РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІК БІЛІМНІҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕМДЕГІ БАСЫМДЫҒЫ




Презентация қосу
РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІК
БІЛІМНІҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕМДЕГІ
БАСЫМДЫҒЫ
Рухани - адамгершілік тәрбиесі -
өмірге адамның тұрақты және үйлесімді
дамуын қамтамасыз ететін құндылықты
қатынасты қалыптастыру. Рухани тәрбие
- борыш, әділеттік, шындық,
жауапкершілік, т.с.с. адамның ісі мен
ойына жоғары мән бере алатын
қасиеттерді тәрбиелеу.
Адамгершілікке тәрбиелеу
Ыбырай
құралы —
Алтынсарин (шын 
аты — Ибраһим, 1841— еңбек пен ата-ана үлгісі
1889) — қазақтың аса 
көрнекті ағартушы-                                                               
педагогы, жазушы, 
этнограф, фольклоршы,                                   
қоғам қайраткері
Рухани-адамгершілік тәрбиесінде алдымен баланы тек жақсылыққа-
қайырымдылық, мейірімділік, ізгілікке тәрбиелеп, соны мақсат тұтса,
ұстаздың, ата-ананың да болашағы зор болмақ. «Мен үш қасиеттімді
мақтан тұтам», — депті Ақан сері. Олар: жалған айтпадым,
жақсылықты сатпадым һәм ешкімнен ештеңені қызғанбадым.
Бұл үш қасиет әркімнің өз құдайы. «Өз құдайынан
айырылған адам бос кеуде, өлгенмен тең» деген екен.
Шындығында бұл ақиқат. Олай болса, жеке тұлғаны
қалыптастыруда, олардың жан дүниесіне сезіммен қарап, әрбір іс-
әрекетіне мақсат қоюға, жоспарлауға, оны орындауға, өзіне-өзі
талап қоя білуге тәрбиелеу — адамгершілік тәрбиенің басты
мақсаты. Мақсатқа жету үшін сан алуан кедергілер болуы мүмкін.
Ондай қасиеттерді жеке тұлғаны қалыптастырудың негізін
қалайды.
Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас
ұрпаққа-адамгершілік-рухани тәрбие беру. Құнды
қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды
қалыптастыру оның туған кезінен басталуы
керек.
Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде
көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны
түзете алмайсың» деп бекер
айтылмаған. Сондықтан баланың бойына
жастайынан ізгілік, мейірімділік, қайырымдылық,
яғни адамгершілік құнды қасиеттерді сіңіріп, өз-
өзіне сенімділікті тәрбиелеуде отбасы мен
педагогтар шешуші роль атқарады
«Тәрбиесіз адам
адамгершілік жағынан
надан, дүмше, – деп жазды
Сухомлинский Василий
Александрович 1918 жылы В.А. Сухомлинский, – бұл
28 қыркүйекте, УССР,
Кировоград облысында, да бір, ақаулы
Онуфриев ауданы,
Васильевка селосында
дүниеге келген
двигательмен ұшырылған
самолет те бір, өзі өледі,
өзгені де ала кетеді».
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ
ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕР
«Жаһандану» деген терминді қазіргі таңда естімеген адам жоқ
шығар. Бұл сөзді балабақшадағы балаға дейін біледі
Жаһандық мәселелер дегеніміз шешімі өркениеттің ары қарай
өмір сүруіне әсер ететін мәлелердің жиынтығы болып табылады.
Олар қазіргі заман адамының өмірінің дамуының әркелкілігі мен
адамдардың әлеуметтік – экономикалық, саяси – идеологиялық
арақатынасында пайда болатын қарама – қайшылықтардың
себебінен туындайды. Бұл мәселелер жалпы адамзаттың өміріне
әсер етеді.экономикалық қатынастардың сипаты мен серпінді
техникалық прогресті қамтамасыз ететін өндірістік күштердің
(көлік, байланыс құралдары, әлемдік компьютерлік желілер және
т.б.) даму деңгейіне қатысты болып келеді.
Адамзаттың жаһандық мәселелері – ғаламшарымыздың барлық тұрғындарының өмірлік
қызығушылығын қозғайтын және бұл мәселелерді әлемнің барлық мемлекеттері ортақтасып
шешетін мәселелер.
Адамзаттың жаһандық мәселелеріне жататындар:
Азық-түлік мәселесі дегеніміз – қазіргі кездің өзінде адамдардың өзін– өзі өмірлік маңызы
бар азық–түлікпен толық қымтамасыз ете алмауы. Бұл мәселе неғұрлым төмен дамы ған
елдерде азық-түліктің абсолютті жетіспеушілігі (ашығу) деп танылса, дамы ған елдерде
тамақтану теңгерімсіздігі болып табылады. Бұл мәселенің шешімі таби ғи ресурстарды тиімді
қолдану, ауыл шаруашылығындағы ғылыми-техникалық прогресске және мемлекет тарапынан
қолдау деңгейінен тікелей тәуелді.
Кедейлік мәселесі жаһандық мәселелердің ішінде ең негізгілерінің бірі болып отыр. Кедейлік
деп отырғанымыз мемлекеттің сол елдегі адамдарды ең қарапайым ж әне е ң арзан өмір
жағдайымен қамтамасыз ете алмауы. Әсіресе дамушы елдердегі кедейлікті ң үлкен масштабтары
тек қана ұлттық емес, сонымен қатар әлемдік тұрақты дамуға үлкен қауіп тудырады.
Әлемдік мұхиттар порблемасы – мұхит кеңістігі мен оның ресурстарын сақтап
қалу мен тиімді пайдалану порблемасы. Қазіргі кезде әлемдік мұхит тұйық
экологиялық жүйе ретінде бірнеше есе өскен антропогенді күштерге әрең шыдап
отыр. Оның өзі мұхит өліміне әкелетін үлкен қауіп болып табылады.
Сондықтан, жаһандық мұхиттар мәселесі деп отырғанымыз – ең алдымен оның
аман қалуы.
Демографиялық мәселе екі түрлі көрініс табады: дамушы елдердегі
демографиялық күрт өсу және дамыған және өтпелі кезеңдердегі елдерді ң
демографиялық қартаюы. Біріншісінің шешімі – экономикалық даму
қарқынының дамуын жоғарылатып, халық санының өсу қарқынын төмендету
болса, екінщісінің шешімі – эмиграция мен зейнетақы жүйесін реформалау
болып тұр.
Экономикалық өсу мен халық санының өсу ұзақ уақыттан бері экономисттердің
зерттеу пәні болып келеді. Бірақ осыған қарамастан, көптеген мамандар негізгі
проблема – халық санының өсуі емес, келесі 2 мәселені айтады:
· нашар дамушылық, яғни дамуда артта қалу;
· әлемдік қорлардың таусылуы мен қоршаған ортаның бұзылуы
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Рухани адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы
Коммуникативтік құзіреттілік
Адамзаттың жаһандық мәселелерін шешудегі білім берудің рөлі
МЕТАФИЗИКА ОНТОЛОГИЯ
Рухани адамгершілік­ білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы туралы ақпарат
Мәдениет және өркениет ұтымдарынын жалпы аныктамасы
ДЖАЙНИЗМ - КӨНЕ ҮНДІ ФИЛОСОФИЯСЫНЫҢ ВЕДА ӘДЕБИЕТІНЕ СҮЙЕНБЕЙ ДАМЫҒАН АҒЫМЫ
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕР
Қазіргі Қазақстандағы тәрбие тұжырымдамалары
Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру
Пәндер