Сайтқа презентация қосу

«Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»

ҚР Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті жаратылыстану – математика факультеті Математика мамандығы

СӨЖ
Тақырыбы: «Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»

Тобы: Т- 413 Орындаған: Берік Н. Тексерген: Кошкимбаева Р. Х..

«Өзін-өзі тану негіздері» модулінің міндеттері: тұлғаның өзін-өзі тану, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру үдерістері туралы біртұтас ұғым беру; қазіргі заманғы әлемдегі адамның құндылықтары туралы түсінік қалыптастыру; аталмыш жас ерекшелігіндегі тұлғалық және даралық маңыздылықты жетілдіру; студент тұлғасының жағымды және шығармашылық ойлауын жүзеге асыру дағдыларын белсендіру; студенттердің рухани ақиқаттың «мәңгілігі» және олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсініктерін кеңейту.

«Өзін-өзі тану негіздері» модулі аяқталған соң студент төмендегідей біліктерді меңгеруі тиіс: өз Отанын – Қазақстан Республикасын сүйетін азамат болуға; ел тарихына, отандық және әлемдік мәдени мұра құндылықтарына қамқорлықпен қарауға; әлемді және өз-өзін тануда жасампаздықты танытуға; өмірлік және кәсіби жағдаяттарда адамгершілік өлшемдерді басшылыққа алуға; адамдармен жағымды қарым-қатынаста болуға және көзқарастары мен сенімдері өзгеше адамдармен толерантты болуға; саналы түрде салауатты өмір салтын ұстанып, өзінің дене және эмоциялы-рухани жай-күйін қалыпта сақтауға.

«Педагог» мамандығы бұл – мақтаныш» модулінің міндеттері:

«Педагогтың өзін-өзі кәсіби тануы және дамытуы» модулі аяқталған соң студент төмендегідей біліктерді меңгеруі тиіс:
мамандықтын негізін құраушы қағидаларды, құндылықтарды, артықшылықтарды; педагогикалық іс-әрекеттің құнды-мағыналы бастаулары; өзін-өзі кәсіби дамытудың негізгі заңдылықтары; педагогтың өзін-өзі кәсіби танудың және жоғары деңгейде дамытудың өзекті механизмдері мен жағдайлары; студенттердің өзін-өзі тану үдерісінде педагогикалық қолдаудың негізгі қағидалары; педагогикалық міндеттерді шығармашылықпен шешу; кәсіби біліктілікті жүйелі арттыру; кәсіби портфолионы жасау; кәсіби қарым-қатынас мәдениетін.

Кә сіби даму

Кә сіби даму

Адамның кәсіби дамуының деңгейлік жоспары мынадай бағытта болғаны жөн:
Жұмыс, еңбек әрекеті – қандай дағдылар қолданылмайды және неге Түсіндіріңіз. Кәсіби дағдылар – өз дағдыларыңызды 5 баллдық жүйеде бағалаңыз. Бұл сізге қандай дағдыларыңызды жетілдіруіңізді анықтауға көмектеседі. Құндылықтар – Сіздің құндылығыңыз топтың өзекті деп санайтын құндылықтарымен қаншалықты сәйкес екендігін тексеріңіз. Бұл өз құндылықтарыңызды қайтадан қарауға көмектеседі. Оқу – өзіңізге жаңа мәліметтерді меңгеруге қолайлы стратегияны таңдаңыз.

; қарым-қаты

эмпатия (өзгелердің сезімін түсіне білу)

«Өзін-өзі тану» пәні оқытушысының зерттеу қызметінің үш аспектісі бар.

Аталған нәтижелердің жүзеге асқандығын төмендегі әрекеттерден көруге болады:
- Мақсатқоя білу; өз алдына кәсіби мәнді мақсат пен өзіндікдаму міндеттерін қою; - Жоспарлау: өзіндікдаму құралдары мен әдістерін, әрекеттері мен тәсілдерін таңдау; - Өзіндікбақылау: өзіндікдамудағы қадамдар мен нәтижелерді салыстыру; - Түзету: өзімен жүргізілген жұмыс нәтижелеріне қажетті түзетулер енгізу.

Пайдаланған әдебиеттер: 1.Жоғары оқу орындарында өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі: Мұғалімдерге арналған оқу-әдістемелік құрал. – Алматы «Бөбек» ҰҒПББСО, 2007. – 96 б. 2.«Жантану» оқулығы 3.Б.Қ. Дамитов 4.«Самопознание kz» журналы


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь