Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы


Slide 1

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті

Педагогика факультеті

Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы

Орындаған: П-223 топ студенті

Ақболатова Н. А.

Тексерген: Мазтаева Л. С.

Семей қаласы

2015 жыл.

Slide 2

Бұл дәуірде өз тілін, әдебиетін білмеген, қадірлемеген

адам толық мәнді интеллигент емес деуге де болады.

Себебі, ол қандайлық мамандық білімі болса да,

рухани ой тәрбиесінде сыңар жақ азамат болады.

Мұхтар Әуезов

Slide 3

Оқыту технологиялар - бұл білімнің басымды мақсаттарымен біріктірілген пәндер мен әдістемелердің: оқу - тәрбие процесін ұйымдастырудың өзара ортақ тұжырымдамамен байланысқан міндеттерінің, мазмұнының, формалары мен әдістерінің күрделі және ашық жүйелері, мұнда әр позиция басқаларына әсер етіп, ақыр аяғында баланың дамуына жағымды жағдайлар жиынтығын құрайды.

Slide 4

Педагогикалық оқыту технологияларына анықтама берген ғалымдардың бірін атап өтсек, олар: В. П. Беспалько, В. М. Монахов, В. М. Кларин, П. И. Третьчков, И. П. Сенновский, Г. А. Монахова, М. А. Чошанов т. б. өз еңбектерінде қарастырылған.

Slide 5

Білім беру жүйесінде педагогикалық технологияны қолдану келешек ұрпақтың еркін дамуына, жан-жақты білім алуына, белсенді, шығармашыл болуына жағдай жасау әрбір педагогтың міндеті болып табылады.

Білім беру жүйесіндегі педагогикалық оқыту технологиялары

Бағдарламалап оқыту, деңгейлеп оқыту

Ынтымақтастық педагогикасы

Білім беруді ізгілендіру

Ойын арқылы оқыту

Проблемалық оқыту

Модульдік оқыту

Тірек сигналдары арқылы оқыту

Дамыта оқыту

Түсіндіре басқарып оза оқыту

Өздігінен оқыту

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту

Оқытудың компьютерлік технологиясы

Slide 6

Технологияларды педагогикалық тұрғыдан құрастырудың мақсаты:

Ақпараттың логикалық құрылымының оқу мазмұнына сай болуы

Таным үдерісінің жоғары өнімді деңгейде болуы

Оқытудың жеделдете жүргізілуі

Ақыл-ой және дене күшіне түсетін жүктеме мөлшерінің сәйкестілігі

Оқытушы - оқушы жұмысының синхрониясы

Технологияның бейімділігі мен дамытушылықтың тиімді жүзеге асуы

Slide 7

К. Н. Крупская «Мектептегі басқарушылық» атты еңбегінде оқытудың жалпы басты мәселелерін шешу жолдарын ұсынды

Коллективке тәрбиелеу мәселелері

Педагогиканың басты проблемасы - тәрбиенің негіздерін және политехникалық оқу

Білім мазмұнын

Жас ерекшелік педагогикасын

Жас ұрпақты жоғары адамгершілік рухта тәрбиелеу проблемаларын шешу жолдарын ұсынды.

Slide 8

Ойын арқылы оқыту технологиясы

мақсаты

Дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық, әлеуметтендірушілік мақсатқа жету. Ойын технологиясының ерекшелігі ойындық іс-әрекеттің психологиялық механизмі жеке бастың өзіндік талап-талғамдарына сүйенеді. Баланың бойындағы білімділік, танымдық, шығармашылық қасиеттерін аша түсуді көздейді.

Ойын - балалар үшін оқу да, еңбек те.

Slide 9

Дамыта оқыту технологиясы

Баланы оқыта отырып, дамыту. Бала бойында еркіндік, мақсаткерлік, ар-намыс, мақтаныш сезім, дербестік, адамгершілік, еңбексүйгіштік, белсенділік т. б. қасиеттер дамыту.

Мектепке дейінгі мекемелерде инновациялық білім беру құралдарын қолданудың да маңызы зор. Инновациялық білім беру құралдарына: аудио, видео, құралдар, компьютер, интерактивті тақта, интернет, мультимедиялық құрал, электрондық оқулықтар, мен оқу әдістемелік кешендер, инновациялық ақпараттық банк, инновациялық сайт және тағы басқалары жатады.

Slide 10

Оқытуда пайдаланатын интерактивті құралдар: тақта, компьютерлер балаларды диагностикалауда жақсы көмекші болып келеді:

Оқу әрекетінің дағдыларын қалыптастыруда

Зейінің дамытуда

Есте сақтау қабілетін дамытуда

Ойлау қабілетін дамытуда

Тілің дамуына

Жеке тұлғасың дамытуда

Slide 11

Интерактивті оқу іс-әрекеттерін өткізу бөлмесі келесі міндеттерді орындайды:

Балаларды жаңа технологиялары арқылы оқыту;

Сауық және ойын орталығы;

Көлемді білімдендіру және сауықтыру міндеттер орындалады;

Балаларға және тәрбиешілерге жұмыстануға өте жағымды жағдайлар туғызады;

Балаларды компьютерлік технологияның мүмкіндіктері мен дағдыларымен таныстырады.

Slide 12

Өздігінен даму технологиясы

Бұл баланы жан-жақты дамыту, дербестікке тәрбиелеу, бала санасында нәрселер әлемі мен ойлау әрекетінің бірігуіне, мұнда оқыту бала дамуына сәйкес болуы керек, сонда ғана бала өзін дамыта алады.

Итальян психологі М. Монтесори түсіндіруінше баланың туғаннан азамат болғанға дейін барлық өмірі - оның еркіндігі мен дербестігінің дамуы болып табылады.

Slide 13

Бала сезімін дамыту орталығы

Баланың сезім тәрбиесін қалыптастыру: пішіні, көлемі, түсі, салмағы, кеңістіктегі орны, иісі, шығаратын дыбысы, т. б. тануы болып табылады.

Іс-әрекет жасау орталығы

Slide 14

Тіл дамыту және жазу орталығы

Материалдар баланың дұрыс тілін дамытуға көмектеседі, сөздік қорын байытады, қолын жазуға дайындайды, фонематикалық есту қабілетін дамытады, оқуға және жазуға үйретеді.

Математика орталығы

Математика орталығында балалар 10-ға дейін сандармен, жиынтықтармен, арифметикалық операциялармен танысады.

Осы орталықтың Монтессори-материалы балаға қиын абстрактылық математикалық түсініктерді және операцияларды түсінуге көмектеседі.

Slide 15

Деңгейлік саралау технологиясы.

Деңгейлеп оқыту технологиясының мақсаты: әрбір оқушы өзінің даму деңгейінде оқу материалын меңгергенін қамтамасыз етеді.

Деңгейлеп оқыту әр оқушыға өз мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім алуына жағдай жасауға мүмкіндік береді;

Деңгейлеп оқыту әр түрлі категориядағы балаларға, олармен саралай жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

Деңгейлеп-саралап оқыту құрылымында білімді игерудің бірнеше деңгейі қарастырылады: ең төменгі деңгей (базалық), бағдарламалық, күрделенген деңгей сондықтан әрбір оқушы меңгеруі тиіс.

Slide 16

Жекелеп оқыту технологиясы. Жекелеп оқыту - оқу процесін ұйымдастырудың мына түрлері мен үлгілерін қарастырады.

Педагог бір ғана оқушымен жұмыс істейді

Бала тек оқу құралдары мен өзара қатынаста (оқулықтар, компьютер, т. б) болады. Жекелік оқудың басты жетістігі баланың қабілетімен оқу қызметінің желісін әдісі мен мазмұнын өз қабілетіне қарай бейімдеуіне мүмкіндік береді.

Slide 17

Модульдік оқыту технологиясы.

Модуль дегеніміз - қандайда бір жүйенің, ұғымның нақтылатын, біршама дербес бөлігі.


Ұқсас жұмыстар
Ойын технологиясы туралы
Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Дамыту технология Рөлдік технологиясы ойындар
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Дене тәрбиесінің әдістері
Роликті конькимен сырғанау
Білім беру салаларының мазмұнын кіріктіру
Жас тәрбиешінің педагогикалық технологиясы
Монтессори педагогикасының негізгі принципі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz