Рухани адамгершілік білімінің қазіргі әлемдегі басымдылығы


Slide 1

Рухани адамгершілік білімінің қазіргі әлемдегі басымдылығы .

Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы

мемлекеттік университеті

Тексерген : Жакпарова Г. А

Орындаған: Өзгерисхан. Н

Е-415 топ студенті

Slide 2

Жоспары :

Қазіргі замандағы жаһандық мәселелер .

Адамзаттың жалпы дүниежүзілік тұтастығы .

Адамзаттың жаһандық мәселелерінің рухани- адамгершілік сипаты .

Slide 3

Жаһандану дегеніміз бір-бірімен тығыз экономикалық ғылыми-техникалық саяси мадени байланыстағы біртұтас адамзат қалыптасуы.

Жаһандану әлемдік ауқымдану, глобализация ( ағылш Global - әлемдік дүние жүзілік, жалпы) - жаңа жалпы әлемдік саяси, экономикалық, мәдени және ақпараттық тұтастық құрылуының үрдісі . Терминді ғылыми айналымға алғаш рет енгізген (1983 жылы ) американдық экономист Т. Левита .

Жаһанданудың жаңа сатысының түрлі аспектілерін 20 ғасырдың ортасынан бастап Уолт Ростоу, Дэниел Белл, Алвин Тофлер, Лестер Туроу зерделеді . Олар ғылымға “ интеллектуалдық революция”, “ақпараттық жарылыс”, ғаламдық ауыл” деген ұғымдарды енгізді

Қазіргі замандағы жаһандану мәселесі ең бірінші орын да ядролық соғыс қару - жарақынан жетілуі мен халықаралық бақылаудың шеңберінен шығып кетуі

Екінші үлкен мәселе - бүгінгі қалыптасқан тәндік-сезімдік өмір бағыт негізінде тойымсыздық, табиғи ресурстарды өлшемсіз пайдалану қоршаған ортаны ластау-адамзатты болашақ экологиялық апатқа әкелу мүмкіндігі

Үшінші мағынада “табиғат”деп жер бетін, оны қоршаған атмосфера, гидросфера, тропосфераны сан алуан тіршілікті, қоғамды қоршаған ортаны айтамыз

Slide 4

Аумақтық

Менталдық немесе мәдени

Этникалдық

Ақпараттық комуникатсиялық

Экономикалық

Жаһандану

Slide 5

Қазіргі жаһандану заманында өзге мемлекеттердің көлеңкесінде қалмай, ықпалына ермей, дәстүріміз бен тілімізді түлету, ұлттық мәдениетімізді сақтау үшін әлеуметтік қызметкерлкріне, оның ішінде мәдениет пен білім саласы қызметкерлеріне ауадай қажет нысана- қазақ болмысынан туындайтын этникалық ерекшелігіміз болу керек. Ол-тіл, дәстүр, ұлттық сана мен рух және отаншылдық

Slide 6

Дағдарыс ұғымы қандайда болмасын құбылыстын қызмет етіуі мүмкін емес болатын негізгі күйін сипаттайды . Жеке тұлғаның дағдарысы, Қоғамдық дағдарыс, Экологиялық дағдарыс, Рухани дағдарыс.

Slide 7

Жеке тұлғалық дағдарыс

Эмоционалдық

Интеллектуалды

Тәндік

Slide 8

Қоғамдық дағдарыс

Білім беру

Отбасылық

Экономикалық

Саяси

Мәдеи

Slide 9

Экологиялық дағдарыс

Slide 10

Н. Ә. Назарбаев .

<< Біз әрбір адамның ар-намысын, жоғымды қасиеттері мен беделін, жоғары адамгершілік, этникалық стандарттары және рухани құндылықтарын бағалайтын қоғам құруымыз керек >>

Slide 11

Бала деген болмайды, тәжірибелік қоры қызығушылықтары, сезімдері өзгеше адамдар болады .

Бұл тұжырымдама бала құқығы ; сыйлау құқығы өз қалпында қалу құқығы, жақтырмайтындарынан зорлық-зомбылықтан қорғану құқығы, өзінің жеке қызығушылықтары мен мақсаттарын жүзеге асыру құқықтары жөніндегі түсінікті пайымдауға негіз берді. Бала бала емес, ол нағыз адам .

Януш Корчак

Slide 12

Адамның жақсы өмірінің негізінде билігі бәріне жүретін үш қасиет бар адал еңбек, ар-ожданды ақыл-ой, шынайы жүрек . Бұларсыз өмірде тыныштық пен келісім табылмайды.

Шәкәрім Құдайбериев

Slide 13

Сыртқы дүниенің көптігі сонша, бірақ жүректе ешнәрсе жоқ”

“ Алдымен ізгі ниеттерге сондан соң даңалыққа үйрен, өйткені алғашқысыз соңғысына үйрену қиын”

Ал егер балықты ағашқа өрмелей алмағаны үшін кіналайтын болсақ, онда ол бүкіл өмір бойы осы үшін өзің талантсызбын деп кіналай өтеді.

.

Өз қанатын болмаса, өзгенің қанатымен ұша алмайсын.

О. Гадецкий

Сенека

А. Энштейін

Эстон мақалы

Slide 14

Қоғамды өзара үйлесімді дамыту үшін біз болашақта өзіміздің рухымызға негізделген жаңа өмірдің сапасын тудыруымыз қажет Олар іштеін таза су дем алатын таза ауа, сапалы тамақ, биік дәрежедегі барлық адамдар пайдалана алатын білім беру және денсаулық сақтау, мәдениет, спорт жүйелері . Адамның өзі-табиғаттың ең әсем гүлі, ол адам арқылы ғана өз-өзін сезініп, түсіне алады . Табиғатты бүлдіретін де, оны аялайтын да-адам.

А. Печчен адамзатқа ең керекті нәрсе-руханияттылық, әсіресе-адамгершілік. Тек сонда ғана қорланған мәселелерді шешуге болады деген пікірге келеді .

А. Печчен ; Адам өзің-өзі өзгертуді ойлауы керек . Өндірістің ұлғаюын тежеп, тұтынушылық идеологияны рухани жетілуге қайта бағыттауы тиіс.

Slide 15

Адамның жаны тыныш болса, отбасында татулық орнайды .

Отбасында тыныштық болса, қоғамда татулық орнайды.

Қоғамда тыныштық болса, мемлекетте татулық орнайды .

Мемелекетте тыныштық болса, бүкіл әлемде татулық орнайды

Slide 16

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Рухани адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы
Адамзаттың жаһандық мәселелерін шешудегі білім берудің рөлі
Рухани адамгершілік­ білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы туралы ақпарат
Ізгілік педагогикасының манифесі
РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІК БІЛІМНІҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕМДЕГІ БАСЫМДЫҒЫ
Рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасы
Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың міндеттері мен бағыттары
Ақпараттық технологиялар арқылы оқушыларға білім беру
Компьютерлік білім беру
Славянофиндер философиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz