Педагогтың өзін-өзі тануы және өзіндік дамуы
Презентация қосу
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Педагогтың кәсіби
өзін-өзі тануы және
өзіндік дамуы.
Орындаған:Тобыкбаев Рахат
Семей 2015 жыл
Адамның өмірдегі орнын өзі белгілеу
мәдениеті тәрбие мазмұнының маңызды бөлігі
болып саналады. Адамның өмірдегі өз орнын
өзі белгілеу мәдениеті оны жеке өмірінің және
жеке бакытының жауапты субъектісі ретінде
сипаттайды.
Өзін-өзі тәрбиелеу адамның рухани
қажеттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.
Адамның өзін-өзі жетілдіріп, өзімен жұмыс
істеуінде кітаптардың маңыздылығы зор. Өйткені,
кітаптар бізді жақсы адам болуға ынталандырады,
қызықты адамдармен таныстырады. Өзін-өзі
тәрбиелеудің маңызды бөлігі -мотивтерді, ынтаны
дамыту. Жақсы, ақ ниетті болуға талпынбай,
адамзаттың білімдер байлығын, адамзат
мәдениетін игеруге тырыспай жан-жақты
тәрбиелі және білімді адам болу мүмкін емес.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ «БІЛІМ»
ТУРАЛЫ ЗАҢЫНЫҢ 51 БАБЫНЫҢ
5- ШІ ТАРМАҒЫНДА «МҰҒАЛІМ ӨЗІНІҢ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІГІН,
ПАРАСАТТЫЛЫҒЫН , ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ЖӘНЕ ЖАЛПЫ ҒЫЛЫМИ ДЕҢГЕЙІН
ҮНЕМІ ЖЕТІЛДІРІП ОТЫРУҒА МІНДЕТТІ»-
ДЕЛІНГЕН.
Мұғалім еңбегі жоғары деңгейдегі
ұтқырлығымен, күрделілігімен және жан-
жақтылығымен ерекшеленеді, бұл оның терең
және кәсіптік білімінің, білік-дағдыларының
болуын қажет етеді. Өзіндік білім алудың
шеңберінен тыс мұғалімнің тұлғалық және
кәсіптік дамуы мүмкін емес.
Өздігінен білімін жетілдіру –саналы түрде
дербес шұғылданатын танымдық қызмет.
Өздігінен білім жетілдірудің керектігі біріншіден, м ұғалімнің іс
-әрекетінің спецификасы, оның әлеуметтік рөлі, екіншіден, үздіксіз
білім беру беталыстар және шынайылығымен байланысты. Б ұлар:
үнемі өзгерілетін педагогтардың еңбек жағдайы, қоғамның
сұраныстары, ғылым мен практиканың эволюциясы , адамға деген
талаптардың өсуі, оның қоғам үдерісі мен жағдайларына тез ж әне
парапар қабілеті, өзінің іс әрекетін өзгертуге дайындығы, жаңа және
күрделі міндеттерді шеше білуі.
Өздігінен білімін жетілдіру процесінде
педагог қолданатын іс-әрекеттер:
-өзін өзі өзгерту туралы шешім қабылдау;
-өзін өзі жетілдіру бағдарламасын жасау;
-бағдарламаны жүзеге асыруға байланысты
атқарылатын жұмыстар;
-бағдарламаның орындалу нәтижелері бойынша
өзіне өзі талдау жасау;
-алға жаңа мақсаттар мен міндеттер қою.
«Өзін жетілдіруге деген ұмтылыстан басқа еш
нәрсе адамның өз игілігі мен басқа
адамдардың игілігіне септігін тигізе алмайды»
Л.Н.Толстой
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ !!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz