Сайтқа презентация қосу

Бесік

Қазақстан Республикасының ғылым және білім министірлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекттік университеті

СӨ Ж
Орындаған:Бақтыбекова А. Тексерген:Серикова Н.У Топ:Т- 441

Бесік— нәрестені бөлеуге арналған ағаш төсек. Бесікті Орталық Азия мен Кавказ, Үндістан, Қытай жерін мекендейтін халықтардың басым көпшілігі пайдаланады. Тек әр түрлі үлгіде жасалады. Бесік көшпелі өмір кешкен қазақ халқы арасына ертеден тараған. Қазақ бесікті қарағай, қайыңнан, көбіне талдан иіп жасайды. Мұндай бесік жеңіл, ықшам әрі берік, көшіп-қонуға ыңғайлы болады. Бесік баланың тазалығына өте қолайлы, өйткені арнайы орнатылатын түбек пен шүмек бала дәретін жайылдырмайды. Түбектің түбіне күл салып, жиі-жиі ауыстырып отырады. Шүмекті қойдың асық жілігінен жасайды, кейде айрықша аппақ болуы үшін сүтке қайнатып алады. Бесіктегі баланың аяғы, кеудесі қатты байланатындықтан, оның қан айналу жүйесіне керісінше әсер етеді. Сондықтан баланы бесіктен жиі босатып, қол-аяғын қозғап, арнайы жаттығулар жасайды. Бесікпен қоса құс төсек, жастық, жөргек, қолбау, тізебау, тізе жастық, бесік көрпе даярланады. Бесіктің жер бесік, аспалы бесік (әлпеншек ) деген екі түрі кездеседі.

Бесік жыры – балағ а берілетін алғ ашқ ы тә рбие

∗ Бесік жыры — балаға берілетін алғашқы тәрбие. Өйткені баяу ырғақпен айтылған анасының әлдиі туғаннан баланың құлағына сіңеді. Бесіктегі баланы әннің ырғағымен тербетеді.

Бала тәрбиесі
Отбасылық тәрбие Рухани тәрбие Стихиялы тәрбие

БАЛА

Ата-анасы

Туғантуысқандары

ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕ

Отбасылық дәстүрлері

Балабақша

Мектеп

РУХАНИ ТӘРБИЕ

Ақпарат құралдары,т.б.

Жұмыс орны

Адамдармен қарымқатынас

СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ

Көше және қоршаған орта

Бала тәрбиесінде отбасының жағымсыз әсер ету жақтарын сөз еткенде оны үш топқа бөліп қарастыруға болады:

Бірінші топ

Екінші топ

Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға үлгі көрсетеді.

Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қ тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ат аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсаты білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әс мүмкін.

Ата-ана

Үшінші топ

Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар.

*

Бала тәрбиесі ол — үлкен бір ғылым.

Бала  тәрбиесінде  отбасы ең үлкен мықты тәрбие  ошағы. Баланың адамдық қасиеттері  мен әдептілігі, оның  болашақта қандай адам болуы  өзі туылған отбасында  алған тәлім-тәрбиесі мен ондағы қарым-қатынасқа  байланысты. Өйткені ата-ана — басты ұстаз. Баланың  заманына лайық азамат болып өсуі – алдымен ананың ақ  сүтімен, абзал тәрбиесінің жемісі.

«Бала тәрбиесі – өнер, жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін өнер», — деген екен М.Жұмабаев

∗ Образец текста
∗ Второй уровень
∗ Третий уровень
∗ Четвертый уровень
∗ Пятый уровень


Пән: Мәдениеттану


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь