Қабылдаудың түрлері
Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Ғылым
және білім министрлігі
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік
Университеті
Педагогика факултеті
Қабылдаудың түрлері
Орындаған:Сағидолда .А
Тексерген: Педагогика
ғылымдарының кандидаты,
доценті қауымдастырылған
профессор Султанова Н.К
Музыкалық қабылдаудың
түрлері
Музыкалық қабылдау
адамның алдына бір-бірімен
байланыстылық мақсатты
қойып отыр:
- парапар қабылдауының
шарты бойынша музыкалық
тіл жетіктігін меңгеру;
- түрлі музыкалық
сауаттылығын меңгеру
кезінде есту қабілетіне
биіктік-ырғақтық
қатынасының ұйымдастыру;
Ағылшын психологы
Вернон ЛИ: ... музыканы
қабылдауда адамдардың екі
түрі болады: «тыңдаушы»
және «тыңдай алатындар».
Бастауыш сынып оқушыларының
музыкалық қабылдауының
қалыптасуы: әдістемелік аспектісі
Ол баланың психофизиологиялық
ерекшелігі мен қасиетіне байланысты.
Жас ерекшелігіне байланысты музыка
мұғалімі балаларды музыка
қабылдауға үйретеді, тәрбиелейді.
Оқудың даму мен тәрбиесі баланың
психологиялық дамуына бағытталады
және музыка қабылдау да осы
процестегі негізгі бағыттар
анықталады. Қалыпты, дені сау бала
зерделі, білгіш, оны бәрі (әр нәрсе)
қызықтырады, зейіні көз тартады.
Музыкант және музыкант емес:
қабылдаудың түрлері және
дамуының айырмашылығы
Музыкалық қабылдаудың музыкалық
қабілетінің негізгі даму жолдары,
нақты мақсатқа жету үшін педагог-
музыканттың кәсіби деңгейлігі ол:
бірінші рет естілген музыкалық
шығарма болашақ музыканттың
шығарманы партитура ретінде
(түрінде) елестетуі.
Композитордың қабылдауы музыкалық
қабылдаудың ерекше түрі
Музыкалық қабылдаудың даму жолындағы
әдіс - тәсілдерінің негізгі жолы - өзі музыка
жазуы.
Композитор бұл музыкант, жоғарғы
деңгейдегі музыка қабылдауының
эстетикалық сапалылығының көрсеткіші.
Композитор жоғарғы деңгейдегі кәсіби-
музыкант, композиторда музыканы
қабылдауының сапалығының көпшілігі
жоғары түрде көрінуі (эстетикалық
қабылдаудың бағыты музыкалық
процесінің, музыкалық ойының
біртұтастылығы, қорытындысы ретінде).
Музыкалық қабылдауды тереңдету
барысындағы интонациялық (дыбыс
биіктілігі) - әуенді есту сезімі және оның
ролі
Музыканың алғаш шығуы ол интонация,
дәлірек айтса интонациялық әуенді есту
қабілеті. Ал, әуен құрастырылған
дыбыстардың бірізділігі және музыкалық
ойдың бейнелеушілігі.
Сондықтан, интонацияны-әуенді есту
қабілеті адамның музыканы қабылдау
қабілеті, интонациямен ішкі сезімнің
логикалық түрде қауымдасқаны,
байланысқаны, біртұтастылыққа біріккен
көркем образдардың түрлері.
Назарларыңызға рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz