Adidas компаниясы



Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультеті
Adidas компаниясы
Орындаған: Шаймарданова Н. С.
Тексерген: Алимжанова А. М.

Компания атауы:Adidas
Құрылған күні: 1928 жыл
Өндіруші ел: Германия
Компанияның экономикалық - саудалық қызметі:
Компанияның жыл сайынғы саудалық айналымы шамамен жаңа 60 дизайнерлік тауарлар әзірлейді.
Маркетингтік саясатты жүргізу шығындары - барлық сату көлемінен 13% құрайды.
Adidas - спорт өндірісі индустриясындағы табысы жағынан екінші компания.

Адидас - жоғарғы имиджді брэнд. Қазіргі таңда брэндтің басты мақсаты оның өнімдері тек қана мамандарға ғана емес, қарапайым тұтынушылардың сұранысына ие.

Adidas компаниясының негізін қалаушы Адольф Дасслер, 1900 жылы 3-ші қарашада немістің Герцогенаурах қаласында дүниеге келген. Адольфтың отбасы бай адамдардың қатарына жатпайтын, әкесі наубайханада, ал, анасы кір жуатын мекемеде жұмыс істеді. Бірінші дүниежүзілік соғыс олардың отбасылық жағдайын тіптен тұралатып тастады. Бұл адамдардың инфляция мен жұмыссыздықтан әбден шаршаған кезеңі болатын. Соғыс біткен соң жағдай тіпті күрделеніп кетті, соғыстан қайтқан азаматтарға жұмыс табу қиынға түсті. Әйтеуір тамақ тапсақ болды деген ниетпен Дасслердің отбасы аяқ киім тігуге бел буды. Әйелдер кенептен аяқ киім пішетін, ал ерлер болса (ішінде Адольфте бар) тігетін.
Адольф Дасслер

Еңбекқор отбасы тіккен аяқ киімдер көп ұзамай-ақ өте танымал бола бастады. Әсіресе, кішкентай Ади (Адольф) ойлап тапқан үйде киетін аяқ киімдер зор сұранысқа ие бола бастады. Бұйымдардың халық арасында кең таралуына әсіресе, Адолфьтың ағасы Рудольфтың сату таланты көп көмектесті. Ол мықты маркетолог болып шықты. Арада төрт жыл өткен соң Дасслерлер «Ағайынды Дасслерлердің аяқ киім фабрикасы» атты компанияларын тіркетті. Бұл кезде отбасы мүшелерінен басқа компанияда 20-ға жуық адам жұмыс істеді.

Кедей отбасында туылған. Адольф етікші мамандығын (әкесі етікші болған), Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әкесі Кристоф Даслердің көмегімен етік жасауды үйренді. Әкесі істейтін фабрикада Адольф өз спорттық аяқ-киімдерін ойлап тапты. Адольфтің серіктестері ағайынды Целейн ұсталары болды. 1923 жылы Адольф өз фирмасына өз ағасы Рудольфті шақырды.
1924 жылы 1 шілдеде Адольф пен Рудольф сәтті болған Gebrüder Dassler атты өз фирмаларын ашты. Адольф өндіру туралы сұрақтармен айналысса, Рудольф қалай сату керек деген сұрақпен айналысты. 1928 жылы жазғы Олимпиадалық ойындарда бірнеше спортшылар Дасслерлердің аяқ-киімдерін киіп шықты.

Адольф екінші орынға саудалық жетістіктерін қойса, бірінші орынға спортқа деген тоқтатылмас сүйіспеншілігін қойды. Ол өте белсенді адам болды. 75 жасында Адольф теннис ойнады және бассейнде жүзді. Фирманың жұмысымен өліміне дейін айналысты.
Адольфтің әуестенушіліктерінің бірі футбол аяқ-киімдерін құрастыру болды. Футбол табаны тікен бутстарын ойлап тапқан өнертапқыш деп есептеледі. 1954 жылғы әлем чемпионатына Адольфке Германия командасын жабдықтау тапсырылды.

2006 жылы мамырда өз туған жерінде Херцогенаурах (Бавария) қаласында, Ади Дасслерге арнап қоладан жасалған ескерткіш қойды. Мүсінінің авторы - Иосиф Табачник атты мүсінші. Ади Дасслер стадионның 2-ші қатарында адамдар арасында отыр. Жігерлі, жалынды, мұңаймайтын, толық күші бар етікші милиардер болған Адольф, қолында бутц ұстап отыр.

Тұтынушылардың қажеттіліктеріне
сай сұранысты қанағаттандыру үшін
Adidas компаниясы
3 стратегияны шығарды:
бірінші - спорттық бағыттарда өнімдердің құрамы мен қасиеттерін сақтау эстетикалық прагматикалық қажеттіліктерге сай инновациялық разработки енгізу
екінші - өнімнің бұрынғы тарихи қасиеттері мен қазіргі кезге сай біріктіру
үшінші - тұтынушылардың талғамына сай, заманауи сән үлгілеріне сай ету

Табыстылық құпиясы
Инновация
Кәсіби футбол үшін арналған аяқ киімдердегі шеге тәрізді штифтер, жүгіруге арналған кроссовкалардағы шипылар; нейлоннан жасалған аяқ киім табандары - үш инновацияны - Adidas үшін үш инновацияның қалыптасып, әйгілі брэнд негіздеуіне себеп болды. Өнімнің техникалық сипаттамасын жетілдіру. Десслер өзі жеңіл атлетикамен айналысқандықтан, ол аяқ киімдердің киімге бағытталғандығына қарамастан, оның техникалық сипаттамаларын күшейтуге тырысты. Ол осы сипаттамаларды жетілдіру жолында жаңа тәсілдерді іздеп, Adidas өнімінің ерекше, әрі құндылығын арттырды.

Бәсеке
Спорттық киімдер спорттың өзі сияқты, жалпылық негіздегі құбылыс болып саналады. Сондықтанда, нарықта жалғыз брэндпен өмір сүру мүмкін емес. Нарықта өзінің өте қатаң ережесін орната отырып, Adidas басқа Nike және Reebok сияқты брэнд-бәсекелестермен өткір күреске түсе алуда.

Брэндтің тұтынушыларға ықпалы
Сатып алушылар санын ұлғайту
үшін, менеджерлер тұтынушылық
рейтингті жоғарлату үшін Ран Ди Эм Си,
Мисси Элиот и Дэвид Бекхэм сияқты
жұлдыздарды өздерінің маркетингтік
іс-шараларына тартуда.

Adidas компаниясының спонсорлық келісімшарттары:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz