Сайтқа презентация қосу

Ұ шқ ыр ой мен шешен тіл

Қазақстан Республикасының ғылым және білім министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Жаратылыстану-математика факультеті Математика және математиканы оқыту әдістемесі

Тақ ырыбы:Ұ шқ ыр

ой

мен шешен тіл
Орындағ ан: Баймұ ханбетова Кө ркем
Семей 2015 ж

Образец текста
– Второй уровень

Мақсаты: уровень – Четвертый 1. Оқушылардың білімдерін жинақтап, » Пятый уровень тереңдету. 2. Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру, шапшаңдыққа баулу, белсенділіктерін арттыру. 3. Топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін құрметтеуге, ұйымшылдыққа баулу.

Третий уровень

Образец текста

Көрнекілік: Третий уровень жұмбақтар, өлең – Четвертый жолдары, үзінділер,уровень » Пятый уровень презентация. Түрі: интеллектуалды ойынсайыс

– Второй уровень

– сабақ СайысВторой уровень Третий уровень барысы:ыр ой» уровень І -айналым «Ұ шқ – Четвертый
» Пятый уровень

Образец текста

ІІ айналым «Құ пия сандық » ІІІ айналым «Ойлан, тап»
VI айналым «Айшықты сөздер»

– Второй уровень 1. Сөздің әрі қарай бөлінбейтін, Третий уровень мағыналы бөлігі. Четвертый уровень (түбір) – 2. Жалқы есімдер қалай жазылады » Пятый уровень Неге (бас әріппен) 3. Сын есімнің сұрақтары. (қандай қай ) 4. «Бесінші» сөзі қандай сұраққа жауап береді (нешінші ) 5. Әдемі сөзіне жуық мәндес сөзді ата. (сұлу, көркем) 6. Сұраулы сөйлемнің соңына қандай тыныс белгісі қойылады (сұрақ белгісі)

Образец текста 1-топ

Образец текста
1. Дауысты дыбыстар неше топқа Третий уровень бөлінеді (2: жуан, жіңішке) – Четвертый уровень 2. Заттың қимылын, іс-әрекетін » Пятый уровень білдіретін сөз табы қалай аталады (етістік) 3. Сөздің мағынасын өзгертетін қосымша қалай аталады (жұрнақ) 4. Батыр сөзіне жуық мәндес сөзді ата. (ер, қаһарман) 5. Жалпы есімдер қалай жазылады (кіші әріппен) 6. Хабарлы сөйлемнің соңына қандай тыныс белгісі қойылады (нүкте)

2-топ – Второй уровень

1. Дауыссыз дыбыстар нешеге Третий уровень бөлінеді (3: қата– Четвертый уровень ң, ұяң, үнді) » Пятый уровень 2. Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша қалай аталады (жалғау) 3. Кейде дауысты, кейде дауыссыз болатын дыбыс. ( у ) 4. Зат есім дегеніміз не (заттың атын білдіреді) 5. Сан есімнің сұрақтары. (қанша неше нешінші ) 6. Аласа сөзіне қарсы мәндес сөзді ата. (биік)

Образец текста 3-топ уровень – Второй

ІІ айналым «Құ пия сандық » – Второй уровень
1-топ: Қ олы менен қ аламы жоқ , Бірақ сурет салады кө п. (аяз – мороз)

Образец текста

2-топ: Третий уровень Қ оймасын – Четвертый уровень қ ыс » Пятый уровень ақ тарып, Жерді жапты ақ мамық . (қ ар – снег)

3-топ: Бірін-бірі қ оштағ ан, Бір ү йден кө рдім, Қ ырық екі дос-жаран. (ә ріп – буква)

Образец текста
4. Жұқа тақтай бөлшегі, Ұзындықтың өлшемі. (сызғыш – линейка



7. Жеп көріп ем өзім мен, Жас шығарды көзімнен. (пияз – лук) 8. Бұлаңдаған құйрығы,

5. Қалқиып екі құлағы, Второй уровень Елеңдеп, қорқып Третий уровень тұрады. (қоян – Четвертый уровень - заяц) 6. » Пятый уровень Жолбарыстан аумайды, Тышқандарды аулайды. (мысық – кошка Бір алдарлық қулығы. (түлкі – лиса) 9. Әттең, даусым, тілім жоқ, Құшағымда білім көп. (кітап – книга)

ІІІ айналым «Ойлан, тап» Баспа материалдарымен өз бетімен жұмыстың кейбір тәсілдері бар. Олар: Бұ л кезең де ұ лы ақ ын-жазушыларымыздың     конспектілеу ­ кітаптың мазмұнын қысқа баяндау;     мәтіннің қарапайым және күрделі жоспарын жасау. Жоспар құру үшін  шығ армаларынан ү зінділер беріледі. Ә р топқ а 2 мәтінді оқып болған соң оны бөліктерге бөліп, әр бөлікке атау беру керек; шығ армадан ү зінді (ө лең , әң гіме) беріледі.     тезистеу ­ кітаптың негізгі ойларын қысқа баяндау;     цитаталау ­ мәтінді сөзбе сөз көшіру. Міндетті түрде автор, кітап (жұмыс)  Ү зіндіні оқ ып, шығ арманың атын жә не авторын аты, баспасы, шьққан жылы, беттері көрсетіледі; табу. (Ә р топқ а тапсырманы беремін,     аннотация — мәнді, елеулі мағынасын жоғалтпай мазмұнды қысқа баяндау;     рецензиялау ­ оқу материалы туралы өз ойын қысқа жазу; дайындалуғ а уақ ыт беріледі)     справка жазу ­ тапқан кітап, т.б. мағлұмат көзі туралы мәлімет.  1. Кей адам ә дет қ ылғ ан киікті атып, Анықтамалар статистикалық, библиографиялық (өмірбаяндық,  терминологиялық, географиялық, т.б) түрде болады; сатып. Мү йізін пайда қ ылып шетке     формалдық­логикалық модель ­ мәтіннің сызбасы; Сандалғ ан бір киікке ұ шырастым,     тақырыптық тезаурус – бөлім, тақырып бойынша негізі ұғымдарды ретке  келтіру. Бір жылы бетпақ шө лде келе жатып. ( «Ақ сақ киік» ө лең і. С.Сейфуллин) 2. Бұ лақ басына қ ойғ ан таста «Азық сыз аш адамғ а ат басындай алтыннан тү к пайда жоқ » деп жаздық . ( «Бір кесе меруерт». Ш.Құ дайбердіұ лы)

1.Ақ киімді, денелі, ақ сақалды, – Второй уровень Соқыр, мылқауТретий уровень жанды. танымас тірі Үсті-басы ақ–қырау, түсі суық, Четвертый уровень » Пятый уровень Басқан жері сықырлап келіп қалды. («Қыс». А.Құнанбаев) 2.Алты айғы қыс тартқаны – аштықтың азабы.Бар сенетіні – күйеуі Мақтым. Ол ел қыдырып, тілек тілейді. Ерте кетіп, кеш келеді. Бірақ оның да табатыны жоқ... («Күлпаш». Б.Майлин)

Образец текста

1. Өнер, білім бар жұрттар, Тастан сарай салғызды. Айшылық алыс жерлерден, Көзіңді ашып-жұмғанша Жылдам хабар алғызды. («Өнер, білім бар жұрттар». Ы.Алтынсарин) 2. Міне, қызық. Апасының да жүзі жылып, мейірлене қарайды. Мұхтар қуанып кетті. - Киіміңді тазалармыз. Ең әуелі күшікті жуындырып, сүт берелік, жылынсын. («Қайырымдылық». Мағзұм Сүндетов)

«Айшықты сөздер»
Бұл айналымда бірнеше тұрақты сөз тіркестері беріледі. Бұл сөздермен біз ана тілі пәнінен шығармаларды оқығанда танысқанбыз. Әр топқа 3 сөз тіркесі беріледі. Ойланып, мағынасын айтуларың керек. (Слайдпен көрсетіп, оқытып, жауабын тыңдау) 1.Төбесі көкке жетті (қуанды) 2. Ине шаншар жер жоқ (бос жер жоқ) 3. Қой аузынан шөп алмас (жуас) 1. Қабағынан қар жауды (ашуланды) 2. Бетінен оты шықты (ұялу) 3. Ит өлген жер (алыс) 1. Төбе шашы тік тұрды (қорықты) 2. Көзді ашып-жұмғанша (тез, лезде) 3. Таяқ сілтем жер (жақын)

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

за На

ар рл

ң ы

ға з ы

хм ра

!!! ет


Пән: Тілтану, Филология


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь