Сайтқа презентация қосу

бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені, мазмұндық сипаты

Қазақстан Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Педагогика факультеті Музыкалық білім беру кафедрасы Орындаған: Бейбітова Қ. Тексерген: п.ғ.к.доцент Сұлтанова Н.К.

Тақырыбы: бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені, мазмұндық сипаты

Бастауыш мектептерде музыка сабағын оқыту жүйесіне

көптеген өзгерістер, жаңалықтар енгізіліп, авторлық бағдарламалар, әдістемелік жинақтар шығармашылық ізденіспен дамып келеді. Музыка саласындағы дәстүрлі халық музыка байлығын, Қазақстан сазгерлері шығармаларын насихаттау жаңа қырынан алға қойылып, жаңартылған музыка бағдарламалары жасалуда. Дегенмен бұл әдістемелер мен бағдарламалар әлі күнге дейін ғылыми тұрғыда зерттеліп, оны бастауыш мектепте толығымен қолға алынбағандығына көз жеткіздік.

н ық талғамы икал ының эстет өнері жөніндегі ылар а ынып оқуш ай рдың музык тауыш с Бас рып, ола талабына с оты ман д е, амытуда за аттандыра қанағ білім берген -өрісін д е, ой алаға ін кеңейтуд ескі ызы зор. «Б түсініг аңа білімді ағының маң саб іп, ж ай, лған музыка жатқа көш құры ныстан ев айтқанд аба , та арда ағжан Жұм ан жақынға алыст сы бағытт к»-деп М кере р е к. О беру байлап беру ен қарау ке білімге зқарасп белік білім іри аңа кө а, қ және тәж роцесіне ж еориялы ола тұрса д оқыту п л ай б дан т рде музыка қталған, со де жина мектепте ектептерін жірибелер з тә з ақ м нан у, әсіресе қа йесінен біра жү ызды молы қыт йелі о ларым абағын жү калық мұра музы музыка с , оны ндерге бай әуе да зерделеу ды төл ұрғы ұлттық саз н ғылыми т ғалімдердің ар ы ы мұ нудың жолд і р г і т а ң да ғ у қаз п а й да л а асына сіңір ң сан қушыларды о міндеті.

. Өз рбиелеу ен тә оқыту м едагог В. ндеткті п асты мі Б е көрне ер — өнегелі, пікірінд «Өн инский ы тәрбиелейтін а Сухомл е ас дард де өнерг д ы ад ам рдісін ақыл тәрбие ү лігін қысқа да -деп етті құрал» сетті. ару қаж ңіл ауд тап көр кө рде а інікті тү түс

О ынта қуға ын та сы тәрт здарды сы барды да қызы іпсіздер да, тәрт ді д е іптіл , қтыр музы е ып, о бейн ка әл р мен ем отыр есі, таны қушылар мын ып, қ дың іне р қ оғам етіп ның алыптас ухани шығ т сана аруд лы а ыра а маңы музыка п заматы әніні зы зо ң р.

Бастауыш мектептің музыка пәнінде жаңа әдістерді пайдалану арқылы мектептегі сабақтарды жаңаша ұйымдастыру, мұғалімнің рөлі мен қызметінің артуына жағдай жасау, теориялық, ғылыми-педагогикалық және психологиялық зерттеулерге сүйене отырып, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру, ақпараттық технологиялар мен инновациялық оқыту әдістері арқылы оқушыларды ізгілікке, елжандылыққа, саналыққа, адамгершілікке, имандылыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу қажеттілігі туындайды. Осы адами қасиеттерге тәрбиелеуде ұлттық халық музыкасының алатын орнын көптеген ғалымдар өз ғылыми еңбектерінда зерделеген. Ғылыми еңбектерге талдаулар жасаған кезімізде әрбір ғалым өзінің ғылыми жұмыстарында ұлттық музыканың мектеп оқушысына берер тәрбиесінің мол екендігін баяндаған. Осы тұрғыда бастауыш сынып оқушысына музыка пәнінің оның тәрбиесіндегі ролі мен маңызы айқындалмақ.

е лық тәрби ка на эстети ы н оқушылар лқына деге п а өлкесіне, х ауыш сыны н Баст йына туға ін сіңіруде р бо , олардың лік сезімде е ші беріп рны ерекш н сүйіспен о е гершілік п ің алатын а да м андандыру әдениетін қ музыка м ді қ а й т а ж – ер ұ лт т ы сы мәселел тіне қарай белгілі. О іле екендігі ларды қаб ешендікке да оқушы ,ш мақсатын ме айтуға ерге, тер де – ән-саз н ту ыраулық ө еріне үйре ж н а, айтыс ө ққ . тапқырлы орасан зор ы л а т ын о р н пәнінің а

ім алуында бі л ы л а ры ны ң а б ы л а ды . уш оқ пт өнері болы ыш мектеп ка і Бастау н пән музы ң күнделікт ты ла ны кше орын а мділік адам шаған ортасы ке ере ор ілік пен көр , кені, әдем Ад а м н ы ң қ Өйт ңілдендіріп тқарады. кө ьа өзі адамды нде зор рол ң өмірі болса, соны сы аталған кем .О өр ән тудырады неғұрлым к шабытын етін әуезді т ір г ен б е к п е н өм ен сыр шер ең , өнерге де дік әлемін ққа сем мілік пен ә пәнге, саба ң әде ін н оқушыны дік ой-өріс елге ем өнері, кез-к а ырып, көрк ғын артт рбие алуын ы тә қызығушыл ен і н е н т ә лі мулық әлем ірі. Соным б ұл ын саласының амытып, с д ғылым ниетаным ін дү ың рухани гін тигізет рд септі е рі оқушыла ай білуге д өне з ғ ал атар, ән-са қтарын ба қ лы өнер құнды молайтып, игізері хақ. септігін т

Қорыта айтқанда бастауыш мектептегі музыка

сабағы оқушыларды әсемдік әлемінің таңғажайып сырын терең түсініп, көркемдік атаулыны шынайы сезінуге, одан рухани ләззат, әсер алуға, өмір жайлы ой толғауға, ізгілікті мұрат мақсаттарға жетелеп, өнегелі істерге баулыйды. Музыка – құдіретті күш, жан дүниені ерекше әсерге бөлеп, адамды сәулелі өмірге жетелейтін сиқырлы өнер. Осы тұжырымдар бастауыш мектепте музыка сабағын оқытудың маңызын айқындай түседі.

Назарларыңызғ а рахмет!


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь