Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі



Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен дамуы
Орындаған: Айтмағанбетова. ж
Фмф. Т-413топ

Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Гностикалық құзіреттілік
Арнайы құзіреттілік
Педагогикалық-құрастырушылық құзіреттілік
Коммуникативтік құзіреттілік
Ұйымдастырушылық -басқарушылық құзіреттілік
Баланың жеке, жас, тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей біледі.
Ән салып би билейді, қуыршақ театрын ұйымдастыра алады
Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық үдерісті жобалай және жоспарлай алады.
Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады.
Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен, топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі.
Баланың білім алуы мен дамуы үшін қолайлы ортаны қалыптастыра біледі. Серіктестерімен, ата-аналармен өзара байланысты іс-әрекетті үйлестіре алады.

Кәсіби біліктілігін
өзіндік дамыту көздері
Дамытудың
сапалық белгілері
Дамыту
құндылықтары
Дамытуға
қажеттілік
НӘТИЖЕ
Иновациалық
технологиялары
Ақпараттық-
коммуникативтік
технологиялар
Қауымдастық
Дамуды
бағалау
Жаңа формация
тәрбиешісінің кәсіби
даму моделі

Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық-психологиялық талдай жасауы.
Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі
Ғылыми әдебиеттермен қарулануы
Әріптестер арасында әдіс алмасуы
Тәрбиеленушілермен, ата-аналары мен бірлесіп, мәселелерді шеше білу құзіреттілігі

Педагогтың дамуы үшін
Проблеманы өз бетінше шеше білуі
Өз әрекеттерін үйлестіре білу
Дұрыс мақсат қоя білу
Бірлесе әрекет ету
Тәуекелшілдік
Бастамашылдық
Білім деңгейін арттыруға талпыныс
Өз еңбегі нәтижесін талдай және жинақтай білуі

1- деңгей. Баса назар аударуды қажет ететін кәсіби дамуы әлсіз тәрбиешілер.
- Мен не істей аламын ?
- Қолымнан не келеді ?
2 - деңгей. Жұмыс стилі қалыптасқан тәрбиешілер.
Қалай жақсы істеуге болады? Қандай әдіс-тәсілдер, құралдар жоғары нәтиже береді?
3 - деңгей. Шығармашылықпен жұмыс істейтін тәрбиешілер.
Мен кімді қалыптастырамын ?
Менің қызметімнің нәтижесі не береді?
4 - деңгей. Зерттеуші тәрбиеші.

Педагог - шығармашыл тұлға. Ол бірсарындылықты ұнатпайды, сондықтан үздіксіз ізденіс үстінде, жаңашыл. Ойлап шығару, жүзеге асыру - оның қалыпты кәсіби үлгісі. Мұғалім - еркін тұлға. Оның еркіндігі өмірде және кәсіби қызметте мәдениет әлемінде өз орнын табуынан көрінеді. Оның еркін ой - пікірі және кәсіби жауапкершілікті сезінуімен тұтастықта. Өзін - өзі бағалай алады, алайда менмендікке жол бермейді. Ол материалдық және рухани құндылықтар әлемінде өз бағытын еркін айыра алады, педагогикалық догмалардан аулақ. Ол батыл шешім қабылдайды, өзінің өмірлік позициясы бар, яғни айналадағы ортаға, адамдарға, өзіне деген қарым - қатынастың берік жүйесі бар.

Педагог - бәсекелестікті тұлға. Жоғары кәсіби шеберлікті меңгеру үшін рынок жағдайында өзінің жетістіктері мен кемшіліктерін біліп, мықты жақтарына сүйене отырып, әлсіз жақтарын жетілдіріп отыру керек. Озық педогогикалық тәжірибелерді оқып, танып өз ой елегінен өткізе отырып, шығармашылықпен қолдана білу керек. Кәсіби мәні бар басылымдарды қадағалап, үздіксіз білім жетілдіру курстарынан өтіп отырған жөн. Бәсекелестікті тұлға болу үшін тек өз елімізде емес, білім кеңістігінде болып жатқан жаңалықтардан хабардар болады, жоғары еңбек нәтижесіне жетуге ұмтылады.

Педагог - зиялы тұлға. Өзін жинақы, сүйкімді ұстайды. Прогрессивті көзқарастарды алға тартады. Сыни көзқарасы қалыптасқан, ұстамды, өзгелердің пікіріне сыйластықпен қарайды. Жүйелі түрде өзіне - өзі баға беріп, рефлекция жасап отырады: мәдениеті, эрудициясы жоғары, эстетикалық, көркемдік талғамы бар. Саясатқа, білімге, өнердегі жаңалықтарға қызығушылық танытады. Шығармашылықпен өзін - өзі үздіксіз дамытып отырады. Әрқайсымыз, студент не жас мұғалім болайық «мұғалім» деген сөзді естігенде өзінің ең сүйікті мұғалімдерін кәсіби шеберліктермен қоса, тұтастай тұлға ретінде есіне алады. Мұғалімнің тұлғасын тұтастай алып қарау, әрқайсысының жеке ерекшеліктерін де қоса қарастырады.

Қорыта келгенде педагог болу үшін еңбек пен шыдамдылық және тәжірбие қажет. Осының бари болашақ педагог маманның бойынан табылуы қажет. Оқушылармен ұжым мен қалай жұмыс жасау керек екенін білуі қажет.
Күтілетін нәтиже: Қазақстан Республикасының әлеуметтік және саяси өміріне белсене қатысуға дайын, мектепке дейінгі ұйымдарда оқу - тәрбие әрекетін тиімді ұйымдастыра алатын, бәсекеге қабілетті, кәсіби потенциалы жоғары, құзіретті маман қалыптасады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz