Сайтқа презентация қосу

AD-AS үлгісі

-AS үлгісі AD

Орындаған: Мақышева Аяулым ФН-407

Жиынтық сұраныс
Макроэкономика жағынан ұлттық экономика бір жиынтық тұтынушыдан және жеке өндірістік тұтыну үшін қажетті бір ғана өнім өндіретін бір жиынтық фирмадан тұратын бүтін нарық түрінде болады. Бұл өнім бір жиынтық бағамен сатылуы керек. Осы нарықтың талдауын жиынтық сұраныстан АD бастаймыз. Жиынтық сұраныс қалыптасқан бағалар деңгейі кезінде тауарлар мен қызметтердің белгілі бір көлемін сатып алуға халықтың, фирмалардың , мемлекеттің және шетелдің қалауы мен мүмкіндігін сипаттайды. Жиынтық сұраныс қисығы дегеніміз – сатып алушының сұранысы өндірілген өнім саны мен бағаның жалпы деңгейінің арасындағы тәуелділік. Басқа сөзбен айтқанда, жиынтық сұраныс қисығы әрбір берілген баға деңгейінде сатып алатын тауарлар мен көрсетілген қызметтер санын көрсетеді. Жиынтық сұраныс графигінде абсцисс өсі бойынша номиналды емес, базистік жылдың бағасындағы нарықта сатып алушыға ұсынылған нақты өнім алынады.

Ж и ы н т ы қ с ұ р а н ы с нарықтық сұранысқа қарағанда күрделірек категория болып табылады және қоғам ауқымында негізгі т ө р т қ ұ р а м д а с бөліктерден тұрады:

тауарлар мен қызметтерге тұтынушы сұранысы С ; фирмалардың инвестициялық сұранысы І; таза экспорт Хп, яғни экспорт пен импорттың арасындағы айырмасы; мемлекеттік сатып алулар G ( оған әскерге, қаружараққа, тегін медициналық қызметкөрсетуге және білім беруге,.жұмсалатын республикалық және жергілікті шығындар жатады);

Образец

текста

◦ Второй уровень
 Третий уровень
 Четвертый уровень  Пятый уровень

АD қисығы үй шаруашылықтар, фирмалар, өкімет шетел шығыстарының жиынтық деңгейінің бағалар деңгейі өзгерісіне тәуелділігін көрсетеді. Бағалар деңгейі төмендеген кезде тұтынушылар сатып алалатын нақты ЖІӨ көлемі өседі. АD қисығының кері иілуі экономикадағы үш маңызды эффектерімен түсіндіріледі: а) пайыздық мөлшерлемелердің эффектісімен; б) нақты байлық эффектісімен; в) импорттық сатып алулардың эффектісімен;

Жиынтық ұсыныс
Бүтін бір нарықтың басқа элементі жиынтық ұсыныс болып табылады. Жиынтық ұсыныс – белгілі бағалар деңгейі кезінде экономикалық жүйеде барлық өндірушілердің нақты өндірілген өнім көлемі. Микроэкономикада ұсыныс S қисығы оң иілген, ол бағалар өскенде өндірушілер осы тауар өндірісін ұлғайтатынын білдіреді. Макроэкономикада жиынтық ұсыныс АS қисығының формасы сәл басқаша болады.

АS қисығының осындай конфигурациясы қалай түсіндіріледі Бүкіл экономика масштабында үш түрлі жағдай қалыптасуы мүмкін: толық емес жұмысбастылық; толық жұмысбастылыққа жақын; толық жұмысбастылық. АS қисығында үш кесіндіні бөлуге болады: а) көлденең немесе кейнсияндық; б) аралық; в) тік немесе классикалық;

AD-AS үлгісіндегі макроэкономикалық тепе-теңдік
Макроэкономикалық тепе-теңдік өндіріс көлемі мен тұтынушылық сұраныс көлемінің теңдігінің орын алудағы экономикалық жүйенің жағдайы.
P AS

AD3 AD2 AD1 Y

Макроэкономикалық тепетеңдік жиынтық сұраныс және жиынтық ұсынысқа сәйкес келуін білдіреді. Яғни жиынтық сұранысқа сәйкес келген жиынтық ұсынысты тиімді сұраныс немесе тиімді ұсыныс деп атаймыз.

AS қисығының Кейнстік бөлігіндегі тепе-теңдік Бағаның тұрақты жағдайында нақты ЖҰӨ көлемінің тепе-теңдік қозғалысы болады.

AS қисығының аралық бөлігіндегі тепе-теңдік Баға деңгейінің өзгеруі тауарлардың артық өндірісі немесе жеткіліксіз өндірісімен болады. AS қисығының классикалық бөлігіндегі тепе-теңдік Мұнда өндірістік мүмкіндіктерді максималды пайдалану мен қорлардың жоқтығынан жиынтық ұсыныстың өсуі мүмкін емес. Ал басқа деңгейі өседі.

Макроэкономикада жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныстың өзара байланысын AD және AS үлгісі деп аталады. AS Р E AD
У

Назарларыңызға Рахмет!!!!


Пән: Экономика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь