Бағ а құ рылымын жетілдіру тү рлері

Тақ ырып:Бағ а құ рылымын жетілдіру тү рлері.

Орындаған: Сейсембинова М.О Тексерген: Тойкин С.Х

Кіріспе: Қазақстан Республикасының орман шаруашылығының экономика саласындағы ерекшеліктер мен бағаны тұрақтандырудың, жетілдіру, математикалық модельдеу әдістерін талқылау, ондағы тиімді модельдеу әдістерін таңдап алу, мемлекеттің баға тұрақтылығын қалыптастырудағы, оны реттеудегі өзіндік ұстанымдарына тоқталу табылады.

Бағ а құ ралымы - бағаның,  олардың құрылымының,  деңгейлері мен  арасалмақтарының  қалыптасуы мен өзгеруі  үдерісі. Орман экономиканы  басқарудың аса маңызды  құралдарының бірі.

Баға құрылымын жетілдіру
Баға-тауар

немесе қызметтің ақшалай түрі. Бағаның құрылымын жетілдіру түрлері өнеркәсіптің қарқынды дамуымен тығыз байланысты. Мемлекеттік мекеме немесе жеке өнеркәсіп халықты керек жарағымен толықтай қамтамасыз етіп отырса жетілдірілген баға құрылымына да қол жеткіземі.

       Қазіргі кезде орман шаруашылығында отандық және әлемдік тәжірибені басшылыққа ала отырып, бағаның қалыптасуының негізгі үш әдісін (тәсілін) бөліп көрсетуге болады, олар; шығынға, сұраным мен бәсекеге бағдарланған әдістер. Шығынға бағдарланған тәсіл бағаны "шығын + пайда (немесе + сауда үстемесі, үстеме баға)" қағидасы бойынша белгілеуді, сондай-ақ пайданың жалпы көлемін алу және залалсыздық арқылы белгілеуді көздейді.

Бағ аның қ алыптасу шығ ын негізі
Сұ раным

Бәсеке

Баға құрылымын жетілдіру үшін
  Нарық   жағдайында  бағаны  мемлекеттік  реттеу  белгілі   бір   жүйемен  жүргізіледі:      Үкімет  органдары  тарапынан  бағаларды  бақылап  отыру.  Оның  мақсаты – еңбек  ақы  мен  зейнетақының  жылма-жылғы   номинальды көтерілуінің  индексін  белгілеу .       Бағаға  жанама  әсер  ету.  Оның  мәні  сыртқы  саудада  белгілі   бір сандық  және  кедендік  шектеулерді  немесе  алып  тастауда,       Бағаны  белгілеу  мен   тұрақтандыру  процестерінде  мемлекеттік  араласу.  Бағадағы  жетекшілік.  Бұндай  құбылыс  тауарлар  немесе   қызметтерді өндіретін   мемлекеттің  үлесі  едәуір  салаларда   байқалады. .  *Бағаға  тікелей  мемлекеттік  әсер  ету.  Оны  жеке  өндірушілердің  шығындарын   азайту  үшін  жұмсалатын  мемлекеттік жәрдемақы  құрайды.

Бағ аның қ алыптасуындағ ы теориялар               Экономикалық  теория  классикалық    мектебінің  негізін  қалаушы  Адам  Смит   пен   Рикардоның ойынша,  тауар  құны  оған    жұмсалатын еңбектің  мөлшерімен   анықталады  деп  есептеген. 

Бағаның мәні мен атқаратын қызметтері    Нарықтық   экономикада баға  негізінен бес қызмет  атқарады. 1.Есеп-қисап қызметі. Бұл  өнім  өндіргенде  қоғамдық  қажетті еңбек  шығыны  процесінің  өзгеруінде  байқалады  және  әр  түрлі  өнімді  өндіру  қалай  немен  жүзеге  асқанын  көрсетеді. 2.Ынталандыру  қызметі. Бұл  кезде  баға  өндіріс  тиімділігіне  әсер  етіп,  өнім  ассортиментін  жаңғыртуға,  өнім  сапасын  арттыруға  күш   салады. Бағаның  осы  қызметі   біріншісімен  етене  байланысты. 3.Бөлуші  реттеуші  қызмет.  Нарық  жағдайында  бағаның   бөлуші  қызметі  сұраным  мен  ұсынымды  реттеу  және  тұтынушы  мәртебесінің  өзгеруі  кезінде  байқалады.  4.Бағаның  бұл  қызметі нарықтың,  тепе-теңдік  сақтағанда, тұтыным   мен өндірісті  теңгергенде  байқалады.  5.Ақпараттық.  Баға  тұтынушыға  сатушылар  тарапынан  тауар   ұсынымы  туралы  белгі  береді  және  олар  өз  өнімі  үшін   қанша   алғысы  келетіндігін баяндайды.  Екінші  жағынан сатушылар сатып  алушылардың төлем қабілеттігін  немесе  өндіріс ресурстарының қорын  байқайды. 

Қорытынды: Баға тағайындау және жетілдіру туралы  шешім меншікті шығынға ғана емес, сонымен  бірге бәсекелестердің ықтимал ұсыныстарын  талдауға да негізделуге тиіс. Мемлекет жыл  сайын баға құрылымын тұрықтылығын  қадағалап отырса баға тағайындау да  жетілдірілген түрде болады.

Пайдаланған әдебиеттер
 

1 Тайгашинова К.Т., Жапбарханова М.С. Тереңдетілген басқарушылық есеп. Алматы, Экономика,2008 2 ҚР «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» заңы №234-ІІІ, 28.02.2007 ж. 3 Международные стандарты финансовой отчетности: Пер. Полного официального текста МСФО принятых в ЕС по сост. На 1 января 2008г. – М.:Аскери – АСС, 2008 4 Бухгалтерлік есеп шоттарының типтік жоспары, №185 2007 жылдың 23 мамырдағы ҚР қаржы Министірінің бұйрығымен бекілілген. 5 Назарова В.Л.,Жапбарханова М.С., Фурсов Д.А., Фурсова С.Д. Басқару есебі. Оқулық – Алматы, Экономика, 2005. 6 Назарова В.Л (жалпы ред. Н.Қ.Мамыров) Шаруашылық жүргізуші субъектілердегі бухгалтерлік есеп. Оқулық – Алматы, Экономика, 2005. 7 Төлегенов Э.Т., Басқару есебі. Оқулық – Алматы, Экономика, 2006 8 Хорнгрен Ч.Т., Форстер Дж., Ш.Датар. управленческий учет, Питер,2007

Назарларыңызға рахмет!


Пән: Бизнесті бағалау


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь