Психологиялық алдын-алу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері


Slide 1

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ

Тақырыбы: Психологиялық алдын-алу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері

Орындаған: Байкен Қымбат

П-223

Тексерген: Жакпрова Г. А.

Slide 2

Білім беру саласында психологиялық алдын-алу жұмыстарын ұйымдастырудың ғасырдан асатын тарихы және мол тәжірибесі бар. Көптеген елдерде бұл қызмет өткен ғасырдың басында пайда болып, табысты дамып келе жатыр. Білім беру саласындағы психологиялық қызметтің даму тарихын және қазіргі жағдайын Р. Б. Радианов, И. А. Соколова, З. А. Малькова және т. б. ғылымдар зерттеген

Slide 3

Балабақша- білім берудің алғашқы сатысы, мектепке даярлаудың бастамасы. Қоғам мүддесіне лайықты ұрпақ тәрбиелеу, баланың санасына қоршаған орта туралы ұалыптастыру балабақша міндеті.

Балабақшадағы баланы психологиялық жағынан даярлаудың мақсаты - қабілетін, қызығушылығын ояту, диагностикада қолданылытын негізгі және қосалқы әдістер көмегімен яғни баланы бақылай отырып, сұрақ қою арқылы әңгімеге тарту барысында баланың психологиялық даму ерекшеліктерін, ақыл-ой дамуының көрсеткіштерін бағалау.

Slide 4

Психологиялық алдын-алу жұмыстарының мақсаты - бала дамуындағы әр кезеңдегі жан дүниесінің ерекшеліктерін анықтап алып олардың өз-өзіне қоршаған ортаға деген көзқарасының қарым-қатынас мәдениетінің қалыптасуына жетекшілік жасау.

Slide 5

Психологиялық қызметтің міндеттері.

психологиялық және әлеуметтік психологиялық тұрғыдан қиын дық көріп жүрген балардың проблемаларын анықтап оларға дер кезінде көмек көрсету.

оқушыларды мектеп табалдырығын аттаған күннен ба стап оны біті ргенінше жетелеп, сүйеніш болып жүру:

проблемасы бар балаларды жан-жақты зерттеп оны туғызған себебін анықтау және түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу:

дамуында ауытқуы бар балалардың психологиялық қасиеттерін өңдеу үшін психологиялық тренингтер ұйымдастыру:

оқу тәрбие жұмысына ғылыми жетғекшілік жасап әр оқытушының ата-аналардың психрологиялық педагогикалық білімін жетілдіру және біліктілігін арттыру жұмысын ұйымдастыру.

Slide 6

Психологиялық алдын-алу жұмыстарының негізгі ұстанымдары:

оның жекелік ерекшеліктерін, баланың өмір сүру жағдайында «қиындықты» түсінуі және білім мазмұны, патогенді жағдайдың және тұлғалық белгінің өршуіне негіз болатын көзқарасты ескеру;

-

Баланың жеке бас дамуында зияндық сипат психологиялық қорғану механизмі және копингтік мінез-құлық ерекшелігін ескеруді қажет етеді.

- балаға жекелік (оның жасына, жынысына, әлеуметтік жағдайына, ақыл-ой даму деңгейіне, үлгерімі т. б тәуелсіздігіне) ықпал ету;

баланың ең алдымен жас ерекшеліктерін, қалыптасушы тұлға типін және қасиеттерін есепке алу;

Slide 7

Алдын-алу жұмыстарының түрлері:

Тікелей оқыту, бала мен ата-ананың білім мен дағдыны меңгеруі психикалық бұзылыстың алдын-алуға негіз

болады.

Стресс жағдайының пайда болуы тұрақты, қолайлы хал-ахуал жасау мүмкіндіктерін төмендетеді.

Slide 8 Slide 9

Қорытындылай келе, балабалабақшаға қуана келіп, үйіне қуанып қайтуы керек. Балабақшада жайлы, көңілді, қызықты болатынын, достары көп екенін, ал үйде оны отбасы жақсы көретінін, үлкендердің оны асыға тосып отыратынын сәби сезсе балабақша мен отбасы арақатынасының дұрыс жолда екендігі анық. Тәрбиелеу-оқыту үдерісінде бала - ата-ана - педагогтың тығыз байланысы нәтижесінде мектепке дейінгі бала адамгершілік тәрбие алады, зияткерлігі, құзыреттілігі дамиды, зейіні, байқағыштығы шоғырланып, тіл байлығы, сөздік қоры дамиды, жеке тұлға болып дамиды, ой-өрісі кеңейеді, жан-жақты дамиды.

Slide 10

Пайдаланған әдебиет

Абрамова Г. С. Практическая психология. М., 2001.

Абрамова Г. С. Психологическое консультирование. М., 2001.

Алдамуратов Жантану негіздері. А., 2001.

Андреева Г. М. Социальная психология. М., 1980.


Ұқсас жұмыстар
Мектептегі қатыгездікпен зорлық зомбылық себептері
ТАҚЫРЫП ДИАГНОСТИКА
“Девиантты мінез-құлықты баллармен педагогикалық жұмыс”
қиын балаларға жүргізілетін психопрофилактикалық жұмыс
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
2011 жылғы 20 желтоқсандағы №528 Бұйрық
Кәмелетке толмағандар арасында профилактикалық жұмыстың негізгі деңгейлері
Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың жолдары
Педагогикалық қарым қатынасты ұйымдастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz