Отбасы мен бала бақша арасындағы ұйымдастырушылық-педагогикалық өзара әрекеттестік


Slide 1

Отбасы мен бала бақша арасындағы өзара әрекеттестік.

Орындаған:Мубаракова Е П-403

Тексерген:Кошкимбаева Р. Х

Slide 2

Жоспар:

Отбасы мен бала бақша арасындағы өзара әрекеттестік.

Бала бақша мен отбасы арасындағы байланыс.

Ата-аналардың бала бақшаға баруы.

Slide 3

Мектеп пен жанұя ынтымақтастық әрекетінің келесі бағыттары :

Slide 4

Ата-аналармен ұйымдастырушылық-педагогикалық жұмыс

Ата-аналар комитеті

Конференциялар

Ата-аналар жиналысы

Slide 5

Ата-аналар комитеті

Ең белсенді, ықыласты деген ата-аналардан тұратын қоғамдық орган, ол жалпы мектептік (жалпы мектептік ата-аналар комитеті) немесе сыныптық жиналыстарда (сыныптық ата-аналар комитеті) сайланады. Ол 5-6 адамнан (өзара негізгі міндеттерді бөліп алатын председательден және 4-5 мүшесінен) тұрады. Керек болған жағдайда ата-аналар комитетінің жанында кеңестер, комиссияның ынталы топтары құрылуы мүмкін.

Slide 6

Ата-аналар жиналыстары мен конференциялары

Бала бақшада ата-аналар жиналысы немесе конференцияларда жанұя мен мектепке дейінгі мекеменің оқыту-тәрбие жұмыстарын жетілдірудің өзекті мәселелері талқыланады. Мектепке дейінгі мекемеде ата-аналар жиналысы, әдетте, жылына 2-3 рет өткізіледі. Отбасымен ұйымдастырушылық-педагогикалық жұмыстың ең тікелей формасы жеке сынып оқушылары ата-аналарынын жиналыстары. Мектеп ата-аналардың педагогикалық сауатын дамытуды ата-аналар жиналысын, консультациялар, сұрақ-жауап кештерін, әкелер конференцияларын, т. б. өткізу арқылы ұйымдастыруға тырысады.

Slide 7

А. С. Макаренко мұғалімдерді ата-аналарды мектепке шақыртудан, балалар тәртібіне шағымданудан сақтандырған: «Кей ата-ана мұндай әңгіме-ден кейін қолына қамшы алады, ал кейбіреуі болса еш нәрсе істемейді де, нәтижесінде барлығы бұрыңғы қалпында қалады», -дейді А. С. Макаренко.

Slide 8

Мектепке дейінгі мекеме

Өскелең ұрпақты тәрбиелеу жүйесіндегі шешуші буын. Оның жас ұрпақты тәрбиелеудегі ролі өте зор. Еліміздің бүкіл жастары мектеп арқылы өмірге жолдама алады. Мектепке дейінгі мекеме ешуақытта отбасынан, қоғамнан бөлініп, өз бетінше жеке мекеме болған емес. Сондықтан да, оның іс-әрекеті отбасымен, жұртшылықпен, еңбек ұжымдарымен табиғи байланысты. Міне, мектепке дейінгі мекеме үлкен тәрбиелік функциясы осында.

Slide 9 Slide 10

Байланыс формаларының бірі -педагогтардың оқушылар үйіне баруы. Мақсат: оқушылардың үй жағдайымен, күнделік өмірмен, тұрмысымен танысу, оқу және тәрбиеге байланысты әр түрлі тақырыптарға байланысты ата-аналармен әңгіме өткізу, пікір алмасу.

Slide 11

Назарларынызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Отбасы мен балабақша арасындағы өзара әрекеттестік және ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру
Отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері мен бала әлеуметтенуіндегі рөлі
Отбасы - тәрбие көзі: отбасы мен мектептің бала тәрбиесіндегі рөлі
Отбасы мен балабақша арасындағы ынтымақтастық: ұйымдастырудың жаңаша бағыттары
Мектепке дейінгі мекеме мен бастауыш мектеп арасындағы сабақтастық: педагогикалық негіздер мен ұйымдастырушылық шарттар
Цифрлық технологиялар және әлеуметтік өзара әрекеттестік: жаһандық үрдістер мен Қазақстанның стратегиясы
Отбасы мен білім беру ұйымдарының өзара әрекеттестігі: ата-аналармен жұмыс әдістемесі мен тиімді формалары
Бала-бақша ауласын көгалдандыруды жоспарлау: дизайн және өсімдік таңдау негіздері
Отбасыдағы ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың маңызы және қалыптасу ерекшеліктері
Ата-аналармен жұмыс формалары және отбасы мен балабақша арасындағы ынтымақтастық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz