Өз ісіңізді ұйымдастыру үшін қызмет түрін таңдап, SWOT талдау

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірлігі Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

СӨЖ
Тақырыбы: Өз ісіңізді ұйымдастыру үшін қызмет түрін таңдап, SWOT талдау Орындаған:Каримова.Н Тексерген:Есенбекова.З.Ж Топ: Бл-409

Мотель Казнур

Резюме
Жобаның тұжырымдамасы Қазақстан Республикасы Шығыс Қазақстан облысы Үржар ауданы,Алакөл аймағында мотель ашуды қарастырады.Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады.Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар – жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Алакөл аймағына демалуға келетін туристер болып табылады.Қонақ үй ретінде 3-қабатты ғимарат салу, сондай-ақ қонақ үй бөлмелері мен кафе үшін жабдықтар сатып алу жоспарлануда. Жоба экономикалық көзқарас жағынан мыналарға ықпал ететін болады:  - жаңа жұмыс орнын құру, бұл тұрақты табыс табуға мүмкіндік береді;  - туристерді қоса алғанда қонақ үй қызметтерін көрсету үшін жаңа мотель құру Үржар ауданының бюджетіне салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі.  Әлеуметтік әсерлердің арасынан:  - халықтың қонақ үй қызметтеріне деген сұранысын қанағаттандыруды;  - туристер мен саяхатшыларды бір мекеннен екіншісіне қатынайтын алыс сапарларда талаптарын қанағаттандыру үшін демалыс, тамақтану және басқа сервистік қызметтерді ұйымдастыруда жағдайлар жасауды бөліп көрсетуге болады.

Кіріспе
Бүгінде ізеттілік индустриясы - бұл өңірдің немесе туристік орталықтың шаруашылығының қуатты жүйесі және туризм экономикасының маңызды бөлігі. Қонақ үй бизнесі туризм және ойын-сауық индустриясы депаталатын ауқымды сегменттің құрамдас бөлігі болып табылады. Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы тұрғындарға уақытша тұратын үй ұсыну болып табылады. Қонақ үй индустриясы кәсіпорындарының нарығын қоғамдық-экономикалық құбылыс ретінде айқындауға болады, ол қонақ үй өнімін белгілі бір уақытта, белгілі бір жерде сату-сатып алуды қамтамасыз ететін сұраныстар мен ұсыныстарды біріктіреді. Қонақ үй қызметтері нарығы қонақ үй кәсіпорындары мен қонақ үй қызметтерін сатып алушылар ретіндегі субъектілердің болуымен сипатталады. Қазақстанда қонақ үй шаруашылығын дамыту үшін барлық мүмкіндіктер бар. Республиканың бай тарихы, сирек кездесетін тарихи ескерткіштері, өзіндік мәдениеті, саяси тұрақтылық, барынша ашықтық және оның ынтымақтастыққа дайындығы – осының бәрі туристік сияқты қонақ үй саласының да жедел дамуына ықпал етеді.

Жобаның тұжырымдамасы

Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы

Барлық қонақ қарастырылған:

үйлерде

алты

негізгі

қызмет

топтары

Қандай қонақ үйдің болмасын қажетті шарты екі негізгі қызметінің болуы: орналастыру және тамақтандыру. Орналастыру қызметін ұстау біріншіден, пайдалану үшін арнайы орынжайлар ұсынылады (қонақ үй номерлері), екіншіден қонақ үйдің құрамы тікелей көрсететін қызметтері ұсыну болыпп табылды: қонақтарды қабылдайтын және ресімдейтін портье, қонақ үй номерлерін жинаушылар және т.б. Қонақтарға қызметтер көрсету әр түрлі процестерден тұрады: өндірістік (ас үйде тамақ дайындау), сауда (пайдалану үшін дайын тамақ, алкогольді және алкогольсіз ішімдіктерді сату), сервистік (мейрамханада, барда, кафеде, қонақ үй номелерінде официанттардың қызмет көрсетулері). Қосымша және басқа қызметтерге бассейн, спорт, конференц-залдар, сөйлесіп отыру залдары, автомобильді жалға алу, химиялық тазалау, жуу, шаштараз, массаж кабинеті, және басқалары кіреді. Қазіргі уақытта қосымша қызметтер қонақ үй кәсіпорнының нарықтық тартымдылығын қалыптастыруда ерекше маңызға ие болуда. Тәуелсіз кәсіпорын болсын немесе ішінара қонақ үй корпорациясы болсын барлық отельдердің негізгі міндеті қоғамның белгілі бір қажеттілігіне қызмет етуді, сонымен қатар оның иесіне пайда түсіруді білдіреді. Мотель – отельдің бір түрі, шағын қонақ үй. Мотель жол бойы қонақ үйін білдіреді. Ғимарат тек номерлерден ғана тұрады. Мотельдің айырмашылығы – номерлердің есіктері парковка жағына шығады. Номерлердің жағдайы қарапайым, бір түнеп шығып, сапарды одан әрі жалғастыруға арналған. Мотельде ақы төлеу жеке әкімшілік корпусында орналасатын тіркеу тұғырында жүзеге асырылады. Көптеген адамдар үшін, әсіресе өз автомобильдерімен үнемі жүріптұратын, мотельдерде тіркеу рәсімінің ұзақ уақытты алмайтындығы ыңғайлы болып келеді, машинаң да көзіңнің алдында тұрады; даладан бірден номерге кіру де мүгедектер үшін өте қолайлы. Мотельдің кемшілігі қауіпісіздік деңгейінің төмен болуы, сондай-ақ қызмет көрсету түрінің аздығы болып табылады.

Өндірістер бағдарламасы
1-кесте – Жылдар бойынша жоспарланатын өндірістік бағдарлама

Көрсеткіш Стандарт номерлерінің саны Толтырылуы Люкс номерлерінің саны Толтырылуы Кафеге келушілер саны Сату, мың

2 019

2 020

2 021 25 85% 10 60%

2 022

2 023

2 024

50 100 000

55 105 200

60 105 300

63 106 200

68 107 558

70 107 798

Сату бағдарламасы жүргізілген маркетингтік зерттеулер (ұсынылатын стоматологиялық қызметтер ретінде тұтынушылардың басымдық берулерін айқындау мақсатында) нәтижелерінің негізінде, сондай-ақ жарнамалық акциялар мен өнімді жеткізуге келісімшарттар жасасу жолымен жүзеге асырылатын болады. Бағаны қалыптастырған кезде тұтынушылардың орташа табыстары арқылы айқындалатын сатып алу қабілеттіліктері ескерілді. Бағаны қалыптастыру нарықтық бағалар мен өнімнің өзіндік құнына негізделген.

2-кесте – Қонақ үй қызметтерінің жоспарлы бағасы Кірістер баптары Қонақ үй 1 номердің құны, теңге мәні 15 000 2019 6 679 2020 6 679 2021 6 679 2022 6 679 2023 6 679 2024 6 679

15 000 15 000 15 000 15 000 15 000 15 000

Люкс 1 номердің құны, теңге

60% 25 300

60%

60%

60%

60%

60%

60%

25 300 25 300 25 300 25 300 25 300 25 300

Кафе Орташа түбіртек, теңге

мәні 500

1 149 500

1 207 500

1 267 500

1 330 500

1 397 500

1 467 500

Бағаны қалыптастырған кезде инфляция назарға алынған жоқ, өйткені инфляцияға байланысты бағаның көтерілуі кәсіпорынның сату бағасына қатарлас әсер ететін болады

Нарықты дамытудың болжамды бағасы, күтілетін өзгерістер
Қазақстанда қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын дамытудың негізгі үрдістері:

Маркетинг стратегиясы

Кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру мен қызмет көрсетуді мынадай принциптерді ескере отырып жүзеге асыру ұсынылады:

Жарнама науқаны қалыптасады:

әр

түрлі

бағыттарда

Сыртқы орта

Мүмкіндіктер

Қонақ үйдің жұмыс жасауын кеңейту. Қызмет түрлерін ұлғайту Бәсекелестердің көбеюі Ауа райы қолайсыздығы(цун ами,жер сілкінісі)

Қатерлер

Ішкі орта

Басымдықтар

Жоғары технологиялы және заманауи жабдықтарды пайдалану. Қонақ үйдің жаңаруы (жаңа жоба). Туристер мен саяхатшыларға тәуелділік.

Кемшіліктер

Техникалық жоспарлау

1.Техникалық процесс Қонақ үй қызметтерінің ерекшелігі қонақтарға қызмет көрсету ерекшеліктерімен және технологиясымен айқындалады. Қонақ үй қызметін көрсетудің технологиялық процесі мыналарды қамтиды:

Ғимараттар мен құрылыстар
Жалпы алаңы 700 шаршы метр қонақ үйге арналған орынжайды салу.



Атауы Кафе үшін Мақтадан жасалған жібек дастархандар Жасанды гүлдер-дизайнер тапсырысы бойынша Дәретхана үшін жиын Бөлмені жарықтандыру үшін люстра(көлеміне байланысты) Кілемдер Сүзінді Электрлік газ плитасы Асхана жиыны 25 2 2

саны

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Пеш Пісіру-нан пісіру шкафы Тоңазытқыш Столдар Орындықтар Кондиционерлер Бар тұғыры Техникалық заттар, фарфорлы, хрусталь ыдыс-аяқ Қонақ үй номерлері, холл үшін Кровать Тумбочкалар Жұмсақ жиһаз (люкс номерлер үшін) Диван Кресло Кондиционерлар Орындықтар Журнал столы Тоңазытқыш Шамдар Кіреберіс Кір жуу машинасы Телефондар (әр номерге)

1 1 5 20 80 4 1 1 24 48 6 18 24 24 48 24 24 144 24 2 14-25

Жабдықтың жалпы құны 35 000 мың теңгені

Коммуникациялық инфрақұрылым
Жобада қонақ үйге арналған 3 қабатты орын-жай салу қарастырылған, онда қажетті коммуникациялық құрылымдар да болады (электр-, жылу- және сумен жабдықтау, телефон байланысы).

Ұйымдастыру құрылымы

Еңбекақы шығыстарының есебі, мың тг
№ 1 2 3 4 Лауазымы Әкімшілік-басқару құрамы Директор Басқарушы Әкімші Бас бухгалтер Жиыны Өндірістік құрам Қонақ үй қызметшісі Бармен Аспаз Официант Жиыны Саны 1 1 2 1 5 3 1 2 4 10 3 3 6 Жалақы 150 130 75 75 430 70 70 70 50 260 65 50 115 Есептеуге 150 130 150 75 505 210 70 140 200 620 130 150 280 Еңбекақы төлеу қоры 165 143 165 82 555 231 77 154 220 682 143 165 308 132 132 110 88 462 2007 2007 мың теңгені

1 2 3 4

Қызмет көрсетуші құрам 1 Кір жуушы 2 Үй жинаушы Жиыны 1 2 3 4

Қосалқы құрам Күзетші 3 40 120 Жүргізуші 2 60 120 Электрик 2 50 100 Аула жинаушы - бағбан 2 40 80 Жиыны 9 190 420 Құрам бойынша барлығы 30 995 1 825 Еңбекақы төлеу шығыстарының сомасы айына

Әлеуметтік-экономикалық және экологиялық әсер

Әлеуметтікэкономикалық мәні

Қоршаған ортаға әсер
Жобаның идеясы мотельді ашу кезінде (жол бойындағы қонақ үй) қоршаған ортаға қандай да бір түбірлі өзгеріс жасамайды. Қатты және сүйық тұрмыстық қалдықтарды үнемі және уақтылы шығарып тұрған кезде қоршаған орта ластанбайды.

Назарларыңызға рахмет


Пән: Туризм


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь