Жасерекшелік кезең нің тарихи қ алыптасуының мә селелері

Жасерекшелік кезең нің тарихи қ алыптасуының мә селелері

Орындағ ан: Рапикова С.А. (магистрант, 6М010300 –Педагогика жә не психология) Тексерген: Кулмышева Н.А. (п.ғ .к., доцент м.а.)

Жоспары: І Жас ерекшелік психологиясының зерттеу тарихынан. ІІ Жас ерекшелігі психологиясының тармақ тары мен басқ а ғ ылымдармен байланысы. ІІІ Жас ерекшелігі психологиясының зерттеу ә дістері жә не оларғ а қ ойылатын талаптар.

Жас ерекшелігі психологиясы - психология ғ ылымының саласы. Оның зерттейтін пә ні- адам психикасының жас ерекшелігі динамикасы, даму тіндегі адамның психикалық процестері мен психологиялық қ асиеттерінің онтогенезі.

Балалар психологиясы, тө менгі сынып оқ ушыларының психологиясы, жеткіншектер психологиясы, балаң жас ө спірімдер психологиясы, ересек адам психологиясы, геронтопсихология жас ерекшелік психологиясының тармақ тары болып есептеледі. Жас ерекшелік психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жасқ а лайық мү мкіндіктерін, жеке адамның дамуының жетекші факторларын т.б зерттейді. Жас ерекшелік психологиясы педагогикалық психологиямен ажырамастай тығ ыз байланыста.

Жас ерекшелігі психологиясы – адам психикасының дамуын жә не оны тұ рғ ысынан ә ртү рлі кезең дердегі ерекшеліктерін зерттейтін психология саласы. Оның  зерттейтін пә ні – адам психикасының жас ерекшелігі динамикасы, даму ү стіндегі адамның психикалық процестері мен психологиялық қ асиеттерінің онтогенезі. Жас ерекшелігі психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жасқ а лайық   мү мкіндіктерін, жеке адамның  дамуының жетекші факторларын т.б. зерттейді.

Жас ерекшелігі психологиясының   негізгі ұғ ымдары: Жас – адам дамуының кезең і организм мен тұ лғ а қ алыптасуының тә н сипаты заң дылық тарының жиынтығ ымен сипатталады Жаң арыстар (жетістіктер) – нақ ты кезең дегі мү мкіндіктерінің алғ ашқ ы жә не осы жастағ ылардың басқ алардың ерекшелінуіндегі жеке бастың жә не психологиялық процестердің сапалық ө згерісі. Ә леуметтік даму жағ дайлары - ә р кезең дегі психикалық дамуғ а ә сер ететін сыртқ ы жағ дайлар. Дағ дарыс – бір кезең нен екінші кезең ге секірмелі тү рде ө туі. Жетекші іс-ә рекет – белгілі бір кезең дегі адамның психикалық дамуының сипатын анық тайтын іс-ә рекет.

Туғаннан бір жасқа дейінгі кезең – нәресте жас кезеңі. Туғаннан 1 жасқа дейінгі кезең – нәресте жас кезеңі деп аталады. Нәресте жасы екі кезеңге бөлінеді: а) бесік жасына (туғаннан 7 айға дейін); б) еңбектеу жасы (7 айдан 12 айға дейін);

1-ден 3 жасқа дейінгі кез – сәбилік кезең деп аталады. Бұл кезде баланың тілі шығып, денесі нығайып, ойнай бастау мезгілі.
3-тен 6-7 жасқа дейінгі кез – мектепке дейінгі кезең. Бұл кезеңде қарапайым әрекеттің түрлерін орындай алады, ойынның рөлдік ойын түрі пайда болады.

6-7-ден 10-11 жасқа дейінгі кез бастауыш мектеп жасы деп аталады.



11-15 жас – жеткіншектік жас кезеңі деп аталады. Бұл кезде бала психологиялық жағынан да, физиологиялық жағынан да үлкен өзгерістерге ұшырайды. Осы кезеңді қиын кезең деп те атайды.

16-17 жас – жасөспірімдік кезең деп аталады.

20-30 жас – жастық кезең деп аталады.

30-60 жас аралығы кемелдену кезеңі деп аталады. 60-70 жас кәрілік кезең және қартаю аралықтарын қамтиды.

ә дебиеттер:
1. Обухова Л.Ф Возрастная психология. — М., 1999. 2. Райс Ф. Психология подросткового и юнешеского возраста. — СПб., 2000. 3. Караковский В.А. О подростках. — М.: Педагогика, 1970


Пән: Психология


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь