Қазақстан кеден саясаты


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
БӨЖ
Тақырыбы: Қазақстан
кеден саясаты
Орындаған: Тұрлыбеков Қ. М.
Тексерген: Сагандыков С. Н.
Кеден, таможня (түркі тілінде тамға – таңба,
белгі сөзінен шыққан) – тауардың және көлік
құралдарының, мүлік пен басқа да заттардың
кеден шекарасы арқылы өтуі тәртібін
қамтамасыз ететін, кеден режимдерін
қолданатын, кеден төлемдерін өндіріп алатын,
кеден бақылауын жүргізіп, кеден рәсімдемесін
жүзеге асыратын мемлекеттік орган. Әдетте,
тауарлар мен мүліктер алып өтілетін, сондай-
ақ, адамдар шет елге баратын және шет елден
келетін сапарларында өтетін шекаралық
бекеттерде, әуежайларда, теміржол
вокзалдарында, теңіз, өзен
кемежайларында құрылып, орналасады.
Қазақстан кеден саясаты жалпы
түрде – саяси, әлеуметтік-
экономикалық қайта құруды жедел
іске асыруға, оның ішкі және сыртқы
экономикалық мүддесін қорғауға,
оны жүзеге асыруға бағытталған
саяси-құқықтық, экономикалық,
ұйымдастырушылық және т.б.
шаралар жүйесі. 
Кеден саясаты Қазақстан
Республикасы ішкі және сыртқы
саясатының құрамдас бөлігі болып
табылады («Қазақстан
Республикасының кеден ісі туралы»
Қазақстан Республикасының
Заңы). 
Республиканың кеден ұйымдарының
алдында республиканың ұлттық
қауіпсіздігін қамтамасыз ететін
келесідей міндеттер тұр: 
- қару-жарақ пен есірткіні контрабандалық жолмен
өткізумен күресу; 
- тұтынушыларды денсаулықтары мен өмірлеріне қауіп
тұғызатын азық-түліктер мен тауарлардан қорғау; 
- терроризмнің алдын алу; 
- стартегиялық және ядролық материалды заңсыз әкетуді
болдырмау; 
- ұлттық рыноктың өзін-өзі қамтамасыз ету қағидаларына
қайшы келмейтіндей дәрежеде импорттың көлемі мен
құрылымының ұлғаюына жағдай жасау; 
- ойшылдық және көркемөнер құндылықтарын алып өтуді
болдырмау; 
- мемлекеттің құрылымын бұзуға, ұлттар арасында
алауыздық туғызуға бағытталған ақпараттық материалды
өткізбеу және т.б. 
Қазақстанда кеден
саясатын iскe асыруда
мемлекеттiк ұйымдар
қызметiнiң әсерлiлiгi де
арнайы талдауды қажет
етедi. 
Қазақстан Республикасы
Кеден комитетi кеден iciн
тiкелей басқаруды iскe
асырады. Ол мемлекеттiк
бiртұтастықтың дамуы мен
нығаюына есер ете отырып,
кеден қызметi жүйесiнiң
барлық салаларын бағыттап,
басқарады, бiрiктiредi. 
Кеден комитетi тiкелей
басқаруды iскe асырады,
ұлттық кеден саясатын жузеге
асыруға, кеден ici туралы
заңдылықтардың сақталуын
қамтамасыз етуге, өздерi
басқаратын кеден ұйымдары
жүйесiнiң қызметi әсерлi
болуына жауап бередi. 
Кеден ісінің халықаралық
құқықтық негізін халықаралық
аренада халықарлақ кеден
конфренциясы мен келісімінің 3
тобы құрайды: 
1) Көп жақты кедендік
конвенциялар; 
2) Аймақтық кедендік келісім; 
3) Екі жақты кедендік келісім. 
2010 жылдың 1 қаңтарынан бастап үш ел - Ресей, 
Беларусь Қазақстан үшін бірыңғай кедендік тариф күшіне
енді. 2011 жылдың 1 шілдесінен бастап бірыңғай кедендік
кодекс енгізілетін болады. 2011 жылдың ортасынан
бастап тауарлардың кедендік бақылауы Беларусь Рес
публикасының, ал бір жылдан кейін Қазақстан Республика
сының сыртқы шекарасына көшірілетін болады. Үкіметтегі
білікті мамандар: «Толыққанды және толық ауқымдағы
Кедендік 2011 жылдан бастап енгізіледі және Ресей мен
Қазақстан шекарасындағы барлық рәсімдеу шаралары
шекараның сыртқы жиегіне шығарылады, оның ішінде
барлық тарифтік және тарифтік емес: санитарлық,
ветеринарлық, фитосанитарлық реттеулер бар. Бұлардың
барлығы 2011 жылдың 1 шілдесінен бастап өзгертіледі»
деп атап көрсетті.
Қарамақайшылықтар

Кедендік одаққа қатысудан Ресей, Қазақстан және
Белоруссия қандай дивидендтер алатындығы заңды
сұрақ. Қазақстанда, әсіресе Белорусияда бұл КО-тан
ұтыламыз деген дауыс толассыз естілуде. Олай деуге
негіз бар: жаңа Одақтың заңнамалық негізі кем деген
де 90% Ресей Кеден заңына негізделген, сондықтан
шикізатқа негізделген экономикалы Қазақстан үшін тек
Қазақ ірі шикізат өндіруші компанияларға бұл Одақ
пайдалы болғанымен, қалың қазақтар үшін 3-ші елден
(Қытайдан) келетін арзан тұрмыстық заттар қол
жетімсіз болып қымбаттайды деген сөз. Осылайша Өмір
деңгейі де кем деген де 10-20% нашарлайды, ал
аяқтарына толық тұрып үлгермеген қазақ биснесі үшін
де бұл Одақ өте қауіпті.
Қорытынды
Бiрiншiден, елiмiздiң Президентi мемлекеттiк Кеден
комитетiнен бюджеттiң кipic бөлiгiн қамтамасыз ету
жұмысын нығайтуды және республиканың кеден ұйымының
штат санын көбейтудi талап еттi. 
Екiншiден, ол Республика Yкіметінен кеден күзет орнын
нығайтуға байланысты кеден қызметiнiң ic-әрекетiн толық
жүз пайыз қаржыландыруды қамтамасыз ету шараларын
қабылдауды талап еттi. 
Үшіншіден, кеден қызметi жұмысшыларын әлеуметтiк
дамыту және материалдық-техникалық қамтамасыз ету
қоры қалпына келтірілді. 
Төртiншiден, мемлекеттiк Кеден комитетiне, Қазақстан
Республикасы сыртқы iстep министрлiгiне Қазақстан-Ресей,
Қазақстан-Өзбекстан, Қазақстан- Typiкмeнcтaн шекарасынан
және Каспий теңiзiнiң қазақстандық бөлiгiнен
контрабанданы өткiзбеу мақсатында кеден шекарасын
нығайту үшін қатал шаралар қолдану тапсырылды. 

Ұқсас жұмыстар
ЕурАзЭҚ шеңберінде Кеден одағын (КО) құру
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ КЕДЕН ҚҰҚЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Халықаралық саудаға мемлекеттің әсер етуі
Еуразиялық экономикалық қауымдастықтың экономикалық саясаты
Қазақстанның сыртқы саясаттағы орны туралы
Түркия туралы
Түркия модем
Қазақстанның сыртқы саясаттағы орны
Макроэкономикалық көрсеткіштерге сипаттама
Халқаралық экономикалық қатынастар. Сыртқы экономикалық қызметті реттеу
Пәндер