«Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде. Қазақстандағы діни сенім. Ислам діні туралы түсінік»




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті
Жаратылыстану-математика факультеті
Математика кафедрасы

Тақырыбы: «Адамның діни сеніміне құрмет оның
таңдауына құрмет ретінде. Қазақстандағы діни
сенім. Ислам діні туралы түсінік»

Орындаған: Мұратбекова А, Т-411топ

Семей қаласы, 2015ж
Дін- адам баласының
Жаратушыға,айнала қоршаған
ортаға деген наным - сенімі. Дін-
адамдар арасындағы бірлік пен
ынтымақтастыққа ерекше мән
береді. Имандылыққа жетелейді.
Дүниетаным жүйесі мен өмір салты ретіндегі
діннің рөлі

Бүгінгі таңда түрлі конфессиялар
өкілдерінің бейбіт қатар өмір сүруі және
өзара тиімді қарым-қатынас жасауы үшін
елімізде қолайлы жағдайлар жасалған.
Сонымен қатар, Қазақстандағы
конфессияаралық қатынастар басқа елдер
үшін үлгі болып табылады.

Алайда, кейбір дінге сенушілер агрессия
мен діни радикализмнің қауіпті
формаларына бой алдырып, азаматтардың
қауіпсіздігі мен мемлекеттің
тұрақтылығына қауіп төндіруде.
Президенттің Қазақстан халқына Жолдауы

«Қазақстан – 2050» стратегиясы – қалыптасқан
мемлекеттің жаңа саяси бағыты»
ҚР-ның Ата Заңы-
Конституциясының 1- бабында
Қазақстан зайырлы мемлекет» деп
жазылған.
Қазақстанда ешқандай дін
мемлекеттік емес, қай дінге кіру,
кірмеу - азаматтың өз еркі делінген.
Қазақстан Президенті Н.Ә.Назарбаевтың бастамасымен Астанада 2003
жылы және 2006, 2009 жылдары әлемдік және дәстүрлі діндер лидерлерінің
үш рет съезі өтті. Бұл форумдар елдің сыртқы саяси бағдарының
дұрыстығын көрсетіп қана қоймай, конфессияаралық
ынтымақтастықтың бірегей қазақстандық үлгісінің тиімділігінің куәсі
болды.
Конфессиялар арасында өзара қарым қатынасты нығайтудағы қадамдар
жасалу үстінде.
Ислам діні – дүние жүзілік діндердің ішінде ең кеш шыққан жас дін. Ол біздің
заманымыздың VII ғасырында арабия түбегін мекендеген тайпалар алғашқы қауымдық
қатынастардан таптық қатынастарға көше бастаған кезде құл иеленушілік
идеологиясы ретінде дүниеге келді. Тарихи деректерге, әдеби аңыздарға сүйенсек, Ислам
діні Арабиядағы Хиджаз өлкесінің ең ірі қаласы – Меккеде шықты. Арабия елі бірқатар
бай елдердің орталығы болды. Олар: Рим, Византия, Иран және басқа елдер бір-бірімен
сауда қатынасын жасаған кезде Арабия жерін басып өтетін.
Осыған байланысты Араб феодалдары жер келері боуымен бірге, құл жұмсаудан, құл
сатудан орасан зор табыс түсіріп отырды. Сонымен бірге, Мекке ерте уақыттан бастап-ақ
діни орталық болып саналатын. Меккенің орталығындағы Зәмзәм су сөзі, оның
жанындағы Әулиелі қагатас Қаабы
Храмы көшпелі бадауиелердің өз құдайына табынатын орны болды. Бұлкезде әрбір
рудың өздерінің рулық құдайы болды. Олардың бейнесі Қаабаның маңдайына
орналасқан болатын.Кейбір мұсылман аңыздарында Кааба мен Зәмзәм су көзін
Ибрагим пайғамбар мен оның ұлы Исмаил салған деген деректі де кездестіреміз.
Меккенің орналасқан жері егін шаруашылығымен де, мал шаруашылығымен де
айналсуға қолайсыз болды. Сондықтан меккеліктер шамаларына, қолдарындағы
қаражаттың мөлшеріне қарай
Мекке шонжарларына сауда керуендеріне қосылатын.
Қазақстандағы ислам мәдениетінің ескерткіштері
1 X-XI ғасыр Бабаджа – Қатын кесенесі
2 ХІ-ХІІғ Айша-Бибі кесенесі
3 VII-VIII ғасыр Ақыртас ғимараты
4 VI-IX ғасыр Екі Сардоба (Мырзарабат)
5 VI-IX ғасыр Дың ескерткіштері
6 VIIғасырдың аяғы -VIIIғасырдың басы Ақбешім

7 IX ғасырдың екінші жартысы Баба атамешіті
8 XI-XII ғасыр Шығыс моншасы
9 XI-XVIII ғасыр Ақсүмбе мұнарасы
10 XIV-XVғасыр Алаша Хан кесенесі
11 IX-X ғасыр Арыстан баб кесенесі
12 XIV ғасырдыңаяғы XV ғасырдыңбасы Ахмет-Яссауи кесенесі

13 ХІІ ғасыр Аяққамыр кесенесі
14 Х-ХІІ ғасыр Жошы хан кесенесі
15 ХІ ғасыр Көккесене
16 Хғасырдыңаяғы – ХІІғасырбасы Боран мұнарасы
Қазақстандағы діни 4173
қоғамдастықтар саны

1990 жылы олардың саны небәрі 670

Ислам бірлестіктерінің саны 46-дан 2441-ге дейін өсті

Православие Шіркеуінің саны бес 62-ден 293-ке дейін
есе артты

Католик Шіркеуінің бірлестіктер 42-ден 86-ға дейін
саны

Евангелиелік христиан - 168-ден 362-ге дейін
баптистер қоғамдастықтары

Жетінші күн адвентистері 36-дан 66-ға дейін

Иегова Куәлары бірлестіктерінің 27-ден 78-ге дейін
саны
“Мұсылман діні мен христиан діні –
Қазақстанның рухани дүниесінің қос
қанаты. Қай діннің болса да өмір
сүруге құқығы бар. Ал адамдарда
оларды таңдау құқығы, ождан
бостандығы болуы тиіс... Құдайға
құлшылық ету жас кезде де, егде
тартқанда да жарасады.”

Н.Ә. Назарбаев

Ұқсас жұмыстар
1. Дін Рухани мәдениеттің бөлігі ретінде. 2.Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде
Адамның діни сеніміне құ рмет оның таң дауына құ рмет ретінде
Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде туралы ақпарат
Дін-рухтық тәрбие
Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет
Адамның діни сеніміне құрмет. Оның таңдауына құрмет ретінде
Адамның діни сеніміне құрмет
Дін рухани мәдениеттің бөлігі
Индуизмнің қасиетті жазбалары
Діни бірлестіктер
Пәндер