қиын балаларға жүргізілетін психопрофилактикалық жұмыс



Қазақстан Республиксының Білім және Ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
СӨЖ №4
Тақырыбы: Тәрбиесі қиын балаларға жүргізілетін психопрофилактикалық жұмыс
Орындаған: П - 307 топ студенті Насырова Д.
Тексерген: Мазтаева Л. С.
Семей, 2015 жыл

Тәрбиесі қиын балалармен жұмыс
«Қиын» балаларды анықтау, есебін алу диагностикалық картасын жасау
Педагогикалық кеңес беру
Жанұясымен, ата-анасымен байланыс орнату
Жасөспірімдер инспекторымен бірлесіп жұмыс жасау
Әкімшілікпен байланыс жасау
Психологиялық көмек беру
Қадағалау және бақылау жұмыстарын жүргізу
Алдын алу іс
шараларын өткізу

МЕКТЕПТЕГІ “ТӘРБИЕСІ ҚИЫН”
БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
ҚЫЗМЕТ
1. Оқушыларды жеке тұлғасын зерттеудің мақсатын анықтау
2. Сынып ұжымы мен жеке оқушыға педагогикалық және психологиялық тұрғысында зерттеу жүргізу
(социометрия, социограмма)
3. Педагогикалық және психологиялық қортындыларын шығару.
4. Педагогикалық-психологиялық консилиум өткізу.

Психопрофилактикалық жұмыстар
Оқушылардың, педагогтардың, ата-аналардың арасында психологиялық-педагогикалық білімді насихаттау.
Мектеп оқушыларына арналған психологиялық үйірмеге жетекшілік жасай алады.
Психологиялық диагностика көмегімен тұлғалық дамудағы кері өзгерістерді анықтайды және анықталған өзгерістерді болдырмау мен бейтараптандыру жөнінде педагогикалық ұжымға ұсыныстар әзірлейді.
Психологиялық диагностика көмегімен педагогикалық босаңсып кеткен балаларды анықтайды және олардың дамуын түзетудің жеке жоспарын жасауға көмектеседі.
Мектеп бойынша жайлы хал-ахуал туғызу бойынша жұмыстанады.

Жеткіншектермен жүргізілетін психопрофилактикалық жұмыстардың мазмұны:
Жеткіншектермен психопрофилактикалық жұмыстар жүргізу үшін мектеп психологы жеткіншектердің өзіне тән психологиясын жақсы білуі керек. Олар 11-16 жас аралығындағы оқушылар. Бұл кезеңді психологг-ғалымдар олардың ерекшеліктеріне қарай «қиын кезең», «дағдарыс кезеңі», «өтпелі кезең» деп сипаттайды. Бұл кезеңнің өзіне тән психологиялық ерекшеліктері :
Бала қиялға берілгіш, еліктеу қасиеті жоғаоы болады. Олар ересектерге, өз құрбыларына еліктейді.
Бұл кезеңдегі дағдарыс өзге кезеңдегі жас дағдарысымен салыстырғанда күрделі мазмұнда өтеді, осы кезеңдегі жас дағдарысына үлкен жауапкершілікпен қарамаса жеткіншек «қиын окушыға айналу мүмкін»

Қиын балалардың сыныптастары және пән мұғалімдерімен қарым-қатынасын өзгерту жолдары.
Қиын балалардың басым көпшілігі өздерін өзі оқитын сыныптан оқшау ұстайды, оларды сыныптың тіршілігі қызықтырмайды, олардан қашқақтайды. Олар, әдетте, нашар оқығандықтан, сыныптастары оларды себепті тәрбиеші барлық кезде сабырлы болуы тиіс. Өйткені, түзету жұмыстары өз жемісін тез арада бере қомайтыны саналы ұғынумыз керек.
Девиантты мінезді оқушылар өздеріне ұрысқанды ұната бермейді. Сондықтан мектеп мұғалімдері олармен болған қарым-қатынаста педагогикалық этиканы аса қатаң асқақтауы қажет.

Қиын оқушыларды әртүрлі жағымды істерге қатысуға тарту арқылы оларды табысқа жетелеу.
Қиын оқушыларды қайта тәрбиелеу дегеніміз: оның жағымсыз әдеттерін жағымды әдеттермен шығарып тастау. Оқу жасындағы балалардың негізгі айналыстаын істері - оқу, еңбек ету мен қызыққан ісімен айналысу.
Оқу оқушылардың негізігі қызметі болып табылады, сондықтан қиын оқуышларды мектепке қайтару, оқуға қызығуын арттыру - аса күрделі әрі әлеуметтік педагогтің беделін артытыратын іс. Себебі қиын балалардың 90 пайызының сабаққа ықыласы жоқ. Сондықтан оларды сыныптан тыс іс-шараларға тарту арқылы, спортқа, техникаға, өнерге қызықтыру арқылы оқуға бірте-бірте тарту әлеуметтік педагогтердің және пән мұғалімдердің қасиетті ісі болып табылады. Себебі, аталған қызметтердің бірінде жеңіске жету оларды басқа да істерге табысты болуға жетелейді.
Ол үшін әлеуметтік педагог адамның өзін-өзі дамытушылық қасиетімен өзін-өзі тәрбиелеу мүмкіндігін еспке алуы керек.
Әрбір баланың жақсы болуға тырысатын кездері болады: оның сондай белсенділігі мен талпынысына қолдау көрету, демеп жіберу, сеніммен қарау балаға қанат бітіріп, басқаларға деген сенімен ұлғайтады.
Қиын оқушыларға әртүрлі жағдаяттар туғызу арқылы сыныпта оның беделін көтеруге мүмкіндік беру, ұжымдық шығармашылық істерге тарта отырып оның қабілетін жақсы жағынан көрсете білуіне жәрдемдесу олардың мектеп ұжымына қайта оралуына әсер ететін бақытты сәттер болып есептеледі. Әлеуметтік педагог қиын оқушылармен жұмыс жүргізгенде осыларды іске асыруға міндетті


Қиын балалардың жұмыс істеудің негізгі шарттары:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz