Анықтама сөздік. Музыкалық білім беруде педагогиканың психологиямен және философиямен байланыс


Slide 1

Қазақстан Республикасының Ғылым және білім министрлігі

Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік

Университеті

Педагогика факултеті

Анықтама сөздік

Орындаған:Сағидолда . А

Тексерген: Педагогика ғылымдарының кандидаты, доценті қауымдастырылған профессор Султанова Н. К

Slide 2

1. Әдіснама-ғылыми зерттеудің жетекші принциптері ғылыми талдау жасаудың қанағаттандырушы құралдары қызметін атқаратын теориялылық білімдер жүйесін анықтайтын ғылым саласы. 2. Әдіснамалық талдау-Зерттеудің және педагогикалық болмысты жаңартудың маңызды құралы. музыкалық-педагогикалық білім беру әдіснамасы-болашақ мамандардымузыкант педагогтың зерттеушілік іс-әрекетінің негіздерімен таныстыратын пән музыканы оқыту әдіснамасы-Болашақ музыка пән мұғалімінің музыкалық білім беру әдістерін, құралдарын және ұйымдастыру формаларын зеттеуге теориялық білімдерін практика жүзінде қолдануға арналған пән.

Slide 3

3. Музыканы оқыту әдіснамасы-Болашақ музыка пән мұғалімінің музыкалық білім беру әдістерін, құралдарын және ұйымдастыру формаларын зеттеуге теориялық білімдерін практика жүзінде қолдануға арналған пән -музыкалық білім беру педагогиканың әдіснамасы- музыкалық-педагогикалық, ғылыми-зерттеу іс-әрекеттің құрылу принциптерін, формалары, амал-жолодары туралы білімдер, сол білімдерді алуға және олардың тиімділігін ғылыми негіздеме беруге бағытталған іс-әрекеттер жүйесі.

Slide 4

4. Талдау- элементтерді заттар мен құбылыстарды бір-бірімен ажыратып

қарастыру негізінде зерттеу.

5. Синтез- оған қарама-қарсы процесс,

яғыни, зерттелетін обьектінің элементтері

мен сапа-қасиеттерін

біртұтастықта, жүйеде зерделеу.

Slide 5

6. Диссертация-монаграфия сияқты ғылыми жұмыс, біріқ қолжазба ретінде баспадан шықпаған. Кандидаттық диссертацияны қорғаған соң, ғылым кандидаты атағы беріледі. дәл осылай докторлық диссертацияны қорғайды

Slide 6

7. Әңгіме-сұхбат- зерттеушінің тексеретін адаммен алдын-ала дайындаған

бағдарламасы зертеу бойынша еркін диалог түрінде жүргізілетін әдіс.

8. Интервью- зерттелетін мәселе бойынша зерттеуші тақырып ұсынып, оған

Деген пікір-көзқарасты, қандай баға беретінің білу үшін қолданатын әдіс.

9. Анкета- арнайы сұрыпталған танымдық сұрақтармен олардың мүмкін

деген жауаптарының логикалық құрылымы.

Slide 7

10. Объект-ол музыкалық білім берудің өзі және педагогикалық іс әрекеті болып табылады. Объект -ол оқушы студент субъект емес, ол тәрбиелік үрдіс: теория мен әдістемесі, мазмұны мен принциптері, оқушы мен мұғалім әрекетінің әдісі мен пәні.

Slide 8

11. Модельдеу әдісі-Заттар мен құбылыстардың, мүмкін жағдайдың теория жүзінде моделінің жасалуы.

12. Дедукция-Білімнің жекеге қарай қозғалуы, салдардың алғы шаттардан шығарылуы.

Slide 9

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік университеті

Реферат

Тақырыбы:Музыкалық білім беруде педагогиканың психологиямен және философиямен байланыс.

Орындаған:Сағидолда . А

Тексерген: Педагогика ғылымдарының кандидаты, доценті қауымдастырылған профессор Султанова Н.

Семей-2015ж

Slide 10

Музыкалық білім беру педагогикасының өзге ғылымдармен байланысы

Музыкалық білім беру педагогикасы - зерттеу аясы кең ғылым саласы. Зерттеу пәнінің кеңдігі өрісті болғандықтан оның мәнін тек өзге ғылымдармен байланысы негізінде ғана түсіндіруге болады.

Философия ғылымы жеке тұлға мен қоғам проблемесын қарастырады. Оның міндеті - әлеуметтік дамудың өте-мөте жалпы заңдылықтарын анықтау. Философиялық ғылымдар (диалектикалық және тарихи материализм, ғылымтану, әлеуметтану, этика, эстетика және т. б. ) музыкалық тәлім-тәрбиенің мәні мен мақсаттарын анықтауға, оның адамның тұрмысы мен ой-санасына ықпал-әсерін дұрыс есепке алуға көмектеседі, тәрбие бағытын дұрыс жобалауға септігін тигізеді. Ғылым мен қоғамда болып жатқан уақиғалар жөніндегі мағлұматтармен қаруландырады.

Жаңа музыкалық-педагогикалық білімді екшеп алу философияның өзі зерттейтін ғылымтанудың жалпы заңдарына бағынады. Музыкалық-педагогикалық тәжірибенің таразылануы және жаңа педагогикалық тұжырымдамалардың жасалуы философияның теориялық негізіне жүгінеді. Философияның кездейсоқтық пен қажеттік, жалпы мен жеке, ерекше заңдар мен заңдылықтар, өзара байланыс пен өзара тәуелділік, даму және оның қозғаушы күштері сияқты категориялары қайсыбір музыкалық-педагогикалық ой- пікірлердің өзегін құрайды.

Slide 11

Педагогика сияқты музыкалық білім беру педагогикасы да өзінің барлық даму кезеңдерінде философиялық заңдылықтарға негізделеді және өз проблемаларын шешуге, жинақталған практикалық тәжірибесін сараптауда, сонымен қатар оларға баға беруге философияға сүйенеді.


Ұқсас жұмыстар
Музыкалық – педагогикалық білім беру әдіснамасы
Оқытудың әдістемелік негізі
Педагогика пәні. Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері
Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері
Музыканы тыңдау әдістемесі
Педагогика ғылымының салалары, басқа ғылым салаларымен байланысы
Глоссари
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Педагогика ғылымы
Педагогика пәні және ұғымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz