Оқушы мен мұғалім қарым-қатынасы


Slide 1

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ ПЕДАГОГИКА-ПСИХОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫ 5В010200 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығы

Дайындаған: Болат А., П-405

Тексерген: Дүйсенбекова Ш. Д

Оқушы мен мұғалім қарым-қатынасы

Slide 2

Баланың ақылы, сезімі, қайраты мұғалімнің жігерлі ықпалы арқасында жетіледі. Мұғалім балаларына салақ, селқос қараса, олардың жан қуатын кемітіп, тәрбие де бере алмайды.

Ж. Аймауытов

Slide 3

Педагогикалық әдеп - мұғалiмнiң әрбiр нақты ic үстiнде тәрбие мәселесiнiң ең ұтымды әдiс-тәсiлдерiн қолданып, оқушыларды елiктiрiп әкететiн кәсiптiк сапасы.

Slide 4

Жас ұрпаққа білім-тәрбие беретін бала жанының бағбаны мұғалімдер қандай болуы керек?

Мұғалімнің ары таза, адал, инабатты, сыпайы, парасатты, байсалды, ұстамды, төзімді, кешірімді

Мұғалімнің ой-өрісі кең, жан-жақты білімді, өз мамандығына сай, оны сүйетін, өз ойын шәкірттеріне анық тұжырымды, дәл айтып түсіндіре білуі

Мұғалім өз оқушыларына беделді, ұжым арасында сыйлы болуы шарт. Әрдайым оқушыларымен әдептілік қарым-қатынаста болғаны жөн

Slide 5

Оқушының жеке басын танып-білуде, оның оқу - әрекеті мен қоғамдық жұмыстарының атқаратын қызметі ерекше. Себебі, оқушының оқу-әрекетінде оның оқуға деген ынтасын, психикалық үрдістерін (жаңа материалды қабылдауы, есте сақтауы, ойлауы, сөйлеуі т. б. ) мұғалімнің сабақтар жүйесіне қатысуы арқылы анықтайды.

Slide 6

Мұғалім - басшы. Оның «беделі»- билік

Ол өзінің осы «білімін», өзінің беделін қолдауда шебер пайдаланады

Ол үнемі өзінің күшіне сенетін жендетке (рақымсыз, қатыгез адам) ұқсайды.

Ол принцип ұстанғыш

Оқушылардан ол тіл алуды, бой ұсынуды талап етеді

Нәтижесі: Мұғалімнің мұндай мінез-құлық түрінің нәтижесі, оқушылардың реніші, қақтығыс (конфликт), қарым-қатынас жасауда шыншылдықтың жоқтығына әкеліп соғады!

Slide 7

Мұғалім - компьютер

Оның «беделі»- белгілі бір аймақтағы негізделген білімді меңгерген.

Ол оқушылардан білім, жаңалық, дәлел талап етеді.

Ол түсі суық, белгілі жағдайды айтатын роботқа ұқсайды.

Нәтижесі: оқушының өз өзіне сенімділігінің түсуі, сабақта жағымсыз көңіл-күйдің жоқ болуы (әсіресе, пәнді меңгеруде қиындық көретін оқушылар) . Соңында оқушылардың оқу мотивациясы төмендеп, тіпті, пәнді жек көрушілік пайда болады.

Slide 8

Мұғалім -

таныс (дос)

Оның «беделі»

- әйгілілік

Ол мейірімді жолдас, әрқашан барлығын кешіре алады (мүмкін болатын салдарына қарамастан)

Мұндай мұғалім

Ешқандай

проблемасыз

жүреді

Оқушылардың

проблемасына

немқұрайды қарайды

Нәтижесі: Оқушыда жауапкершілік сезімнің жоқтығы!

Slide 9

1. Сыныпқа көтеріңкі көңіл күймен кір

2. Алдымен үйрет, сосын талап ет.

3. Оқушының тәртібі мен білімін бағалауда әділ бол.

4. Балаларға берген уәдеңе берік бол.

5. Әрқашан сабырлы, шыдамды бол.

6. Оқушының құпиясын сақтай біл.

7. Оқушыдан өзің орындамайтын істі талап етпе.

8. Тәртіп сақтауда бөтен кісінің беделіне сүйенбе.

9. Оқушыға сенім арт.

10. Оқушының ата-анасын сыйла, ол туралы жаман сөз айтпа.

Жас ұстазға 10 кеңес!

Slide 10

ХХІ ғасыр мұғаліміне қойылатын талаптарға тоқтала кетейік

Жеке көзқарасы бар және соны қорғай білетін жігерлі тұлға және маман мұғалім болуы қажет.

Педагогикалық жағдаяттарды, дәйектерді, құбылыстарды талдай білуі және солардың пайда болуының себеп - салдарын анықтай білуге де бейімі болуы шарт.

Мұғалімнің адамгершілік, саяси-идеялық ұстанымы жұмысында көрініс тауып, ол ұстанымды бала тәрбиесіне негіз етіп алу шарт.

Ғылым мен техника жетістіктері негізінде кәсіби даярланған болуы тиіс.

Педагогтық, психологиялық білімін күнделікті ісінде шебер пайдалана білетін болуы керек.

Білім беру негіздерін өз бетінше оқып үйренуге оқушыны баулитын болу қажет

Slide 11

“Мұғалім балалармен сөйлескенде ашуланбай, күйгелектенбей, сабырлықпен сөйлеп, шұбалаңқы сөздермен керексіз терминдерді қолданбастан, әрбір затты ықыласпен, қарапайым тілмен түсіндіру керек”

Ы. Алтынсарин

Slide 12

Қолданылған әдебиеттер

1. Әбиев Ж. Ә., Бабаев С. Б., Құдиярова А. М. Педагогика: Оқу құралы. Жалпы редакциясын басқарған Құдиярова А. М. - Алматы: Дарын, -2004.

2. Ұстаздың шеберлікке жету жолдары. /Құрастырған Ж. Нүржанова. -Алматы, 1991.

3. Харламов Н. Педагогика, -М., 1990.

4. Этические беседы с учащимися. /Под ред. И. Ф. Харламова/. - Минск, 1977.

Slide 13

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
Тұрақты - жағымды стиль
Темперамент типтері
Класс жетекші
Оқушының мектепке қалыптасуы
Заманауи сабақ
Интеграциялық оқыту технологиясы
Дамыта оқытудың маңыздылығы
Адамдар арасындағы қарым­-қатынас
Педагогикалық технология анықтамалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz