« Тәрбие әдістері»


Презентация қосу



ҚР БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ – МАТЕМАТИКА ФАКУЛЬТЕТІ
МАТЕМАТИКА МАМАНДЫҒЫ

СӨЖ№2
Тақырыбы: « Тәрбие әдістері»

Тобы: Т- 413
Орындаған: Берік Н.
Тексерген: Турғанбаева Б. Ш..
Жоспар:
I. Тәрбие әдістері, тәсілдері, құралдары
туралы түсінік
II.Тәрбие әдістерін таңдап алу шарттары
III.Тәрбие әдістерінің жіктелуі
IV.Тәрбие әдістеріне сипаттама
V. Тәрбие әдістері, анықтамасы, жіктелуі.
Тәрбие әдісі дегеніміз тәрбиешілер
мен тәрбиеленушілердің өзара
байланысқан іс-әрекетінде
оқушылардың тұлғалық
қасиеттерін қалыптастыруға
бағытталған педагогикалық
жұмыс тәсілдері
Тәрбие әдістері
• бұл педагогикалық жұмыстың тәсілдері мен
Т.Е.Конникова жолдары арқылы тәрбие мақсатына жету

• тәрбиеші мен тәрбиеленушілер іс-әрекетінің
В.А.Сласте өзара байланыс тәсілдері
нин

•бұл мектеп тәжірибесінде қойылған мақсаттарға
Ж.Әбиев қол жеткізу үшін пайдаланылатын жол
Тәрбие түрлері
Ақыл-ой мәдениеті
Адамшершілік тәрбиесінің негіздері
Еңбек тәрбиесінің негізі
Экономикалық тәрбие
Құқық және саяси тәрбие
Экологиялық тәрбие негіздері

Эстетикалық тәрбие
Тәрбие Тәрбие
іс-әрекеттің
тәсілі құралдары
түрлері, көрнекі
жалпы әдістің
құралдар,
бір бөлігі, жеке-
педагогикалық
дара әрекет
ықпал жасау
құралдары

нақты
коммуникация
іс құралдары
Тәрбие әдістерін таңдауды
анықтайтын жалпы принциптер:
Тәрбие мақсаттары мен міндеттері
Тәрбиеленушілердің жас және дара, тұлғалық ерекшеліктері

Ұжымның қалыптасу деңгейі

Тәрбиелік жағдайлар

Тәрбие құралдары

Тәрбиешінің тәжірибе деңгейі

Тәрбие уақыты

Күтілетін қорытындылар
Әдістердің жіктелуі
дегеніміз анықталған
белгілерге қарай
құрылған әдістер
жүйесі
Н.К.Гончар Т.Е.Коннико
ов ва

Тәрбие әдістерінің
жіктелу Г.И.Щукин
В.А.Сласте
проблемасын а
нин
шешуде зор үлес
қосқан ғалымдар

И.С.Марынк
Н.И.Болды И.Т.Огоро о
рев дников
Тәрбие әдістері:
(Т.Е.Конникова, Г.И.Щукина бойынша)

Тұлғаның ақыл-ойын қалыптастыру әдістері

Іс-әрекетті ұйымдастыру және
қоғамдық, құқықтық тәжірибе
қалыптастыру әдістері

Іс-әрекетке және мінез-құлыққа
ынталандыру әдістері
Тұлғаның ақыл-ойын
қалыптастыру әдістері
әңгім • бұл адамгершілік мазмұны бар
нақты деректер мен оқиғалардың

е эмоцияналды, айқын көрінісі

Түсінді • тәрбиеленушіге эмоцияналды-
сөзді әсер ету әдісі
ру
Этикалық • тәрбиеші мен тәрбиеленушінің
• пікір алысуға екіжақты кірісуін керек ететін
сұхбат жүйелі және бірізді әдіс түрі

•тәрбиеленушілерді қызықтыратын әр түрлі
Пікірталас тақырыптарға арналған қызу пікір сайысы
Әс-әрекетті ұйымдастыру әдістері

Жаттығу Талап Үйрету
• автоматты түрде • бұл тәрбиеленушілердің • пәрменді
талап, әрекетті көп белгілі бір іс-әрекетін тежеп жасалынатын
қайталап не ынталандырып, жекелей
орындаудан қарым-қатынаста ағдыландыру
болатын тәрбиенің жоғарылайтын, баланың
тәжірибелік әдісі белгілі бір қасиеттерінің
көрінуіне себепші әсер
ететін әдіс
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Байжанова З.Т. Жалпы педагогика, Алматы 2008 ж., 102-
106 бет.
2. Дүйсембекова Ш. Педагогика, Семей 2011 ж., 144-147 бет.
3. Ш.Х. Құрманалина, Б.Ж. Мұқанова, Ә.У. Ғалымова,
Р.К. Ильясова, Педагогика, Астана 2007 ж., 400-410 бет.
4. Бабаев С.Б., Оңалбеков Ж.К., Алматы 2011 ж., 101-106
бет.
5. К.Халықова Информатиканы оқыту әдістемесі.
Алматы. Білім, 2000.
6. Ә.Бүркіт. Информатиканы оқытудың теориялық
негіздері мен әдістемесі. Шымкент, 1998.



Пәндер

Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор №1 болып табылады.

Байланыс

Qazaqstan
Phone: 777 614 50 20
WhatsApp: 777 614 50 20
Email: info@stud.kz
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь