Оқушы мен мұғалім қарым-қатынасы




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ
АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ

ПЕДАГОГИКА-ПСИХОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫ
5В010200 Бастауыш оқыту педагогикасы
мен әдістемесі мамандығы

Оқушы мен мұғалім қарым-қатынасы

Дайындаған: Болат А., П-405
Тексерген: Дүйсенбекова Ш.Д
Баланың ақылы,
сезімі, қайраты
мұғалімнің жігерлі
ықпалы арқасында
жетіледі. Мұғалім
балаларына салақ, селқос
қараса, олардың жан
қуатын кемітіп, тәрбие де
бере алмайды.

Ж. Аймауытов
Педагогикалық әдеп — мұғалiмнiң әрбiр нақты ic
үстiнде тәрбие мәселесiнiң ең ұтымды әдiс-тәсiлдерiн
қолданып, оқушыларды елiктiрiп әкететiн кәсiптiк
сапасы.

Мұғалiмнi ң жан-жа
Идеялы қ сенiмi
қтылығы
Жүрiс-т
Маманды ғына
ұрыс мәдениетiiзденiстерi
байланысты
Жалпы және арнаулы бiлiмi
Жас ұрпаққа білім-тәрбие беретін бала
жанының бағбаны мұғалімдер қандай болуы
керек?

Мұғалімнің ары таза, адал, инабатты, сыпайы, парасатты,
байсалды, ұстамды, төзімді, кешірімді

Мұғалімнің ой-өрісі кең, жан-жақты білімді, өз
мамандығына сай, оны сүйетін, өз ойын шәкірттеріне анық
тұжырымды, дәл айтып түсіндіре білуі

Мұғалім өз оқушыларына беделді, ұжым арасында сыйлы
болуы шарт. Әрдайым оқушыларымен әдептілік қарым-
қатынаста болғаны жөн
Оқушының жеке басын танып-білуде, оның
оқу - әрекеті мен қоғамдық жұмыстарының
атқаратын қызметі ерекше. Себебі,
оқушының оқу-әрекетінде оның оқуға деген
ынтасын, психикалық үрдістерін (жаңа
материалды қабылдауы, есте сақтауы,
ойлауы, сөйлеуі т. б.) мұғалімнің сабақтар
жүйесіне қатысуы арқылы анықтайды.
Ол өзінің осы
Мұғалім - Оқушыларда
«білімін»,
басшы. Оның н ол тіл
өзінің беделін
«беделі»- билік алуды, бой
қолдауда
шебер ұсынуды
пайдаланады талап етеді

Ол үнемі өзінің
күшіне сенетін Нәтижесі: Мұғалімнің мұндай
жендетке мінез-құлық түрінің нәтижесі,
(рақымсыз, Ол принцип оқушылардың реніші,
қатыгез адам) ұстанғыш қақтығыс (конфликт), қарым-
ұқсайды. қатынас жасауда
шыншылдықтың жоқтығына
әкеліп соғады!
Ол оқушылардан білім,
Мұғалім – компьютер жаңалық, дәлел талап
етеді.

Оның «беделі»-
белгілі бір Ол түсі суық, белгілі
аймақтағы жағдайды айтатын
негізделген білімді роботқа ұқсайды.
меңгерген.

Нәтижесі: оқушының өз өзіне сенімділігінің түсуі, сабақта жағымсыз көңіл-
күйдің жоқ болуы (әсіресе, пәнді меңгеруде қиындық көретін оқушылар).
Соңында оқушылардың оқу мотивациясы төмендеп, тіпті, пәнді жек көрушілік
пайда болады.
Мұндай мұғалім Оның «беделі»
Ешқандай - әйгілілік
проблемасыз
жүреді Ол мейірімді
жолдас, әрқашан
барлығын кешіре
алады (мүмкін
болатын салдарына
қарамастан)

Оқушылардың Мұғалім –
проблемасына таныс (дос)
немқұрайды
қарайды

Нәтижесі: Оқушыда жауапкершілік сезімнің жоқтығы!
Жас ұстазға 10 кеңес!
1. Сыныпқа көтеріңкі көңіл күймен кір
2. Алдымен үйрет, сосын талап ет.
3. Оқушының тәртібі мен білімін бағалауда әділ бол.
4. Балаларға берген уәдеңе берік бол.
5. Әрқашан сабырлы, шыдамды бол.
6. Оқушының құпиясын сақтай біл.
7. Оқушыдан өзің орындамайтын істі талап етпе.
8. Тәртіп сақтауда бөтен кісінің беделіне сүйенбе.
9. Оқушыға сенім арт.
10. Оқушының ата-анасын сыйла, ол туралы жаман
сөз айтпа.
ХХІ ғасыр мұғаліміне қойылатын талаптарға тоқтала кетейік

Педагогтық,
Жеке көзқарасы бар психологиялық Білім беру негіздерін
және соны қорғай білімін күнделікті өз бетінше оқып
білетін жігерлі тұлға ісінде шебер үйренуге оқушыны
және маман мұғалім пайдалана білетін баулитын болу қажет
болуы қажет. болуы керек.

Педагогикалық
жағдаяттарды, Мұғалімнің
дәйектерді, адамгершілік, саяси- Ғылым мен техника
құбылыстарды талдай идеялық ұстанымы жетістіктері негізінде
білуі және солардың жұмысында көрініс кәсіби даярланған
пайда болуының себеп – тауып, ол ұстанымды болуы тиіс.
салдарын анықтай білуге бала тәрбиесіне негіз
де бейімі болуы шарт. етіп алу шарт.
“Мұғалім балалармен сөйлескенде
ашуланбай, күйгелектенбей,
сабырлықпен сөйлеп, шұбалаңқы
сөздермен керексіз терминдерді
қолданбастан, әрбір затты
ықыласпен, қарапайым тілмен
түсіндіру керек”
Ы. Алтынсарин
Қолданылған әдебиеттер
1. Әбиев Ж. Ә., Бабаев С. Б., Құдиярова А. М.
Педагогика: Оқу құралы. Жалпы редакциясын
басқарған Құдиярова А. М. – Алматы: Дарын,-
2004.
2. Ұстаздың шеберлікке жету жолдары.
/Құрастырған Ж. Нүржанова.-Алматы, 1991.
3. Харламов Н. Педагогика,-М., 1990.
4. Этические беседы с учащимися. /Под ред. И.
Ф. Харламова/.- Минск, 1977.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
Тұрақты - жағымды стиль
Темперамент типтері
Класс жетекші
Оқушының мектепке қалыптасуы
Заманауи сабақ
Интеграциялық оқыту технологиясы
Дамыта оқытудың маңыздылығы
Адамдар арасындағы қарым­-қатынас
Педагогикалық технология анықтамалары
Пәндер