Сайтқа презентация қосу

«Қарым- қатынас адамдар арасындағы өзара түсіністікке жетудің құралы ретінде»

ҚР Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті жаратылыстану – математика факультеті Математика мамандығы

СӨЖ№2
Тақырыбы: «Қарым- қатынас адамдар арасындағы өзара түсіністікке жетудің құралы ретінде»

Тобы: Т- 413 Орындаған: Берік Н. Тексерген: Кошкимбаева Р. Х..

Жоспар: I. Қ арым – қ атынас туралы тү сінік; II. Қ арым – қ атынастың құ ралдары; III. Қ арым –

Қ арым-қ атынас адамның қ оғ амның мү шесі ретіндегі басқ а адамдармен ө зара қ атынасының айрық ша тү рі қ арым-қ атынаста адамның ә леуметтік қ атынастары жү зеге асады. Қ арым-қ атынастың ө зара байланысқ ан ү ш қ ыры бар екендігін жоғ арыда айтып кеттік. Қ арым-қ атынастың коммуникативті қ ыры адамдардың бірбірімен ақ парат алмасу ү рдісінде анық талады;     Қ арым-қ атынастың интерактивті жағ ы адамдардың ө зара ә рекеттестігін ұ йымдастыруда кө рінеді. Мысалы: серігінің көң ілкү йіне, мінез- құ лқ ына, сенімдеріне ә сер ету керек болса немесе ә рекетшілерді тиімді тү де ү лестіріп, қ ызметтерін бө ліп алу қ ажет болғ ан жағ дайда. Ал перцептивті жағ ы қ арым қ атынастағ ы екі адамдардың бір- бірін қ абылдап, осының негізінде ө зара тү сінуінде.

   

Қарым-қатынастың құралдары

Қарым-қатынастағы адамдардың бір-бірінен алшақтығы—олардың мәдени, ұлттық дәстүрлеріне, бір-біріне деген сенімінің дәрежесіне байланысты. Қарым-қатынастың түрлерін төмендегіше жіктеуге болады:
1. “Бет-перделердің байланысуы ”— әңгімелесуші жеке тұлғасының ерекшеліктерін түсініп, ескеру ұмтылысы болмайтын формальды қарым-қатынас. Үйреншікті бетперделер қолданылады, әңгімелесушіге қатысты шынайы эмоцияларды жасыратын біртекті сөздердің, ым-ишаралардың жиынтығы. 2. Басқа адамды қажет немесе кедергі келтіруші объекті ретінде бағалайтын дөрекі қарым-қатынас; егер объект қажет болса, белсенді түрде онымен қарым-қатынасқа түскісі келеді, ал егер де кедергі келтіретін болса, шеттетіп немесе дөрекі сөздерді қолдана отырып ызаланады. 3. Формальды рөлдік қарым-қатынас кезінде әңгімелесушінің жеке тұлғасына емес оның әлеуметтік рөліне көңіл аударылады. 4. Іскер қарым-қатынаста әңгімелесуші жеке тұлғасының ерекшеліктері мінезі, жасы, көңіл-күйі ескерілгенімен ісінің одан маңызы басым. Рухани қарым-қатынас бір-бірімен достық қатынастағы адамдар арасындағы өзара қарым-қатынас. Қарым-қатынастың бұл түрінде кез-келген тақырып төңірегінде әңгіме өрбітуге болады. Сөздерді пайдалану міндетті емес, өйткені жақын қатынаста адамдар бір-бірін ымынан, бет әлпетінен, көзқарасынан бірден түсіне алады.

Манипулятивті қарым- қатынас әңгімелесуші жеке тұлғасының ерекшеліктерімен байланысты түрлі амалайлаларды пайдалана отырып, жарамсақтану. Зиялы қарам – қатынастың мәні оның затының болмауында, яғни адамдар ойындағысын айтқаннан гөрі, сол жағдайға сай нәрселерді айтуға тырысады. Референтті топтар шынайы тіршілік етумен қатар, ойданда шығарылуы да мүмкін, жағымды немесе жағымсыз бола алады. Қандай жағдайда да олардың атқаратын қызметі ортақ. 1.Референтті топ жағымды не жағымсыз үлгілердің бастауы болғандықтан әлеуметтік салыстыру қызметін атқарады. 2. Референтті топ адам бейімделуге тырысытын ережелердің, пормалардың бастауы болғандықтан нормативті қызмет атқарады.

Іс-әрекетті ұйымдастырудың  сипаты мен түріне   байланысты топтардың  дамуының төмендегідей   Коорпорация  деңгейлері кездесед (ұжымы) –топ    Атаулар тобы  ортақ мақсатпен   Ұжым дамудың ең  ұжымдық  және  оны  жүзеге  жоғары  деңгейі. Ісдамудың  айқын  Ассоциация  асырудағы ісәрекеттің  негізінде   көрсеткішінсіз   тобының   әрекеттің   қоғамдық құны бар   тек   қағаз  өзіндік   біртұтастығымен   мақсатттары мен   жүзінде  ғана  құрлымы, ісанықталады.  мотивтері  бар  тіршілік етеді.  әрекеттің   Осындай  топтарға  мұндай топ  Ортақ  ортақ  тән  серіктестік,   даярлықтың,  қызығушылық,   мақсаты   топ мүшелерінің   психологиялық   біріккен ісболғанмен   өзара   біліктің  ең  жоғары   әрекеттің   біртұтас   әрекеттестігі,   деңгейін  азынаулақ   әлеуметтік  қарым-қатынастың   сипаттайды. Яғни   тәжірибесі бар  психологиялы жеткілікті   бұл топқа  ұжымға   уақытша   қ  бүтін бола   дәрежедегі  топтық  тән  әлеуметтік   байланыстарым алмайды тәжірибені  құрап,  психологиялық   ен,   оның  сол ісересектіктің  негізгі   қатынастарыме әрекет  түріне   белгілері н  көре  түседі даярлығын   қамтамасыз етеді.

Психологиялық біртұтастылық немесе коммуникативтілік, жүйенің өзіндік реттеуін және өзіндік бағдарлануын, жүйе бөлшектерінің қасиеттерін бүтінге бағыттаудың әрекеттерін қамтамасыз етеді. Бұл құбылыс мынадай нәрселерді қамтиды.
 . .

Топтың адамгершілік бағытындағы бағдарының мазмұны ( топ мүшелері мақсатының, мотивтерінің бірлігі)

Адамзат өміріндегі өзара қатынастардың шеңберінде өзара әсер етудің барлық әдісі қолданылғанымен сендіру жетекші орында. Әлеуметтік психолог В.Б.Ольшанский адамдардың бір-бірінің ісәрекетіне өзара әсерлерін келтіреді:

Пайдаланғ ан ә дебиеттер:
I. Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Оқытушыларға арналған әдістемелік құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл. 35-48 б. II. Өзін-өзі тану. Хрестоматия. Алматы, 2003 жыл. 5-9 б. III. Алтаев Ж.т.б Философия және мәдениет тану: Оқу құралы. Алматы: Литера, 2001- 272 бет


Пән: Социология, Демография


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь