Педагогтың кәсіби өзінөзі тануы және өзіндік дамуы

Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Педагогтың кәсіби өзінөзі тануы және өзіндік дамуы.

Орындаған:Тлеубергенова А.Б Семей 2015 жыл

Ешкім  басқаға  өзінде жоқ нәрсені бере  алмайды, өйткені өзі дамыған, тәрбиелі,  білімді болмаса,   басқаларды  дамыта,  тәрбиелей, білім  бере  алмайды.  А.Дистервег  

 Адамның өмірдегі орнын өзі белгілеу  мәдениеті тәрбие мазмұнының маңызды  бөлігі болып саналады. Адамның өмірдегі  өз орнын өзі белгілеу мәдениеті оны жеке  өмірінің және жеке бакытының жауапты  субъектісі ретінде сипаттайды.

Өзін-өзі тәрбиелеу адамның рухани  қажеттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.  Адамның өзін-өзі жетілдіріп, өзімен жұмыс  істеуінде кітаптардың маңыздылығы зор. Өйткені,  кітаптар бізді жақсы адам болуға ынталандырады,  қызықты адамдармен таныстырады. Өзін-өзі  тәрбиелеудің маңызды бөлігі -мотивтерді, ынтаны  дамыту. Жақсы, ақ ниетті болуға талпынбай,  адамзаттың білімдер байлығын, адамзат  мәдениетін игеруге тырыспай жан-жақты тәрбиелі  және білімді адам болу мүмкін емес.

Қазақстан Республикасы «Білім» туралы Заңының 51 бабының 5- ші тармағында «Мұғалім өзінің педагогикалық шеберлігін, парасаттылығын , шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп отыруға міндетті»- делінген.

Мұғалім еңбегі жоғары деңгейдегі  ұтқырлығымен, күрделілігімен және жанжақтылығымен ерекшеленеді, бұл оның терең  және кәсіптік білімінің, білік-дағдыларының  болуын қажет етеді. Өзіндік білім алудың  шеңберінен тыс мұғалімнің тұлғалық және  кәсіптік дамуы мүмкін емес.

Өздігінен   білімін    жетілдіру –саналы    түрде   дербес шұғылданатын    танымдық  қызмет.

Өздігінен білім жетілдіру не үшін қажет

  Өздігінен білім жетілдірудің керектігі біріншіден, мұғалімнің  іс  -әрекетінің  спецификасы, оның әлеуметтік рөлі, екіншіден, үздіксіз   білім  беру беталыстар және шынайылығымен байланысты. Бұлар:  үнемі өзгерілетін педагогтардың еңбек жағдайы, қоғамның  сұраныстары, ғылым мен практиканың эволюциясы , адамға деген  талаптардың өсуі, оның қоғам үдерісі мен жағдайларына тез және  парапар  қабілеті, өзінің іс әрекетін өзгертуге дайындығы, жаңа және  күрделі міндеттерді шеше білуі.

Мұғалімді өздігінен білімін жетілдіруге ықпал ететін бұл  қажеттіліктің құрамы, мотивтері мынадай:

-күнделікті ақпараттар бойынша жұмыс жүргізу. -творчествоны қалау. -заманауи ғылымның өте жоғарғы қарқынмен өсуі. -қоғам өмірінде өтіп жатқан өзгерістер. -бәсекелестік. -қоғамдық пікір. -материалдық ынталандыру. -ынта-ықылас.

Өздігінен  білімін  жетілдіру  процесінде педагог   қолданатын  ісәрекеттер:

-өзін өзі өзгерту туралы шешім қабылдау; -өзін өзі жетілдіру бағдарламасын жасау; -бағдарламаны жүзеге асыруға байланысты атқарылатын жұмыстар; -бағдарламаның орындалу нәтижелері бойынша өзіне өзі талдау жасау; -алға жаңа мақсаттар мен міндеттер қою.

«Өзін жетілдіруге деген ұмтылыстан басқа  еш нәрсе адамның өз игілігі мен басқа  адамдардың игілігіне септігін тигізе  алмайды»                                                                  Л.Н.Толстой 

Назарларыңызға рахмет !!!


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь