Музыкалық қабылдаудың түрлері және бастауыш сынып оқушыларының музыкалық қабылдауын дамыту әдістемесі


Slide 1

Қазақстан Республикасының Ғылым және білім министрлігі

Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік

Университеті

Педагогика факултеті

Қабылдаудың түрлері

Орындаған:Сағидолда . А

Тексерген: Педагогика ғылымдарының кандидаты, доценті қауымдастырылған профессор Султанова Н. К

Slide 2 Slide 3

Музыкалық қабылдаудың түрлері

Музыкалық қабылдау адамның алдына бір-бірімен байланыстылық мақсатты қойып отыр:

- парапар қабылдауының шарты бойынша музыкалық тіл жетіктігін меңгеру;

- түрлі музыкалық сауаттылығын меңгеру кезінде есту қабілетіне биіктік-ырғақтық қатынасының ұйымдастыру;

Slide 4

Ағылшын психологы Вернон ЛИ: . . . музыканы қабылдауда адамдардың екі түрі болады: «тыңдаушы» және «тыңдай алатындар».

Slide 5

Бастауыш сынып оқушыларының музыкалық қабылдауының қалыптасуы: әдістемелік аспектісі

Ол баланың психофизиологиялық ерекшелігі мен қасиетіне байланысты. Жас ерекшелігіне байланысты музыка мұғалімі балаларды музыка қабылдауға үйретеді, тәрбиелейді. Оқудың даму мен тәрбиесі баланың психологиялық дамуына бағытталады және музыка қабылдау да осы процестегі негізгі бағыттар анықталады. Қалыпты, дені сау бала зерделі, білгіш, оны бәрі (әр нәрсе) қызықтырады, зейіні көз тартады.

Slide 6

Музыкант және музыкант емес: қабылдаудың түрлері және дамуының айырмашылығы

Музыкалық қабылдаудың музыкалық қабілетінің негізгі даму жолдары, нақты мақсатқа жету үшін педагог-музыканттың кәсіби деңгейлігі ол: бірінші рет естілген музыкалық шығарма болашақ музыканттың шығарманы партитура ретінде (түрінде) елестетуі.

Slide 7

Композитордың қабылдауы музыкалық қабылдаудың ерекше түрі Музыкалық қабылдаудың даму жолындағы әдіс - тәсілдерінің негізгі жолы - өзі музыка жазуы.

Композитор бұл музыкант, жоғарғы деңгейдегі музыка қабылдауының эстетикалық сапалылығының көрсеткіші. Композитор жоғарғы деңгейдегі кәсіби-музыкант, композиторда музыканы қабылдауының сапалығының көпшілігі жоғары түрде көрінуі (эстетикалық қабылдаудың бағыты музыкалық процесінің, музыкалық ойының біртұтастылығы, қорытындысы ретінде) .

Slide 8

Музыкалық қабылдауды тереңдету барысындағы интонациялық (дыбыс биіктілігі) - әуенді есту сезімі және оның ролі Музыканың алғаш шығуы ол интонация, дәлірек айтса интонациялық әуенді есту қабілеті. Ал, әуен құрастырылған дыбыстардың бірізділігі және музыкалық ойдың бейнелеушілігі.

Сондықтан, интонацияны-әуенді есту қабілеті адамның музыканы қабылдау қабілеті, интонациямен ішкі сезімнің логикалық түрде қауымдасқаны, байланысқаны, біртұтастылыққа біріккен көркем образдардың түрлері.

Slide 9

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Музыкалық қабылдаудың түрлері: психолого-педагогиялық ерекшеліктері мен оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту ерекшеліктері мен әдістемесі
Музыкалық қабылдаудың әлеуметтік-мәдени және психологиялық-педагогикалық аспектілері
Суреттер арқылы бастауыш сынып оқушыларының зерттеу және шығармашылық дағдыларын дамыту әдістемесі
Бейнелеу өнері сабағы арқылы бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының дарындылығын зерттеу және дамыту: теориялық және практикалық аспектілері
Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік және шығармашылық қабілеттерін арттырудың әдістемесі
Мектептегі сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Сауат ашу кезеңінде тіл дамыту жұмыстары арқылы бастауыш сынып оқушыларының жазу дағдыларын қалыптастыру
Музыкалық дидактикалық ойындар: түрлері, талаптары және Үш гүл ойынының әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz