Психологиялық алдын-алу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ
ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИКА
ФАКУЛЬТЕТІ
 

Тақырыбы: Психологиялық алдын-алу жұмыстарын
ұйымдастыру ерекшеліктері

Орындаған: Байкен Қымбат
П-223
Тексерген: Жакпрова Г.А.
Білім беру саласында
психологиялық алдын-алу
жұмыстарын ұйымдастырудың
ғасырдан асатын тарихы
және мол тәжірибесі бар.
Көптеген елдерде бұл қызмет
өткен ғасырдың басында
пайда болып, табысты дамып
келе жатыр. Білім беру
саласындағы психологиялық
қызметтің даму тарихын
және қазіргі жағдайын
Р.Б.Радианов,    И.А.Соколова,   
З.А.    Малькова    және т.б.
ғылымдар зерттеген
Балабақша- білім берудің
алғашқы сатысы, мектепке
даярлаудың бастамасы. Қоғам
мүддесіне лайықты ұрпақ
тәрбиелеу,баланың санасына
қоршаған орта туралы ұалыптастыру
балабақша міндеті.

Балабақшадағы баланы психологиялық жағынан
даярлаудың мақсаты - қабілетін,қызығушылығын
ояту,диагностикада қолданылытын негізгі және қосалқы
әдістер көмегімен яғни баланы бақылай отырып,сұрақ қою
арқылы әңгімеге тарту барысында баланың психологиялық
даму ерекшеліктерін, ақыл-ой дамуының көрсеткіштерін
бағалау.
Психологиялық  алдын-алу  жұмыстарының  мақсаты - бала
дамуындағы әр кезеңдегі жан дүниесінің ерекшеліктерін
анықтап алып олардың өз-өзіне қоршаған ортаға деген
көзқарасының қарым-қатынас мәдениетінің қалыптасуына
жетекшілік жасау.
Психологиялық    қызметтің    міндеттері.

психологиялық және әлеуметтік психологиялық тұр ғыдан қиын
дық көріп жүрген балардың проблемаларын аны қтап олар ға дер
кезінде көмек көрсету.

оқушыларды мектеп табалдырығын аттаған күннен ба стап оны
біті ргенінше жетелеп, сүйеніш болып жүру:

проблемасы бар балаларды жан-жақты зерттеп оны туғыз ған
себебін анықтау және түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу:
дамуында ауытқуы бар балалардың психологиялық
қасиеттерін өңдеу үшін психологиялық тренингтер
ұйымдастыру:
оқу тәрбие жұмысына ғылыми жетғекшілік жасап әр
оқытушының ата-аналардың психрологиялық педагогикалы қ
білімін жетілдіру және біліктілігін арттыру ж ұмысын
ұйымдастыру.
- балаға жекелік (оның жасына, баланың ең алдымен жас
жынысына, әлеуметтік жағдайына, ерекшеліктерін, қалыптасушы
ақыл-ой даму деңгейіне, үлгерімі тұлға типін және қасиеттерін
т.б тәуелсіздігіне) ықпал ету; есепке алу;

Психологиялық алдын-алу 
жұмыстарының негізгі 
ұстанымдары:

-
оның жекелік ерекшеліктерін, Баланың жеке бас дамуында
баланың өмір сүру жағдайында зияндық сипат психологиялық
«қиындықты» түсінуі және қорғану механизмі және копингтік
білім мазмұны, патогенді мінез-құлық ерекшелігін ескеруді
жағдайдың және тұлғалық қажет етеді.
белгінің өршуіне негіз болатын
көзқарасты ескеру;
Алдын-алу жұмыстарының түрлері:

Тікелей оқыту, бала мен
Стресс жағдайының
ата-ананың білім мен
пайда болуы тұрақты,
дағдыны меңгеруі
қолайлы хал-ахуал жасау
психикалық бұзылыстың
мүмкіндіктерін
алдын-алуға негіз
төмендетеді.
болады.
Қорытындылай  келе,  балабалабақшаға қуана келіп,
үйіне қуанып қайтуы керек. Балабақшада жайлы, көңілді,
қызықты болатынын, достары көп екенін, ал үйде оны отбасы
жақсы көретінін, үлкендердің оны асыға тосып отыратынын
сәби сезсе балабақша мен отбасы арақатынасының дұрыс
жолда екендігі анық. Тәрбиелеу-оқыту үдерісінде бала - ата-
ана – педагогтың тығыз байланысы нәтижесінде мектепке
дейінгі бала адамгершілік тәрбие алады, зияткерлігі,
құзыреттілігі дамиды, зейіні, байқағыштығы шоғырланып,
тіл байлығы, сөздік қоры дамиды , жеке тұлға болып дамиды,
ой-өрісі кеңейеді, жан-жақты дамиды.
Пайдаланған әдебиет 
Абрамова Г.С. Практическая психология. М.,2001.
Абрамова Г.С. Психологическое консультирование. М.,2001.
Алдамуратов Жантану негіздері. А.,2001.
Андреева Г.М. Социальная психология. М.,1980.

Ұқсас жұмыстар
“Девиантты мінез-құлықты баллармен педагогикалық жұмыс”
қиын балаларға жүргізілетін психопрофилактикалық жұмыс
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
2011 жылғы 20 желтоқсандағы №528 Бұйрық
Кәмелетке толмағандар арасында профилактикалық жұмыстың негізгі деңгейлері
Практикалық психология психология ғылымының бір саласы ретінде
Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың жолдары
Педагогикалық қарым қатынасты ұйымдастыру
Жасөспірімдерді түзету әлеуметтік мәселе ретіндегі туындауының теориялық негіздері
Пәндер