Сайтқа презентация қосу

Кәсіпкерләктегі бизнес жоспар

Семей Қаласы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Кәсіпкерләктегі бизнес жоспар
Орындаған: Толқын Әсемгүл Тобы: П – 309у Тексерген:Алимжанова А.М.

2015 ж
FokinaLida.75@mail.ru

Бизнес – жоспар
Бизнес – жоспар нарықтық экономикаға қажет дәстүрлі құжат болып табылады, онсыз бизнес саласында маңызды әрекеттер жасалмайды. Белгілі бір шамада ол жүйелі әдісті үйреншікті емес, міндетті болып қалған жоспарлау процесіне рәсімдеуді білдіреді. Бизнес – жоспар фирманың ішкі жоспарлау құжаты болып табылады, мұнда кәсіпорынның өндірістік және коммерциялық қызметінің барлық негізгі жоспарларының аспектілері баяндалады, қаржы шаруашылық міндеттерді шешуге тиімді тәсілдер мазмұндалады. Бизнес – жоспар – кәсіпорыныың, фирманың өзіндік кәсіпкерлік қызметіне берілетін шынайы баға, сонымен қатар ол нарық қажеттіліктерімен қалыптасқан жағдайға сәйкес жобалық – инновациялық шешімдерінің қажетті құралы.
FokinaLida.75@mail.ru

Бизнес жоспар мына міндеттерді шешуге мүмкіндік береді:

Фирманың ары қарай жүретін бағыттары н, нарықты, тауар мен қызмет үлгілерін құрамы мен көрсеткішт ерін, орнын анықтау;

- іске қосатын өндірістік ресурстард ың, резервтерд ің болуына талдау жасау және сыртқы ресурстард ы тарту қажеттілігі;

Белгіленген жоспарға сәйкес қаржы жағдайын бағалау, жеке құраладар арқылы мақсатқа жету мүмкіндігі мен сырт жақтан несие алу мүмкіндігі;

Маркетингті к зерттеулер арқылы нарықты бағалау, сату арналарын әзірлеу,;

FokinaLida.75@mail.ru

Бизнес – жоспардың негізгі тараулары мынадай болып келеді:
1.қысқаша суреттеме 2.бизнес пен оның жалпы стратегиясы 3.нарық және маркетинг стратегиясы (маркетинг жоспары) 4.өндіріс пен пайдалану 5.басқару және шешім қабылдау процесі 6.қаржы жоспары 7.тәуекел факторлары 8.Қысқаша суреттеме. Бұл тарау жоспардың маңызыды тарауларының бірі. Қысқаша суреттеме жасауға арналған сұрақтардың бақылау тізімі.

FokinaLida.75@mail.ru

Бизнес пен оның жалпы стратегиясы

Бизнес пен оның жалпы стратегиясын суреттеуге арналған сұрақтардың бақылау тізімі: бизнес ұйымдастыруын, оған қатысу формасын, директорлар кеңесін суреттеу, жоғары кәсіби қызметкерлер құрамы мен басқару, бизнес мақсатын суреттеу, экономикалық артықшылықтары қандай болады. Бизнес стратегиясын суреттеу, қазіргі таңда бизнес қай сатыда тұр, келесі 3-5 жылда қандай өсу сатысы болуы мүмкін, өнім мен қызмет үлгісінің негізгі сипаттамаларын суреттеу (бәсекелестермен салыстырғанда баға мен құн сапасы), бизнестің кез-келген теріс сипаттамалары, олардың жойылу және немесе түзетілу жолдары, ережелері мен оларды сақтау жолдары, басқару стратегиясы мен маркетинг стратегиясын суреттеу, оларды ескеру жолдары, мәселен, шығындарды қысқарту үшін, неғұрлым қосымша табыс алу үшін, өнім сапасы бойынша алдыңғы орынды иелену үшін ; нарықтың жалпы суреттемесі; қандай нарыққа қарай ұмтылу керек.

FokinaLida.75@mail.ru

Маркетинг талдауы мен маркетинг стратегиясы

Бұл тарауда бизнестің алдын – ала болжанушы кірісіне баға береді. Бұл тарау мыналардан құрылуы тиіс: өнеркәсіп секторын талдау, оның құрылымы бизнестің табысты болуына мол әсер етеді; тұтынушылар қажеттілігін талдау, өйткені бизнес нақты немесе сауда жасаушылардың немесе жеке меншік дүкені бар, өнімді қайта өңдеушілер болып табылатын көтерме сауда жасаушылардың және түпкілікті пайдаланушылардың қажеттіліктерін қанағатандыруы тиіс; бәсекелестерді талда ; күшті және нашар жақтарды, мүмкіндіктер мен қауіптерді талдау (КНМҚ), мұнда бұрын суреттелмеген барлық аспектілер ескеріле отырып, қазіргі нарыққа талдау жасалады.

FokinaLida.75@mail.ru

Қаржы
Бизнес – жоспарыдң қаржы бөлімінде келесі негізгі сәттер бейнеленуі тиіс: пайдалылық (кәсіпорынның бизнеске қатысушылар үшін жеткілікті дәрежеде тартымды болуына баға береді). Қолма – қол ақша ағыны (осы бизнестегі инвестициялар қауіпсіз екенін, қатысушылардың тиесілі төлемдердің кестеге сәйкес төленуін бағалауға мүмкіндік береді. ). Жоспарлаудың ұзақтылығы.

FokinaLida.75@mail.ru

Қорыта келгенде бизнес – жоспар келесідей проблемаларды шешуге мүмкіндік береді: - кәсіпорынның нақты қызмет бағыттарын, оның нарықтағы мақсаты мен орнын анықтау; - ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді бизнес мақсаттарын, стратегиясын және оған қол жеткізу тактикасын құру, сондай – ақ белгіленген мақсатта іске асыруға жауапты тұлғаларды анықтау; - тұтынушыларға ұсынылатын туаралар мен қызметтердің құрамы мен көрсеткіштерін тіркеу; - нарықты зерттеу, жарнама жасау, сатуды ынталандыру, баға жасалымы, сату арналары бойынша маркетинг жүйесін анықтау; - басқаруды ұйымдастырудың құрылуын тиімділеу; - кәсіпорынның қаржы жағдайын және қолда бар қаржы материалдық ресурстардың сәйкестілігін, қойылған мақсатқа жету мүмкіндіктерін бағалау; - бизнес – жоспарды орындауға кедергі келтіретін қиындықтарды анықтау, оларды жою шараларын белгілеу.

FokinaLida.75@mail.ru


Пән: Менеджмент



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь