Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы



Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті
Педагогика факультеті
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы
Орындаған: П-223 топ студенті
Ақболатова Н. А.
Тексерген: Мазтаева Л. С.
Семей қаласы
2015 жыл.

Бұл дәуірде өз тілін, әдебиетін білмеген, қадірлемеген
адам толық мәнді интеллигент емес деуге де болады.
Себебі, ол қандайлық мамандық білімі болса да,
рухани ой тәрбиесінде сыңар жақ азамат болады.
Мұхтар Әуезов

Оқыту технологиялар - бұл білімнің басымды мақсаттарымен біріктірілген пәндер мен әдістемелердің: оқу - тәрбие процесін ұйымдастырудың өзара ортақ тұжырымдамамен байланысқан міндеттерінің, мазмұнының, формалары мен әдістерінің күрделі және ашық жүйелері, мұнда әр позиция басқаларына әсер етіп, ақыр аяғында баланың дамуына жағымды жағдайлар жиынтығын құрайды.

Педагогикалық оқыту технологияларына анықтама берген ғалымдардың бірін атап өтсек, олар: В. П. Беспалько, В. М. Монахов, В. М. Кларин, П. И. Третьчков, И. П. Сенновский, Г. А. Монахова, М. А. Чошанов т. б. өз еңбектерінде қарастырылған.

Білім беру жүйесінде педагогикалық технологияны қолдану келешек ұрпақтың еркін дамуына, жан-жақты білім алуына, белсенді, шығармашыл болуына жағдай жасау әрбір педагогтың міндеті болып табылады.
Білім беру жүйесіндегі педагогикалық оқыту технологиялары
Бағдарламалап оқыту, деңгейлеп оқыту
Ынтымақтастық педагогикасы
Білім беруді ізгілендіру
Ойын арқылы оқыту
Проблемалық оқыту
Модульдік оқыту
Тірек сигналдары арқылы оқыту
Дамыта оқыту
Түсіндіре басқарып оза оқыту
Өздігінен оқыту
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
Оқытудың компьютерлік технологиясы

Технологияларды педагогикалық тұрғыдан құрастырудың мақсаты:
Ақпараттың логикалық құрылымының оқу мазмұнына сай болуы
Таным үдерісінің жоғары өнімді деңгейде болуы
Оқытудың жеделдете жүргізілуі
Ақыл-ой және дене күшіне түсетін жүктеме мөлшерінің сәйкестілігі
Оқытушы - оқушы жұмысының синхрониясы
Технологияның бейімділігі мен дамытушылықтың тиімді жүзеге асуы

К. Н. Крупская «Мектептегі басқарушылық» атты еңбегінде оқытудың жалпы басты мәселелерін шешу жолдарын ұсынды
Коллективке тәрбиелеу мәселелері
Педагогиканың басты проблемасы - тәрбиенің негіздерін және политехникалық оқу
Білім мазмұнын
Жас ерекшелік педагогикасын
Жас ұрпақты жоғары адамгершілік рухта тәрбиелеу проблемаларын шешу жолдарын ұсынды.

Ойын арқылы оқыту технологиясы
мақсаты
Дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық, әлеуметтендірушілік мақсатқа жету. Ойын технологиясының ерекшелігі ойындық іс-әрекеттің психологиялық механизмі жеке бастың өзіндік талап-талғамдарына сүйенеді. Баланың бойындағы білімділік, танымдық, шығармашылық қасиеттерін аша түсуді көздейді.
Ойын - балалар үшін оқу да, еңбек те.

Дамыта оқыту технологиясы
Баланы оқыта отырып, дамыту. Бала бойында еркіндік, мақсаткерлік, ар-намыс, мақтаныш сезім, дербестік, адамгершілік, еңбексүйгіштік, белсенділік т. б. қасиеттер дамыту.
Мектепке дейінгі мекемелерде инновациялық білім беру құралдарын қолданудың да маңызы зор. Инновациялық білім беру құралдарына: аудио, видео, құралдар, компьютер, интерактивті тақта, интернет, мультимедиялық құрал, электрондық оқулықтар, мен оқу әдістемелік кешендер, инновациялық ақпараттық банк, инновациялық сайт және тағы басқалары жатады.

Оқытуда пайдаланатын интерактивті құралдар: тақта, компьютерлер балаларды диагностикалауда жақсы көмекші болып келеді:
Оқу әрекетінің дағдыларын қалыптастыруда
Зейінің дамытуда
Есте сақтау қабілетін дамытуда
Ойлау қабілетін дамытуда
Тілің дамуына
Жеке тұлғасың дамытуда

Интерактивті оқу іс-әрекеттерін өткізу бөлмесі келесі міндеттерді орындайды:
Балаларды жаңа технологиялары арқылы оқыту;
Сауық және ойын орталығы;
Көлемді білімдендіру және сауықтыру міндеттер орындалады;
Балаларға және тәрбиешілерге жұмыстануға өте жағымды жағдайлар туғызады;
Балаларды компьютерлік технологияның мүмкіндіктері мен дағдыларымен таныстырады.

Өздігінен даму технологиясы
Бұл баланы жан-жақты дамыту, дербестікке тәрбиелеу, бала санасында нәрселер әлемі мен ойлау әрекетінің бірігуіне, мұнда оқыту бала дамуына сәйкес болуы керек, сонда ғана бала өзін дамыта алады.
Итальян психологі М. Монтесори түсіндіруінше баланың туғаннан азамат болғанға дейін барлық өмірі - оның еркіндігі мен дербестігінің дамуы болып табылады.

Бала сезімін дамыту орталығы
Баланың сезім тәрбиесін қалыптастыру: пішіні, көлемі, түсі, салмағы, кеңістіктегі орны, иісі, шығаратын дыбысы, т. б. тануы болып табылады.
Іс-әрекет жасау орталығы

Тіл дамыту және жазу орталығы
Материалдар баланың дұрыс тілін дамытуға көмектеседі, сөздік қорын байытады, қолын жазуға дайындайды, фонематикалық есту қабілетін дамытады, оқуға және жазуға үйретеді.
Математика орталығы
Математика орталығында балалар 10-ға дейін сандармен, жиынтықтармен, арифметикалық операциялармен танысады.
Осы орталықтың Монтессори-материалы балаға қиын абстрактылық математикалық түсініктерді және операцияларды түсінуге көмектеседі.

Деңгейлік саралау технологиясы.
Деңгейлеп оқыту технологиясының мақсаты: әрбір оқушы өзінің даму деңгейінде оқу материалын меңгергенін қамтамасыз етеді.
Деңгейлеп оқыту әр оқушыға өз мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім алуына жағдай жасауға мүмкіндік береді;
Деңгейлеп оқыту әр түрлі категориядағы балаларға, олармен саралай жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
Деңгейлеп-саралап оқыту құрылымында білімді игерудің бірнеше деңгейі қарастырылады: ең төменгі деңгей (базалық), бағдарламалық, күрделенген деңгей сондықтан әрбір оқушы меңгеруі тиіс.

Жекелеп оқыту технологиясы. Жекелеп оқыту - оқу процесін ұйымдастырудың мына түрлері мен үлгілерін қарастырады.
Педагог бір ғана оқушымен жұмыс істейді
Бала тек оқу құралдары мен өзара қатынаста (оқулықтар, компьютер, т. б) болады. Жекелік оқудың басты жетістігі баланың қабілетімен оқу қызметінің желісін әдісі мен мазмұнын өз қабілетіне қарай бейімдеуіне мүмкіндік береді.

Модульдік оқыту технологиясы.
Модуль дегеніміз - қандайда бір жүйенің, ұғымның нақтылатын, біршама дербес бөлігі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz