«Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»



ҚР Білім және Ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
жаратылыстану - математика факультеті
Математика мамандығы
СӨЖ
Тақырыбы: «Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»
Тобы: Т- 413
Орындаған: Берік Н.
Тексерген: Кошкимбаева Р. Х. .

«Өзін-өзі тану негіздері» модулінің міндеттері:
• тұлғаның өзін-өзі тану, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру үдерістері туралы біртұтас ұғым беру;
• қазіргі заманғы әлемдегі адамның құндылықтары туралы түсінік қалыптастыру;
• аталмыш жас ерекшелігіндегі тұлғалық және даралық маңыздылықты жетілдіру;
• студент тұлғасының жағымды және шығармашылық ойлауын жүзеге асыру дағдыларын белсендіру;
• студенттердің рухани ақиқаттың «мәңгілігі» және олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсініктерін кеңейту.

«Өзін-өзі тану негіздері» модулі аяқталған соң студент төмендегідей біліктерді меңгеруі тиіс:
• өз Отанын - Қазақстан Республикасын сүйетін азамат болуға;
• ел тарихына, отандық және әлемдік мәдени мұра құндылықтарына қамқорлықпен қарауға;
• әлемді және өз-өзін тануда жасампаздықты танытуға;
• өмірлік және кәсіби жағдаяттарда адамгершілік өлшемдерді басшылыққа алуға;
• адамдармен жағымды қарым-қатынаста болуға және көзқарастары мен сенімдері өзгеше адамдармен толерантты болуға;
• саналы түрде салауатты өмір салтын ұстанып, өзінің дене және эмоциялы-рухани жай-күйін қалыпта сақтауға.

«Педагог» мамандығы бұл - мақтаныш» модулінің міндеттері:

«Педагогтың өзін-өзі кәсіби тануы және дамытуы» модулі аяқталған соң студент төмендегідей біліктерді меңгеруі тиіс:
мамандықтын негізін құраушы қағидаларды, құндылықтарды, артықшылықтарды;
педагогикалық іс-әрекеттің құнды-мағыналы бастаулары;
өзін-өзі кәсіби дамытудың негізгі заңдылықтары;
педагогтың өзін-өзі кәсіби танудың және жоғары деңгейде дамытудың өзекті механизмдері мен жағдайлары;
студенттердің өзін-өзі тану үдерісінде педагогикалық қолдаудың негізгі қағидалары;
педагогикалық міндеттерді шығармашылықпен шешу;
кәсіби біліктілікті жүйелі арттыру;
кәсіби портфолионы жасау;
кәсіби қарым-қатынас мәдениетін.

Кәсіби даму

Кәсіби даму

Адамның кәсіби дамуының деңгейлік жоспары мынадай бағытта болғаны жөн:
Жұмыс, еңбек әрекеті - қандай дағдылар қолданылмайды және неге?
Түсіндіріңіз.
Кәсіби дағдылар - өз дағдыларыңызды 5 баллдық жүйеде бағалаңыз. Бұл сізге
қандай дағдыларыңызды жетілдіруіңізді анықтауға көмектеседі.
Құндылықтар - Сіздің құндылығыңыз топтың өзекті деп санайтын
құндылықтарымен қаншалықты сәйкес екендігін тексеріңіз. Бұл өз
құндылықтарыңызды қайтадан қарауға көмектеседі.
Оқу - өзіңізге жаңа мәліметтерді меңгеруге қолайлы стратегияны таңдаңыз.

эмпатия (өзгелердің сезімін түсіне білу)
;
қарым-қатынас әдебі.

«Өзін-өзі тану» пәні оқытушысының зерттеу қызметінің үш аспектісі бар.

Аталған нәтижелердің жүзеге асқандығын төмендегі әрекеттерден көруге болады:
- Мақсатқоя білу; өз алдына кәсіби мәнді мақсат пен өзіндікдаму міндеттерін қою;
- Жоспарлау: өзіндікдаму құралдары мен әдістерін, әрекеттері мен тәсілдерін таңдау;
- Өзіндікбақылау: өзіндікдамудағы қадамдар мен нәтижелерді салыстыру;
- Түзету: өзімен жүргізілген жұмыс нәтижелеріне қажетті түзетулер енгізу.

Пайдаланған әдебиеттер:
1. Жоғары оқу орындарында өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі: Мұғалімдерге арналған оқу-әдістемелік құрал. - Алматы «Бөбек» ҰҒПББСО, 2007. - 96 б.
2. «Жантану» оқулығы
3. Б. Қ. Дамитов
4. «Самопознание kz» журналы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz