Өз ісіңізді ұйымдастыру үшін қызмет түрін таңдап, SWOT талдау


Slide 1

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірлігі Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

СӨЖ

Тақырыбы: Өз ісіңізді ұйымдастыру үшін қызмет түрін таңдап, SWOT талдау

Орындаған:Каримова. Н Тексерген:Есенбекова. З. Ж Топ: Бл-409

Slide 2 Slide 3

Мотель Казнур

Slide 4 Slide 5 Slide 6

Резюме

Жобаның тұжырымдамасы Қазақстан Республикасы Шығыс Қазақстан облысы Үржар ауданы, Алакөл аймағында мотель ашуды қарастырады. Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады. Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар - жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Алакөл аймағына демалуға келетін туристер болып табылады. Қонақ үй ретінде 3-қабатты ғимарат салу, сондай-ақ қонақ үй бөлмелері мен кафе үшін жабдықтар сатып алу жоспарлануда.

Жоба экономикалық көзқарас жағынан мыналарға ықпал ететін болады:

- жаңа жұмыс орнын құру, бұл тұрақты табыс табуға мүмкіндік береді;

- туристерді қоса алғанда қонақ үй қызметтерін көрсету үшін жаңа мотель құру Үржар ауданының бюджетіне салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі.

Әлеуметтік әсерлердің арасынан:

- халықтың қонақ үй қызметтеріне деген сұранысын қанағаттандыруды;

- туристер мен саяхатшыларды бір мекеннен екіншісіне қатынайтын алыс сапарларда талаптарын қанағаттандыру үшін демалыс, тамақтану және басқа сервистік қызметтерді ұйымдастыруда жағдайлар жасауды бөліп көрсетуге болады.

Slide 7

Кіріспе

Бүгінде ізеттілік индустриясы - бұл өңірдің немесе туристік орталықтың шаруашылығының қуатты жүйесі және туризм экономикасының маңызды бөлігі.

Қонақ үй бизнесі туризм және ойын-сауық индустриясы депаталатын ауқымды сегменттің құрамдас бөлігі болып табылады.

Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы тұрғындарға уақытша тұратын үй ұсыну болып табылады.

Қонақ үй индустриясы кәсіпорындарының нарығын қоғамдық-экономикалық құбылыс ретінде айқындауға болады, ол қонақ үй өнімін белгілі бір уақытта, белгілі бір жерде сату-сатып алуды қамтамасыз ететін сұраныстар мен ұсыныстарды біріктіреді.

Қонақ үй қызметтері нарығы қонақ үй кәсіпорындары мен қонақ үй қызметтерін сатып алушылар ретіндегі субъектілердің болуымен сипатталады.

Қазақстанда қонақ үй шаруашылығын дамыту үшін барлық мүмкіндіктер бар.

Республиканың бай тарихы, сирек кездесетін тарихи ескерткіштері, өзіндік мәдениеті, саяси тұрақтылық, барынша ашықтық және оның ынтымақтастыққа дайындығы - осының бәрі туристік сияқты қонақ үй саласының да жедел дамуына ықпал етеді.

Slide 8

Жобаның тұжырымдамасы

Slide 9

Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы

Slide 10

Барлық қонақ үйлерде алты негізгі қызмет топтары қарастырылған:

Slide 11

Қандай қонақ үйдің болмасын қажетті шарты екі негізгі қызметінің болуы: орналастыру және тамақтандыру.

Орналастыру қызметін ұстау біріншіден, пайдалану үшін арнайы орын-жайлар ұсынылады (қонақ үй номерлері), екіншіден қонақ үйдің құрамы тікелей көрсететін қызметтері ұсыну болыпп табылды: қонақтарды қабылдайтын және ресімдейтін портье, қонақ үй номерлерін жинаушылар және т. б.

Қонақтарға қызметтер көрсету әр түрлі процестерден тұрады: өндірістік (ас үйде тамақ дайындау), сауда (пайдалану үшін дайын тамақ, алкогольді және алкогольсіз ішімдіктерді сату), сервистік (мейрамханада, барда, кафеде, қонақ үй номелерінде официанттардың қызмет көрсетулері) .

Қосымша және басқа қызметтерге бассейн, спорт, конференц-залдар, сөйлесіп отыру залдары, автомобильді жалға алу, химиялық тазалау, жуу, шаштараз, массаж кабинеті, және басқалары кіреді.

Қазіргі уақытта қосымша қызметтер қонақ үй кәсіпорнының нарықтық тартымдылығын қалыптастыруда ерекше маңызға ие болуда.

Тәуелсіз кәсіпорын болсын немесе ішінара қонақ үй корпорациясы болсын барлық отельдердің негізгі міндеті қоғамның белгілі бір қажеттілігіне қызмет етуді, сонымен қатар оның иесіне пайда түсіруді білдіреді.

Мотель - отельдің бір түрі, шағын қонақ үй. Мотель жол бойы қонақ үйін білдіреді.

Ғимарат тек номерлерден ғана тұрады. Мотельдің айырмашылығы - номерлердің есіктері парковка жағына шығады. Номерлердің жағдайы қарапайым, бір түнеп шығып, сапарды одан әрі жалғастыруға арналған.

Мотельде ақы төлеу жеке әкімшілік корпусында орналасатын тіркеу тұғырында жүзеге асырылады.

Көптеген адамдар үшін, әсіресе өз автомобильдерімен үнемі жүріп-тұратын, мотельдерде тіркеу рәсімінің ұзақ уақытты алмайтындығы ыңғайлы болып келеді, машинаң да көзіңнің алдында тұрады; даладан бірден номерге кіру де мүгедектер үшін өте қолайлы. Мотельдің кемшілігі қауіпісіздік деңгейінің төмен болуы, сондай-ақ қызмет көрсету түрінің аздығы болып табылады.

Slide 12

Өндірістер бағдарламасы

Көрсеткіш

2 019

2 020

2 021

2 022

2 023

2 024

Стандарт номерлерінің саны

25

Толтырылуы

85%

Люкс номерлерінің саны

10

Толтырылуы

60%

Кафеге келушілер саны

50

55

60

63

68

70

Сату, мың

100 000

105 200

105 300

106 200

107 558

107 798

1-кесте - Жылдар бойынша жоспарланатын өндірістік бағдарлама

Сату бағдарламасы жүргізілген маркетингтік зерттеулер (ұсынылатын стоматологиялық қызметтер ретінде тұтынушылардың басымдық берулерін айқындау мақсатында) нәтижелерінің негізінде, сондай-ақ жарнамалық акциялар мен өнімді жеткізуге келісімшарттар жасасу жолымен жүзеге асырылатын болады.

Бағаны қалыптастырған кезде тұтынушылардың орташа табыстары арқылы айқындалатын сатып алу қабілеттіліктері ескерілді.

Бағаны қалыптастыру нарықтық бағалар мен өнімнің өзіндік құнына негізделген.

Slide 13

Кірістер баптары

2019

2020

2021

2022

2023

2024

Қонақ үй

мәні

6 679

6 679

6 679

6 679

6 679

6 679

1 номердің құны, теңге

15 000

15 000

15 000

15 000

15 000

15 000

15 000

Люкс

60%

60%

60%

60%

60%

60%

60%

1 номердің құны, теңге

25 300

25 300

25 300

25 300

25 300

25 300

25 300

Кафе

мәні

1 149

1 207

1 267

1 330

1 397

1 467

Орташа түбіртек, теңге

500

500

500

500

500

500

500

2-кесте - Қонақ үй қызметтерінің жоспарлы бағасы

Бағаны қалыптастырған кезде инфляция назарға алынған жоқ, өйткені инфляцияға байланысты бағаның көтерілуі кәсіпорынның сату бағасына қатарлас әсер ететін болады

Slide 14 Slide 15

Нарықты дамытудың болжамды бағасы, күтілетін өзгерістер

Қазақстанда қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын дамытудың негізгі үрдістері:

Slide 16

Маркетинг стратегиясы

Slide 17

Кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру мен қызмет көрсетуді мынадай принциптерді ескере отырып жүзеге асыру ұсынылады:

Slide 18

Жарнама науқаны әр түрлі бағыттарда қалыптасады:

Slide 19

Сыртқы орта

Мүмкіндіктер

Қонақ үйдің жұмыс жасауын кеңейту.

Қызмет түрлерін ұлғайту

Қатерлер

Бәсекелестердің көбеюі

Ауа райы қолайсыздығы(цунами, жер сілкінісі)

Ішкі орта

Басымдықтар

Жоғары технологиялы және заманауи жабдықтарды пайдалану.

Кемшіліктер

Қонақ үйдің жаңаруы (жаңа жоба) .

Туристер мен саяхатшыларға тәуелділік.

Slide 20

Техникалық жоспарлау

1. Техникалық процесс

Қонақ үй қызметтерінің ерекшелігі қонақтарға қызмет көрсету ерекшеліктерімен және технологиясымен айқындалады.

Қонақ үй қызметін көрсетудің технологиялық процесі мыналарды қамтиды:

Slide 21

Ғимараттар мен құрылыстар

Жалпы алаңы 700 шаршы метр қонақ үйге арналған орын-жайды салу.

Slide 22

Атауы

саны

Кафе үшін

Мақтадан жасалған жібек дастархандар


Ұқсас жұмыстар
Кәсіпкерлік теория негіздері
Сапа менеджменті жүйесі
Бірінші әдіс стратегиялық жоспарлау тәсілдерімен тығыз байланыста
Нарық мүмкіндіктері Нарық қауіптері
Шығыс ас үйі мейрамханасын ашу
Кәсіпорын стратегиясы
Бәсекелестермен қүшті және әлсіз жақтарын анықтай білу
Менеджменттің жоспарлау қызметі
Кәсіпорынның маркетингтік қызметі
Туристік бизнес және нарық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz