Сайтқа презентация қосу

Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі

Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен дамуы
Орындаған: Айтмағанбетова. ж Фмф. Т-413топ

Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Гностикалық құзіреттілік
Баланың жеке, жас,тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей біледі.

Арнайы құзіреттілік Педагогикалыққұрастырушылық құзіреттілік Коммуникативтік құзіреттілік

Ән салып би билейді,қуыршақ театрын ұйымдастыра алады

Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық үдерісті жобалай және жоспарлай алады. Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады.

Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен,топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі.

Ұйымдастырушылық – басқарушылық құзіреттілік

Баланың білім алуы мен дамуы үшін қолайлы ортаны қалыптастыра біледі. Серіктестерімен, ата-аналармен өзара байланысты іс-әрекетті үйлестіре алады.

Кәсіби біліктілігін өзіндік дамыту көздері

Иновациалық технологиялары

Дамытудың сапалық белгілері Жаңа формация тәрбиешісінің кәсіби даму моделі Дамыту құндылықтары

Ақпараттықкоммуникативтік технологиялар

Қауымдастық

Дамытуға қажеттілік

Дамуды бағалау

НӘТИЖЕ

1. Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық-психологиялық талдай жасауы. 2. Озық іс-тәжірибелерді оқып үйренуі 3. Ғылыми әдебиеттермен қарулануы 4. Әріптестер арасында әдіс алмасуы 5. Тәрбиеленушілермен, ата-аналары мен бірлесіп, мәселелерді шеше білу құзіреттілігі

Педагогтың дамуы үшін
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Проблеманы өз бетінше шеше білуі Өз әрекеттерін үйлестіре білу Дұрыс мақсат қоя білу Бірлесе әрекет ету Тәуекелшілдік Бастамашылдық Білім деңгейін арттыруға талпыныс Өз еңбегі нәтижесін талдай және жинақтай білуі

1- деңгей. Баса назар аударуды қажет ететін кәсіби дамуы әлсіз тәрбиешілер. - Мен не істей аламын - Қолымнан не келеді 2 – деңгей. Жұмыс стилі қалыптасқан тәрбиешілер. Қалай жақсы істеуге болады Қандай әдіс-тәсілдер ,құралдар жоғары нәтиже береді 3 - деңгей. Шығармашылықпен жұмыс істейтін тәрбиешілер. Мен кімді қалыптастырамын Менің қызметімнің нәтижесі не береді 4 – деңгей. Зерттеуші тәрбиеші.

Педагог – шығармашыл тұлға.Ол бірсарындылықты ұнатпайды, сондықтан үздіксіз ізденіс үстінде, жаңашыл. Ойлап шығару, жүзеге асыру – оның қалыпты кәсіби үлгісі. Мұғалім – еркін тұлға. Оның еркіндігі өмірде және кәсіби қызметте мәдениет әлемінде өз орнын табуынан көрінеді. Оның еркін ой - пікірі және кәсіби жауапкершілікті сезінуімен тұтастықта. Өзін - өзі бағалай алады, алайда менмендікке жол бермейді. Ол материалдық және рухани құндылықтар әлемінде өз бағытын еркін айыра алады, педагогикалық догмалардан аулақ. Ол батыл шешім қабылдайды, өзінің өмірлік позициясы бар, яғни айналадағы ортаға, адамдарға, өзіне деген қарым - қатынастың берік жүйесі бар.

Педагог – бәсекелестікті тұлға. Жоғары кәсіби шеберлікті меңгеру үшін рынок жағдайында өзінің жетістіктері мен кемшіліктерін біліп, мықты жақтарына сүйене отырып, әлсіз жақтарын жетілдіріп отыру керек. Озық педогогикалық тәжірибелерді оқып, танып өз ой елегінен өткізе отырып, шығармашылықпен қолдана білу керек. Кәсіби мәні бар басылымдарды қадағалап, үздіксіз білім жетілдіру курстарынан өтіп отырған жөн. Бәсекелестікті тұлға болу үшін тек өз елімізде емес, білім кеңістігінде болып жатқан жаңалықтардан хабардар болады, жоғары еңбек нәтижесіне жетуге ұмтылады.

Педагог – зиялы тұлға. Өзін жинақы, сүйкімді ұстайды. Прогрессивті көзқарастарды алға тартады. Сыни көзқарасы қалыптасқан, ұстамды, өзгелердің пікіріне сыйластықпен қарайды. Жүйелі түрде өзіне - өзі баға беріп, рефлекция жасап отырады: мәдениеті, эрудициясы жоғары, эстетикалық, көркемдік талғамы бар. Саясатқа, білімге, өнердегі жаңалықтарға қызығушылық танытады. Шығармашылықпен өзін - өзі үздіксіз дамытып отырады. Әрқайсымыз, студент не жас мұғалім болайық «мұғалім» деген сөзді естігенде өзінің ең сүйікті мұғалімдерін кәсіби шеберліктермен қоса, тұтастай тұлға ретінде есіне алады. Мұғалімнің тұлғасын тұтастай алып қарау, әрқайсысының жеке ерекшеліктерін де қоса қарастырады.

Қорыта келгенде педагог болу үшін еңбек пен шыдамдылық және тәжірбие қажет.Осының бари болашақ педагог маманның бойынан табылуы қажет.Оқушылармен ұжым мен қалай жұмыс жасау керек екенін білуі қажет. Күтілетін нәтиже: Қазақстан Республикасының әлеуметтік және саяси өміріне белсене қатысуға дайын, мектепке дейінгі ұйымдарда оқу – тәрбие әрекетін тиімді ұйымдастыра алатын,бәсекеге қабілетті, кәсіби потенциалы жоғары, құзіретті маман қалыптасады.


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь