Педагогтың өзін-өзі тануы және өзіндік дамуы




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Педагогтың кәсіби
өзін-өзі тануы және
өзіндік дамуы.

Орындаған:Тобыкбаев Рахат

Семей 2015 жыл
 Адамның өмірдегі орнын өзі белгілеу 
мәдениеті тәрбие мазмұнының маңызды бөлігі 
болып саналады. Адамның өмірдегі өз орнын 
өзі белгілеу мәдениеті оны жеке өмірінің және 
жеке бакытының жауапты субъектісі ретінде 
сипаттайды.
Өзін-өзі тәрбиелеу адамның рухани 
қажеттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. 
Адамның өзін-өзі жетілдіріп, өзімен жұмыс 
істеуінде кітаптардың маңыздылығы зор. Өйткені, 
кітаптар бізді жақсы адам болуға ынталандырады, 
қызықты адамдармен таныстырады. Өзін-өзі 
тәрбиелеудің маңызды бөлігі -мотивтерді, ынтаны 
дамыту. Жақсы, ақ ниетті болуға талпынбай, 
адамзаттың білімдер байлығын, адамзат 
мәдениетін игеруге тырыспай жан-жақты 
тәрбиелі және білімді адам болу мүмкін емес.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ «БІЛІМ»
ТУРАЛЫ ЗАҢЫНЫҢ 51 БАБЫНЫҢ
5- ШІ ТАРМАҒЫНДА «МҰҒАЛІМ ӨЗІНІҢ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІГІН,
ПАРАСАТТЫЛЫҒЫН , ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ЖӘНЕ ЖАЛПЫ ҒЫЛЫМИ ДЕҢГЕЙІН
ҮНЕМІ ЖЕТІЛДІРІП ОТЫРУҒА МІНДЕТТІ»-
ДЕЛІНГЕН.
Мұғалім еңбегі жоғары деңгейдегі 
ұтқырлығымен, күрделілігімен және жан-
жақтылығымен ерекшеленеді, бұл оның терең 
және кәсіптік білімінің, білік-дағдыларының 
болуын қажет етеді. Өзіндік білім алудың 
шеңберінен тыс мұғалімнің тұлғалық және 
кәсіптік дамуы мүмкін емес.
Өздігінен білімін жетілдіру –саналы түрде
дербес шұғылданатын танымдық қызмет.
  Өздігінен білім жетілдірудің керектігі біріншіден, м ұғалімнің  іс 
-әрекетінің  спецификасы, оның әлеуметтік рөлі, екіншіден,  үздіксіз  
білім  беру беталыстар және шынайылығымен байланысты. Б ұлар: 
үнемі өзгерілетін педагогтардың еңбек жағдайы, қоғамның 
сұраныстары, ғылым мен практиканың эволюциясы , адамға деген 
талаптардың өсуі, оның қоғам үдерісі мен жағдайларына тез ж әне 
парапар  қабілеті, өзінің іс әрекетін өзгертуге дайындығы, жаңа және 
күрделі міндеттерді шеше білуі.
Өздігінен  білімін  жетілдіру  процесінде 
педагог   қолданатын  іс-әрекеттер:

-өзін өзі өзгерту туралы шешім қабылдау;
-өзін өзі жетілдіру бағдарламасын жасау;
-бағдарламаны жүзеге асыруға байланысты
атқарылатын жұмыстар;
-бағдарламаның орындалу нәтижелері бойынша
өзіне өзі талдау жасау;
-алға жаңа мақсаттар мен міндеттер қою.
«Өзін жетілдіруге деген ұмтылыстан басқа еш 
нәрсе адамның өз игілігі мен басқа 
адамдардың игілігіне септігін тигізе алмайды»
                                                                
Л.Н.Толстой 
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ !!!

Ұқсас жұмыстар
«Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайында
Педагогтың кәсіби өзінөзі тануы және өзіндік дамуы
Педагогтың өзінөзі тануы және кәіби дамуы
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамытуы
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайлы
ПЕДАГОГТЫҢ ӨЗІН - ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН КӘСІБИ ДАМУЫ
Педагогтың кәсіби өзін өзі тануы мен дамуы
Пәндер