Баға құрылымын жетілдіру түрлері


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Тақырып:Баға құрылымын
жетілдіру түрлері.

Орындаған: Сейсембинова М.О
Тексерген: Тойкин С.Х
Кіріспе: Қазақстан Республикасының  
орман шаруашылығының экономика
саласындағы ерекшеліктер мен бағаны 
тұрақтандырудың, жетілдіру,  
математикалық модельдеу әдістерін
талқылау, ондағы  тиімді  модельдеу
әдістерін таңдап  алу,
мемлекеттің  баға  тұрақтылығын 
қалыптастырудағы, оны реттеудегі 
өзіндік 
ұстанымдарына  тоқталу  табылады.
Баға құралымы - бағаның,
олардың құрылымының,
деңгейлері мен
арасалмақтарының
қалыптасуы мен өзгеруі
үдерісі. Орман экономиканы
басқарудың аса маңызды
құралдарының бірі.
Баға құрылымын жетілдіру
Баға-тауар немесе қызметтің
ақшалай түрі. Бағаның құрылымын
жетілдіру түрлері өнеркәсіптің
қарқынды дамуымен тығыз
байланысты. Мемлекеттік мекеме
немесе жеке өнеркәсіп халықты керек
жарағымен толықтай қамтамасыз
етіп отырса жетілдірілген баға
құрылымына да қол жеткіземі.
      Қазіргі кезде орман шаруашылығында отандық және
әлемдік тәжірибені басшылыққа ала отырып, бағаның
қалыптасуының негізгі үш әдісін (тәсілін) бөліп
көрсетуге болады, олар; шығынға, сұраным мен бәсекеге
бағдарланған әдістер. Шығынға бағдарланған тәсіл
бағаны "шығын + пайда (немесе + сауда үстемесі, үстеме
баға)" қағидасы бойынша белгілеуді, сондай-ақ пайданың
жалпы көлемін алу және залалсыздық арқылы белгілеуді
көздейді.
Бағаның
қалыптасу
шығын негізі Бәсеке
Сұраны
м
Баға құрылымын жетілдіру үшін
         Нарық   жағдайында  бағаны  мемлекеттік  реттеу  белгілі   
бір  жүйемен  жүргізіледі:
     Үкімет  органдары  тарапынан  бағаларды  бақылап  отыру.  
Оның мақсаты – еңбек  ақы  мен  зейнетақының  жылма-жылғы  
номинальды көтерілуінің  индексін  белгілеу .
      Бағаға  жанама  әсер  ету.  Оның  мәні  сыртқы  саудада  белгілі  
бір сандық  және  кедендік  шектеулерді  немесе  алып  тастауда, 
     Бағаны  белгілеу  мен   тұрақтандыру  процестерінде  мемлекеттік 
араласу. 
Бағадағы  жетекшілік.  Бұндай  құбылыс  тауарлар  немесе  
қызметтерді өндіретін   мемлекеттің  үлесі  едәуір  салаларда  
байқалады. . 
*Бағаға  тікелей  мемлекеттік  әсер  ету.  Оны  жеке  өндірушілердің 
шығындарын   азайту  үшін  жұмсалатын  мемлекеттік жәрдемақы 
құрайды.
Бағаның қалыптасуындағы
теориялар    
            Экономикалық  теория 
классикалық   мектебінің  негізін  қалаушы 
Адам  Смит   пен  Рикардоның ойынша, 
тауар  құны  оған   жұмсалатын еңбектің 
мөлшерімен  анықталады  деп  есептеген. 
Бағаның мәні мен атқаратын қызметтері 
  Нарықтық   экономикада баға  негізінен бес қызмет  атқарады.
1.Есеп-қисап қызметі. Бұл  өнім  өндіргенде  қоғамдық  қажетті еңбек 
шығыны  процесінің  өзгеруінде  байқалады  және  әр  түрлі  өнімді 
өндіру  қалай  немен  жүзеге  асқанын  көрсетеді.
2.Ынталандыру  қызметі. Бұл  кезде  баға  өндіріс  тиімділігіне  әсер  
етіп, өнім  ассортиментін  жаңғыртуға,  өнім  сапасын  арттыру ға  күш  
салады. Бағаның  осы  қызметі   біріншісімен  етене  байланысты.
3.Бөлуші  реттеуші  қызмет.  Нарық  жағдайында  бағаның   бөлуші 
қызметі  сұраным  мен  ұсынымды  реттеу  және  тұтынушы  
мәртебесінің өзгеруі  кезінде  байқалады. 
4.Бағаның  бұл  қызметі нарықтың,  тепе-теңдік  сақтағанда, 
тұтыным  мен өндірісті  теңгергенде  байқалады. 
5.Ақпараттық.  Баға  тұтынушыға  сатушылар  тарапынан  тауар  
ұсынымы  туралы  белгі  береді  және  олар  өз  өнімі  үшін   қанша  
алғысы  келетіндігін баяндайды.  Екінші  жағынан сатушылар сатып 
алушылардың төлем қабілеттігін  немесе  өндіріс ресурстарының 
қорын байқайды. 
Қорытынды:
Баға тағайындау және жетілдіру
туралы шешім меншікті шығынға ғана
емес, сонымен бірге бәсекелестердің
ықтимал ұсыныстарын талдауға да
негізделуге тиіс. Мемлекет жыл сайын
баға құрылымын тұрықтылығын
қадағалап отырса баға тағайындау да
жетілдірілген түрде болады.
Пайдаланған әдебиеттер
 
1 Тайгашинова К.Т., Жапбарханова М.С. Тереңдетілген басқарушылық есеп. Алматы,
Экономика,2008
2 ҚР «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» за ңы №234-ІІІ, 28.02.2007
ж.
3 Международные стандарты финансовой отчетности: Пер. Полного официального
текста МСФО принятых в ЕС по сост. На 1 января 2008г. – М.:Аскери – АСС, 2008
4 Бухгалтерлік есеп шоттарының типтік жоспары, №185 2007 жылды ң 23 мамырда ғы
ҚР қаржы Министірінің бұйрығымен бекілілген.
5 Назарова В.Л.,Жапбарханова М.С., Фурсов Д.А., Фурсова С.Д. Бас қару есебі.
Оқулық – Алматы, Экономика, 2005.
6 Назарова В.Л (жалпы ред. Н.Қ.Мамыров) Шаруашылық жүргізуші субъектілердегі
бухгалтерлік есеп. Оқулық – Алматы, Экономика, 2005.
7 Төлегенов Э.Т., Басқару есебі. Оқулық – Алматы, Экономика, 2006
8 Хорнгрен Ч.Т., Форстер Дж., Ш.Датар. управленческий учет, Питер,2007
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы
Кәсіпорынның маркетингтік қызметі
Кәсіпорынның құрылымы және оны жетілдіру жолдары
Аналитикалық химия және экология
Денсаулық сақтау жүйесін қаржыландырудың мақсаты
ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БИЗНЕС ЖОСПАРЫ
Экономикалық циклдардың типтері
Қазақстанның сауда жүйесінде маркетингті қолдану ерекшеліктері
Криминологиялық болжау
Ұйымдастыру менеджменттің қызыметі ретінде
Пәндер