Өзін –өзі танупәнінің маңызы


Slide 1

Өзін -өзі тану пәнінің маңызы

Орындаған: Қамзанова Ж. Т-441

Slide 2 Slide 3

Еліміз, 1991 жылы егемендік алғаннан кейін, оқу орындарында және қоғамдық ортада көптеген ұлттық бағытта өзгерістер бола бастады. Соның бір айғағы ретінде айтар болсақ, ол бүкіл үздіксіз оқу-тәрбие жүйесіне «Өзін-өзі тану» пәнінің енуі. Бұл пән бала-бақшадан басталып, жоғары оқу орындарына дейін енгізілген. Аталмыш пәннің авторы бәрімізге танымал С. А. Назарбаева. Оқулықтар «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру жобасы негізінде дайындалған. Бұл пән, негізінен, адами құндылықтарды игеруге жол бастаушы болады.

Slide 4

Өзiн-өзi тану пәнiнiң мақсаттары

“ Өзiн-өзi тану” рухани-адамгершiлiк бiлiм беру мынадай жалпы мақсаттарды алдына қояды:

әрбiр оқушының өзiнiң жан дүниесiн сезiнуiне және өзiнiң дербестiгiн түсiнуiне ықпал ету;

жеке тұлғаның жан-жақты қалыптасуана өмiрлiк-маңызы бар мынадай түйiндi құзiреттердi мақсатты түрде дамыту арқылы ықпал ету;

өзiнiң өмiрлiк позициясын анықтау;

әр түрлi мәселелердi адамгершiлiк нормаларға сәйкес конструктивтi шешу;

өзiне, адамдарға және қоршаған әлемге iзгiлiктi қарам -қатынас жасау;

адамдарға қолдан келгенше көмек беру, туыстарына және iс-әрекеттерiнде шынайы болу;

жасампаздық белсендiлiк, азаматтық және отан сүйгiштiк таныту;

адамгершiлiк тұрғысынан таңдауға даярлығын таныту және өз ойы, сөзi мен iсiне жауыпты болу;

қоғамға қызмет ету дағдыларын iс жүзiнде дамыту.

Slide 5

Белгіленген жалпы мақсаттар күнделікті практикада:

- жеке тұлғаның өзін-өзі анықтауына және өзін барынша іске асыруына көмектесетін жасампаздық құндылықтарды үйретуге бағытталған біртұтас білім беру процесін құру; - балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тұлғаның рухани-адамгершілік әлеуетінің дамуына ықпал ететін ақпараттық білім беру кеңістігін құру; - басқа оқу пәндері мазмұнының құндылықтық мәнін күшейту; қоғамға қызмет етуге бағытталған оқудан тыс және мектептен тыс тәрбие рөлін арттыру; - мектеп пен отбасының әлеуметтiк серiктестiгiн, мұғалiмдердiң ата-аналар, қамқоршылар, тәрбиешiлермен тығыз ынтымақтастығын дамыту арқылы жеке тұлғмның рухани-адамгершiлiк қалыптастыру үшiн жағымды алғышарттар жасауды құру жолдарымен жүзеге асыруылуы мүмкiн. Нақты практикада белгiленген мақсаттар мен рухани-адамгершiлiк бiлiмнiң басым бағыттары оқушылардың өзiн-өзi танудағы белгiлi бiр оқу жетiстiктерiне қол жеткiзуге мүмкiндiк бередi.

Slide 6

Өзiн-өзi тануға оқыту бiлiм алушылардың мынадай сегiз деңгей бойынша күтiлетiн нәтижелерге қол жеткiзуiн болжайды:

Slide 7

Өзiн-өзi тануды оқыту процесiнде бiрқатар әдiстемелiк тәсiлдер қолданады:

- “Шаттық шеңберi”, “Тыныштық сәтi”, “Өзiммен -өзiм”, “Оқу”, “Сабақтың дәйексөзi”, “Мұғалiмнiң әңгiмелеуi”, “Оқушының әңгiмелеуi”, “Әңгiмелесу”, “Ойын”, “Жаттығу”, “Шағармашылық жұмыс”, “Жағдаяттар кезiнде ойлану”, “Бейнематериалдар көру”, “Ән шырқайық, достар!”, “Сергiту сәтi”, “Сахналау”, “Қорытындылау”, “Жүректен жүрекке” шеңберi, “Үй тапсырмасы”. Өзiн-өзi тану бойынша оқу процесiн ұйымдастырудың маңызды шарты балалардың жас және психологиялық-физиологиялық ерекшiлiктерiне сәйкес эмоциялық жайлылықты қамтамасыз ететiн денсаулық сақтау ортасын құру болып табылады. Сабақта әрекет түрлерiнiң алмастырылуы оқуға жағымды мотивтердi қамтамасыз етедi.

Slide 8
Ұқсас жұмыстар
Есепке алу және бағалаудың ролі мен маңызы
ЖЕРГІЛІКТІ ӨЗІН-ӨЗІ БАСҚАРУДЫҢ ҚАРЖЫ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ПЕДАГОГТЫҢ ӨЗІН - ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН КӘСІБИ ДАМУЫ
Қорғану техникасын үйрену
Кәсіби маманның ерік қасиеттерінің дамуы
Өзін - өзі тану пәнін оқытудың шарттары
Өзін-өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты жайлы ақпарат
«Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайында
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz