«Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде. Қазақстандағы діни сенім. Ислам діні туралы түсінік»



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті Жаратылыстану-математика факультеті Математика кафедрасы
Тақырыбы: «Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде. Қазақстандағы діни сенім. Ислам діні туралы түсінік»
Орындаған: Мұратбекова А, Т-411топ
Семей қаласы, 2015ж

Дін- адам баласының Жаратушыға, айнала қоршаған ортаға деген наным - сенімі. Дін-адамдар арасындағы бірлік пен ынтымақтастыққа ерекше мән береді. Имандылыққа жетелейді.

Дүниетаным жүйесі мен өмір салты ретіндегі діннің рөлі
Бүгінгі таңда түрлі конфессиялар өкілдерінің бейбіт қатар өмір сүруі және өзара тиімді қарым-қатынас жасауы үшін елімізде қолайлы жағдайлар жасалған.
Сонымен қатар, Қазақстандағы конфессияаралық қатынастар басқа елдер үшін үлгі болып табылады.
Алайда, кейбір дінге сенушілер агрессия мен діни радикализмнің қауіпті формаларына бой алдырып, азаматтардың қауіпсіздігі мен мемлекеттің тұрақтылығына қауіп төндіруде.

Президенттің Қазақстан халқына Жолдауы
«Қазақстан - 2050» стратегиясы - қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты»

ҚР-ның Ата Заңы- Конституциясының 1- бабында Қазақстан зайырлы мемлекет» деп жазылған. Қазақстанда ешқандай дін мемлекеттік емес, қай дінге кіру, кірмеу - азаматтың өз еркі делінген.

Қазақстан Президенті Н. Ә. Назарбаевтың бастамасымен Астанада 2003 жылы және 2006, 2009 жылдары әлемдік және дәстүрлі діндер лидерлерінің үш рет съезі өтті. Бұл форумдар елдің сыртқы саяси бағдарының дұрыстығын көрсетіп қана қоймай, конфессияаралық ынтымақтастықтың бірегей қазақстандық үлгісінің тиімділігінің куәсі болды. Конфессиялар арасында өзара қарым қатынасты нығайтудағы қадамдар жасалу үстінде.

Ислам діні - дүние жүзілік діндердің ішінде ең кеш шыққан жас дін. Ол біздің заманымыздың VII ғасырында арабия түбегін мекендеген тайпалар алғашқы қауымдық қатынастардан таптық қатынастарға көше бастаған кезде құл иеленушілік идеологиясы ретінде дүниеге келді. Тарихи деректерге, әдеби аңыздарға сүйенсек, Ислам діні Арабиядағы Хиджаз өлкесінің ең ірі қаласы - Меккеде шықты. Арабия елі бірқатар бай елдердің орталығы болды. Олар: Рим, Византия, Иран және басқа елдер бір-бірімен сауда қатынасын жасаған кезде Арабия жерін басып өтетін. Осыған байланысты Араб феодалдары жер келері боуымен бірге, құл жұмсаудан, құл сатудан орасан зор табыс түсіріп отырды. Сонымен бірге, Мекке ерте уақыттан бастап-ақ діни орталық болып саналатын. Меккенің орталығындағы Зәмзәм су сөзі, оның жанындағы Әулиелі қагатас Қаабы Храмы көшпелі бадауиелердің өз құдайына табынатын орны болды. Бұлкезде әрбір рудың өздерінің рулық құдайы болды. Олардың бейнесі Қаабаның маңдайына орналасқан болатын. Кейбір мұсылман аңыздарында Кааба мен Зәмзәм су көзін Ибрагим пайғамбар мен оның ұлы Исмаил салған деген деректі де кездестіреміз. Меккенің орналасқан жері егін шаруашылығымен де, мал шаруашылығымен де айналсуға қолайсыз болды. Сондықтан меккеліктер шамаларына, қолдарындағы қаражаттың мөлшеріне қарай Мекке шонжарларына сауда керуендеріне қосылатын.

1
X-XI ғасыр
Бабаджа - Қатын кесенесі
2
ХІ-ХІІғ
Айша-Бибі кесенесі
3
VII-VIII ғасыр
Ақыртас ғимараты
4
VI-IX ғасыр
Екі Сардоба (Мырзарабат)
5
VI-IX ғасыр
Дың ескерткіштері
6
VIIғасырдың аяғы -VIIIғасырдың басы
Ақбешім
7
IX ғасырдың екінші жартысы
Баба атамешіті
8
XI-XII ғасыр
Шығыс моншасы
9
XI-XVIII ғасыр
Ақсүмбе мұнарасы
10
XIV-XVғасыр
Алаша Хан кесенесі
11
IX-X ғасыр
Арыстан баб кесенесі
12
XIV ғасырдыңаяғы XV ғасырдыңбасы
Ахмет-Яссауи кесенесі
13
ХІІ ғасыр
Аяққамыр кесенесі
14
Х-ХІІ ғасыр
Жошы хан кесенесі
15
ХІ ғасыр
Көккесене
16
Хғасырдыңаяғы - ХІІғасырбасы
Боран мұнарасы
Қазақстандағы ислам мәдениетінің ескерткіштері

Қазақстандағы діни қоғамдастықтар саны
4173
1990 жылы олардың саны небәрі
670
Ислам бірлестіктерінің саны
46-дан 2441-ге дейін өсті
Православие Шіркеуінің саны бес есе артты
62-ден 293-ке дейін
Католик Шіркеуінің бірлестіктер саны
42-ден 86-ға дейін
Евангелиелік христиан - баптистер қоғамдастықтары
168-ден 362-ге дейін
Жетінші күн адвентистері
36-дан 66-ға дейін
Иегова Куәлары бірлестіктерінің саны
27-ден 78-ге дейін

“Мұсылман діні мен христиан діні - Қазақстанның рухани дүниесінің қос қанаты. Қай діннің болса да өмір сүруге құқығы бар. Ал адамдарда оларды таңдау құқығы, ождан бостандығы болуы тиіс . . . Құдайға құлшылық ету жас кезде де, егде тартқанда да жарасады. ” Н. Ә. Назарбаев
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz