІСТІКТЕРДЕН ДЕ ҚҰР АЛАҚАН ҚАЛМАДЫ.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz