Отбасы мен бала бақша арасындағы байланыс




Презентация қосу
Отбасы мен бала бақша
арасындағы өзара
әрекеттестік.

Орындаған:Мубаракова Е П-403
Тексерген:Кошкимбаева Р.Х
Жоспар:
Отбасы мен бала бақша арасындағы өзара
әрекеттестік.
Бала бақша мен отбасы арасындағы байланыс.
Ата-аналардың бала бақшаға баруы.
Мектеп пен жанұя ынтымақтастық
әрекетінің келесі бағыттары :
Ата-аналармен ұйымдастырушылық-педагогикалық жұмыс
Ата-аналармен ұйымдастырушылық-педагогикалық жұмыс

Ата-аналар Конференци
комитеті ялар

Ата-аналар
жиналысы
Ата-аналар комитеті
Ең белсенді, ықыласты деген ата-аналардан
тұратын қоғамдық орган, ол жалпы мектептік
(жалпы мектептік ата-аналар комитеті) немесе
сыныптық жиналыстарда (сыныптық ата-аналар
комитеті) сайланады. Ол 5-6 адамнан (өзара негізгі
міндеттерді бөліп алатын председательден және 4-
5 мүшесінен) тұрады. Керек болған жағдайда ата-
аналар комитетінің жанында кеңестер,
комиссияның ынталы топтары құрылуы мүмкін.
Ата-аналар жиналыстары
мен конференциялары
Бала бақшада ата-аналар жиналысы немесе
конференцияларда жанұя мен мектепке дейінгі мекемені ң
оқыту-тәрбие жұмыстарын жетілдірудің өзекті мәселелері
талқыланады. Мектепке дейінгі мекемеде ата-аналар
жиналысы, әдетте, жылына 2-3 рет өткізіледі. Отбасымен
ұйымдастырушылық-педагогикалық ж ұмыстың ең тікелей
формасы жеке сынып оқушылары ата-аналарынын
жиналыстары. Мектеп ата-аналарды ң педагогикалы қ сауатын
дамытуды ата-аналар жиналысын, консультациялар, с ұра қ-
жауап кештерін, әкелер конференцияларын, т.б. өткізу
арқылы ұйымдастыруға тырысады.
А.С. Макаренко мұғалімдерді ата-аналарды мектепке шақыртудан, балалар тәртібіне ша ғымданудан са қтандыр ған: «Кей ата-
ана мұндай әңгіме-ден кейін қолына қамшы алады, ал кейбіреуі болса еш н әрсе істемейді де, н әтижесінде барлы ғы б ұры ңғы
қалпында қалады», -дейді А.С. Макаренко.
Мектепке дейінгі мекеме

Өскелең ұрпақты тәрбиелеу жүйесіндегі шешуші
буын. Оның жас ұрпақты тәрбиелеудегі ролі өте зор.
Еліміздің бүкіл жастары мектеп арқылы өмірге
жолдама алады. Мектепке дейінгі мекеме ешуақытта
отбасынан, қоғамнан бөлініп, өз бетінше жеке
мекеме болған емес. Сондықтан да, оның іс-әрекеті
отбасымен, жұртшылықпен, еңбек ұжымдарымен
табиғи байланысты. Міне, мектепке дейінгі мекеме
үлкен тәрбиелік функциясы осында.
Отбасында басты мәселелердің бірі
Байланыс формаларының бірі –педагогтардың
оқушылар үйіне баруы.
Мақсат: оқушылардың үй жағдайымен,
күнделік өмірмен, тұрмысымен танысу, оқу ж әне
тәрбиеге байланысты әр түрлі тақырыптарға
байланысты ата-аналармен әңгіме өткізу, пікір
алмасу.
Назарларынызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Әлеуметтік педагогтың қызметі
Отбасы мен бала бақша арасындағы өзара әрекеттестік
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ФОРМАЛАРЫ
Баласыз отбасылар
БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АТА - АНАНЫҢ РӨЛІ
Жоғарғы жүйке әрекеті және оның жасқа сай ерекшеліктері
Ваш логотипсақтайды или название
Педагог-психологтың ата-аналарға психологиялық кенес беру жұмысы
Отбасы құрылымы
Сынып жетекші оқушы
Пәндер