Кәсіпкерлік аясындағы бәсеке мен бәсекеге қабілеттілік

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Кәсіпкерлік аясындағы бәсеке мен бәсекеге қабілеттілік
Орындаған: Төкен А.Б. Тобы: УА-405

ЖОСПАР 1. Бәсеке түсінігі мен түрлері, қазіргі жағдайдағы бәсекенің дамуы 2. Бәсекелік артықшылық пен кәсіпорыннан бәсекеге қабілеттілігі және оған әсер ететін факторлар 3. Кәсіпкерліктегі бәсекені талдау

Бәсеке түсінігі латынның “concurrentia –қақтығысу” деген сөзінен шыққан. Бәсеке – қандай да бір құндылықтарды иелену үшін индивидтер, топтар немесе қоғам арасындағы күрес.

Бәсеке түсінігіне берілген анықтамалар

Бәсекенің мінез-құлықтық немесе іс-әрекеттік түсініктемесі сатып алушының қажеттіліктерді қанағаттандыру жолымен ақша үшін күресін сипаттайды. Бәсекенің 3 аспектісі

Бәсекенің құрылымдық түсініктемесі нарықтағы сатушылар мен сатып алушылардың еркіндік дәрежесін және нарықтан шығу тәсілін анықтау үшін нарық құрылымын талдауды білдіреді.

Бәсекенің функционалдық түсініктемесі ескінің жаңамен, инновациямен күресін көрсетеді.

Бәсекенің бөлінуі

Бәсекелік артықшылық деп кәсіпорын қызметінің экономикалық, техниалық, ұйымдастырушылық сферасында бәсекелестерден басымдықпен көрінуін айтамыз.

Бәсекелік артықшылық- өнімнің өзіндік құнының төмен нәтижесі, жаңашылдық енгізу, нарық қажеттілігіне тез әсер ету, персоналдың біліктілігі мен еңбек өнімділігі деңгейінің, басқарушылық шеберлігінің, басқарудың әртүрлі деңгейлерінде стратегиялық ойлаудың жоғары болуы және өзге ұтымды жағдайларды білдіреді.

Бәсекеге қабілеттілік – қандай да бір объектінің белгілі бір нарыққа ұсынылған ұқсас объектілермен салыстырғанда нақты қажеттілікті шынайы немесе әлеуетті қанағаттандырудың дәрежесін сипаттайтын қасиеті.

Бәсекеге қабілеттілік пирамидасы

Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі- компанияны басқару проблемасының барлық спектрі бойынша оның бәсекеліік артықшылық нәтижесі.

Кәсіпорын өнімінің бәсекеге қабілеттілігі белгілі бір фактордардың ықпалымен қалыптасады. Олардың арасындағы негізгілері: Баға; Сапалық; Жаңалык; Жарнама; Пайдалану сенімділігі; Көркемдеу, мәнерлеу; Буып-түю, т. б.

Нарыққа жаңа бәсекелестердің енуі барысында белгілі бір тосқауылдар болуы мумкін. Олардың негізгілері:

өндіріс қажеттіліктерінің үнемделуі; өнімнің жіктелуі мен сатып алушылардың да сол кезендегі шығындары: тарату каналдарының салыстырмалы жетіспеушілігі; саладағы артықшылықтардың болуымен белгіленетін тосқауылдар.

Бәсекелік ортаны талдаудың негізгі әдістерінің бірі “Портердің бес күш қағидалары” болып табылады. Бұл әдіс мынадай бағыттарды қамтиды:

Микродеңгейде бәсекелестерді талдауды шартты түрде келесідей кезеңдерге бөлуге болады:
1) Бәсекелестерді анықтау және олардың ресурстарын зерттеу 2) Олардың мақсаттары мен міндеттерін анықтау Мақсаттарға жету стратегиясын және тактикалық әрекеттерді зерттеу Күшті және әлсіз жақтарын айқындау Қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді кезеңде бәсекелестердің даму перспективасын анықтау Өз мүдделеріне пайдалану мақсатында алынған ақпараттарды талдау

3) 4) 5) 6)

Назарыңызға рахмет!!!


Пән: Менеджмент


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь