Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті
Педагогика факультеті

Мектеп жасына дейінгі балаларды
оқытудың технологиясы

Орындаған: П-223 топ студенті
Ақболатова Н.А.
Тексерген: Мазтаева Л.С.

Семей қаласы
2015 жыл.
Бұл дәуірде өз тілін, әдебиетін білмеген, қадірлемеген
адам толық мәнді интеллигент емес деуге де болады.
Себебі, ол қандайлық мамандық білімі болса да,
рухани ой тәрбиесінде сыңар жақ азамат болады.
Мұхтар Әуезов
Оқыту технологиялар – бұл білімнің
басымды мақсаттарымен біріктірілген пәндер
мен әдістемелердің: оқу – тәрбие процесін
ұйымдастырудың өзара ортақ
тұжырымдамамен байланысқан міндеттерінің,
мазмұнының, формалары мен әдістерінің
күрделі және ашық жүйелері, мұнда әр позиция
басқаларына әсер етіп, ақыр аяғында баланың
дамуына жағымды жағдайлар жиынтығын
құрайды.
Педагогикалық оқыту технологияларына
анықтама берген ғалымдардың бірін атап
өтсек , олар: В.П.Беспалько, В.М.Монахов,
В.М.Кларин, П.И.Третьчков,
И.П.Сенновский, Г.А.Монахова,
М.А.Чошанов т.б. өз еңбектерінде
қарастырылған.
Білім беру жүйесінде педагогикалық технологияны қолдану
келешек ұрпақтың еркін дамуына, жан-жақты білім алуына,
белсенді, шығармашыл болуына жағдай жасау әрбір
педагогтың міндеті болып табылады.
Білім беру жүйесіндегі педагогикалық
оқыту технологиялары
Ынтымақтастық педагогикасы Дамыта оқыту

Білім беруді ізгілендіру Бағдарламалап
оқыту, деңгейлеп
Ойын арқылы оқыту оқыту
Түсіндіре басқарып оза оқыту
Проблемалық оқыту Өздігінен оқыту
Тірек сигналдары Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
арқылы оқыту
Оқытудың компьютерлік
Модульдік оқыту технологиясы
Технологияларды педагогикалық тұрғыдан
құрастырудың мақсаты:
Ақпараттың логикалық құрылымының оқу
мазмұнына сай болуы

Таным үдерісінің жоғары өнімді деңгейде болуы

Оқытудың жеделдете жүргізілуі

Ақыл-ой және дене күшіне түсетін жүктеме
мөлшерінің сәйкестілігі

Оқытушы - оқушы жұмысының синхрониясы

Технологияның бейімділігі мен дамытушылықтың
тиімді жүзеге асуы
К.Н.Крупская «Мектептегі басқарушылық» атты
еңбегінде оқытудың жалпы басты мәселелерін шешу
жолдарын ұсынды

Педагогиканың Білім
басты проблемасы - мазмұнын
тәрбиенің негіздерін
және Жас
политехникалық оқу ерекшелік
педагогикасын

Коллективке Жас ұрпақты жоғары
тәрбиелеу адамгершілік рухта
мәселелері тәрбиелеу проблемаларын
шешу жолдарын ұсынды.
Ойын арқылы оқыту технологиясы

мақсаты

Дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық,
әлеуметтендірушілік мақсатқа жету. Ойын
технологиясының ерекшелігі ойындық іс-
әрекеттің психологиялық механизмі жеке бастың
өзіндік талап-талғамдарына сүйенеді. Баланың
бойындағы білімділік, танымдық, шығармашылық
қасиеттерін аша түсуді көздейді.
Ойын - балалар үшін оқу да, еңбек те.
Дамыта оқыту технологиясы

Баланы оқыта отырып, дамыту. Бала бойында
еркіндік, мақсаткерлік, ар-намыс, мақтаныш
сезім, дербестік, адамгершілік, еңбексүйгіштік,
белсенділік т.б. қасиеттер дамыту.

Мектепке дейінгі мекемелерде инновациялық білім беру
құралдарын қолданудың да маңызы зор. Инновациялық
білім беру құралдарына: аудио, видео, құралдар,
компьютер, интерактивті тақта, интернет,
мультимедиялық құрал, электрондық оқулықтар, мен оқу
әдістемелік кешендер, инновациялық ақпараттық банк,
инновациялық сайт және тағы басқалары жатады.
Оқытуда пайдаланатын интерактивті
құралдар: тақта, компьютерлер балаларды
диагностикалауда жақсы көмекші болып
келеді:

Зейінің дамытуда

Есте сақтау қабілетін дамытуда

Ойлау қабілетін дамытуда

Тілің дамуына
Жеке тұлғасың дамытуда

Оқу әрекетінің дағдыларын
қалыптастыруда
Интерактивті оқу іс-әрекеттерін өткізу бөлмесі
келесі міндеттерді орындайды:

Балаларды жаңа технологиялары арқылы оқыту;
Сауық және ойын орталығы;
Көлемді білімдендіру және сауықтыру міндеттер
орындалады;
Балаларға және тәрбиешілерге жұмыстануға өте
жағымды жағдайлар туғызады;
Балаларды компьютерлік технологияның
мүмкіндіктері мен дағдыларымен таныстырады.
Өздігінен даму технологиясы

Бұл баланы жан-жақты дамыту, дербестікке
тәрбиелеу, бала санасында нәрселер әлемі мен
ойлау әрекетінің бірігуіне, мұнда оқыту бала
дамуына сәйкес болуы керек, сонда ғана бала өзін
дамыта алады.
Итальян психологі М.Монтесори
түсіндіруінше баланың туғаннан азамат болғанға
дейін барлық өмірі - оның еркіндігі мен
дербестігінің дамуы болып табылады.
Бала сезімін дамыту
орталығы
Баланың сезім тәрбиесін
қалыптастыру: пішіні,
көлемі, түсі, салмағы,
кеңістіктегі орны, иісі,
шығаратын дыбысы, т.б.
тануы болып табылады.

Іс-әрекет жасау
орталығы
Тіл дамыту және жазу орталығы
Материалдар баланың дұрыс тілін дамытуға
көмектеседі, сөздік қорын байытады, қолын жазуға
дайындайды, фонематикалық есту қабілетін
дамытады, оқуға және жазуға үйретеді.

Математика орталығы
Математика орталығында балалар 10-ға дейін
сандармен, жиынтықтармен, арифметикалық
операциялармен танысады.
Осы орталықтың Монтессори-материалы балаға
қиын абстрактылық математикалық түсініктерді
және операцияларды түсінуге көмектеседі.
Деңгейлік саралау технологиясы.
Деңгейлеп оқыту технологиясының мақсаты: әрбір
оқушы өзінің даму деңгейінде оқу материалын
меңгергенін қамтамасыз етеді.

Деңгейлеп Деңгейлеп-саралап
оқыту әр Деңгейлеп оқыту құрылымында
оқушыға өз оқыту әр түрлі білімді игерудің бірнеше
деңгейі қарастырылады:
мүмкіндіктерін категориядағы
ең төменгі деңгей
пайдалана балаларға,
(базалық),
отырып, білім олармен саралай бағдарламалық,
алуына жағдай жұмыс істеуге күрделенген деңгей
жасауға мүмкіндік береді. сондықтан әрбір оқушы
мүмкіндік береді; меңгеруі тиіс.
Жекелеп оқыту технологиясы. Жекелеп оқыту –
оқу процесін ұйымдастырудың мына түрлері мен
үлгілерін қарастырады.

Бала тек оқу құралдары мен
Педагог бір ғана
өзара қатынаста (оқулықтар,
оқушымен жұмыс компьютер, т.б) болады. Жекелік
істейді оқудың басты жетістігі баланың
қабілетімен оқу қызметінің
желісін әдісі мен мазмұнын өз
қабілетіне қарай бейімдеуіне
мүмкіндік береді.
Модульдік оқыту технологиясы.

Модуль дегеніміз – қандайда бір жүйенің,
ұғымның нақтылатын, біршама дербес бөлігі.
Оқу модулі қайта жаңғыртушы оқу циклі
ретінде үш құрылымды бөліктен тұрады.
кіріспеден, сөйлесу бөлімінен және қорытынды
бөлімнен тұрады. Әр оқушы оқу модулінде сағат
саны әртүрлі болады. Бұл оқу бағдарламасы
бойынша сол тақырыпқа, тақырыптар тобына
немесе тарауға бөлінген сағат санына байланысты.
Қорыта айтар болсам, аталған педагогикалық
технологиялар мен инновациялық құралдар балабақшада
балалардың жас ерекшеліктерін ескеріп, әр сатыға
балалардың қабылдау мүмкіндіктеріне сай пайдалануға
болады. Мектепке дейінгі балалардың есте сақтау қабілеті
әлсіз, қабылдау процестері тұрақсыз келеді. Сондықтан
олар затты қолмен ұстап, көзімен көргенді ұнатады.
Осыған сәйкес, мектепке дейінгі балалардың оқу іс-
әрекеттеріне көрнекілік, ойын технологиясын кеңінен
қолданған жөн.
Тәрбиеші – бала бойына білім нәрін себетін басты тұлға.
Жаңашыл тәрбиеші даярлауға қойылатын талаптар
студенттерді оқытудың жаңа түрлерімен қаруландыра
отырып, қазіргі уақыттағы кәсіптік дағдыларын игеруге
бағытталған оқытудың жаңа жолдарын енгізуді көздейді.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

1.Асқарова Е.С. Ғылыми зерттеулердің негізі.А..,-2005
2. Аубакирова Р.Ж. , Нурбекова М.А. Педагогикалық
зерттеу әдістемесі: Оқу құралы.-Астана: Фолиант, 2011.-
128б
3.Брежнова Е.В., Краевский В.В. Основы учебно
исследовательской деятельности студентов. М..,2005
4.Новиков А.М. Методология образования М..,2002
5.Загвянский В.И., Атаханова Р. Методология и методы
психолого педагогического исследования М..,2003
6. Герасимов И.Г Структура научного исследования М..,
1985
7. http://ds0013.kokshetau.akmoedu.kz/documents

Ұқсас жұмыстар
Ойын технологиясы туралы
Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Дамыту технология Рөлдік технологиясы ойындар
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Дене тәрбиесінің әдістері
Роликті конькимен сырғанау
Білім беру салаларының мазмұнын кіріктіру
Жас тәрбиешінің педагогикалық технологиясы
Монтессори педагогикасының негізгі принципі
Пәндер