Тәрбиесі қиын балалармен жүргізілетін психопрафилактикалық жұмыстар

Тәрбиесі қиын балалармен жүргізілетін психопрафилактикалық жұмыстар

Психопрофилактикалық жұмыс – практик психологтың қызметінің ішінде аз зерттелген түрі, алайда білім берудің психологиялық қызметіне қатысы бар барлық ғалымдар мен психологтар бұл жұмыстың маңыздылығын мойындап отыр.

Психологиялық профилактиканың міндеттері Психологиялық профилактикаға байланысты әр түрлі мәселелер америкалық әдебиеттерде  көрініс тапқан. Психипрофилактикалық қызмет 3 деңгей арқылы жүзеге асырылады:   І деңгей – алғашқы профилактика деп аталады. Психолог мектептегі барлық балалармен  бірдей жұмыс істейді және олардың психикалық денсаулықтарын қамқорлыққа алады.  Мысалы, 10 оқушының 10­ымен де бірдей жұмыс атқарады.       Көптеген ғалымдардың айтуы бойынша мектеп психикалық денсаулықтың профилактикасы  үшін ең оптималды жүйе болып табылады және мектеп психологтары өмірге осындай алғашқы  прфилактиканы әкелген негізгі мамандар болып есептелінеді.   ІІ деңгей – екінші профилактика. Бұл « тәуекелшіл » деп аталатын топқа, яғни мәселелері  жаңадан басталған балаларға бағытталаған. Екінші профилактика балалардың оқу мен мінез­ құлқында ерте пайда болған қиындықтарды зерттейді. Бұның басты міндеті – балалар  әлеуметтік немесе эмоционалды басқаруға көнбейтін жағдайларға жетпей бұл қиындықтарды  жеңу. Мұнда психолог шамамен 10 баланың 3­уімен жұмыс істейді және көп жағдайда ата­ аналарға, мұғалімдерге кеңес беру формасында жүргізіледі.   ІІІ деңгей – үшінші профилактика. Психолог нақты оқуда немесе мінез­құлқында мәселесі  бар баламен жұмыс істейді. Оның негізгі міндеті – түзету немесе күрделі психологиялық  қиындықтарды жеңу. Психолог 10 баланың 1­уімен жұмыс істейді.

Образец текста Второй уровень


Третий уровень  Четвертый уровень  Пятый уровень

Психологиялық профилактика мыналарды талап етеді: 1. Білім беру ұйымдарында бала тұлғасының біртұтас психикасының дамуы мен қалыптасуы үшін қажет психологиялық  жағдайлардың сақталуына жауапкершілікті; 2. Қарым-қатынасында, мінез-құлқында, интеллектуалдық және эмоционалды дамуында белгілі бір қиындықтарға әкеп  соқтыратын балалардың ерекшеліктерін дәл уақытында анықтауды; 3. Балалардың келесі жастық кезеңге өтуімен байланысты мүмкін болатын әр түрлі қиындықтарды ескеруді;  Психопрофилактикалық жұмыс жеке балалармен, балалар тобымен, сыныппен, сол сияқты тәрбиешілермен, мұғалімдермен, ата аналармен және баланы дамуына, дүниетанымына әсер ететін басқа да адамдармен де жүргізіле береді. Бұл жұмыстағы қиындық мынада – психолог педагогикалық ұжымның психопрофилактиканың маңызын түсінбейтін жағдайларға көп тап болады. Психопрофилактиканың нәтижелі болуы тұтастай психологқа байланысты. Психолог өзінің біліміне сүйене отырып, баланың  білім алуы мен тәрбиесінің дамуына жағымды жағдай туғызу үшін нені өзгерту керек, нені ескеру қажет және қалай кеңес беру керектігін қамтамасыз етеді.

Образец текста Второй уровень


Третий уровень  Четвертый уровень  Пятый уровень

Психологиялық профилактикалық жұмыстың мазмұны Психолог әр жастық кезеңді есепке ала отырып, әр түрлі жастағы балаларға арналған дамытушы бағдарламаларды жасап, жүзеге  асырады. Бағдарламалар білім беру мен тәрбие жұмыстарында барлық жастағы топтың балаларымен, сол сияқты тәрбиешілер, мұғалімдер, ата-аналармен де жүргізіледі. Ең бастысы – оқушылардың барлығына практикалық іс-әрекетті өздерінің қызығушылығын, қабілеттерін анықтауға, дамытуға және өзін білімнің барлық саласында байқап көруге мүмкіндік беру. Сондықтан да әрбір баланың танымдық сферасы мен іс-әрекетінің кеңейіп, өзіне «осы уақыттағы мәдіниеттің әсерін» сезінуге мүмкіндік туғызу керек. Дамытушы бағдарламалардың да негізгі мәне осында. Психолог жасайтын дамытушы бағдарламалардың қамту аймағы өте кең, күрделі. Мұнда психолог баланың қоршаған ортасын, оған  әсер ететін барлық жағдайларды; ойынды, оқу процесін, тәрбиелік іс-шараларды, қарым-қатынасты, театрға, табиғатқа баруды, спорттық секцияларды талдайды. Мұнда бұның бәрі баланы психикалық, тұлғалық дамуына қаншалықты әсер ететіндігін анықтайды. Психолог баланың болашақтағы интеллектуалды және тұлғалық дамуында белгілі бір пайда болатын қиындықтарды ескеріп отыра  алатын психологиялық ерекшеліктерін анықтайды.


Қиын балаларды тәрбиелеудегі ұстанымдар. Оқушының жан-жақты тәлімтәрбие алуға ,олардың ішкі қасиеттерін анықтап, дарынын шыңдап,сол арқылы өздері көздеген тәрбие бұлағына жағдай жасауымыз қажет. Оқу-санқырлы рухани өмірдің тек бір ғана құрамды бөлігі.Егер ұжым ішінде идеялық,азаматтық, интеллектуалдық, еңбектік,эстетикалық қарымқатынастар болған жағдайда оқушылартолық мәнді рухани өмір сүре алады.

Образец текста Второй уровень


Третий уровень  Четвертый уровень  Пятый уровень

Образец текста Второй уровень


Третий уровень  Четвертый уровень  Пятый уровень

Пайдаланған әдебиеттер: 1.Қазақстан мектебі 2002 ж.№1 2.Мектептегі сыныптан тыс жұмыстары .2007 ж. №5 3. М.Жұмабаев «Педагогика»

Назарларыңызға рахмет!!!


Пән: Психология


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь