Рухани адамгершілік білімінің қазіргі әлемдегі басымдылығы



Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы
мемлекеттік университеті

Рухани адамгершілік білімінің қазіргі
әлемдегі басымдылығы .

Тексерген : Жакпарова Г.А
Орындаған: Өзгерисхан.Н
Е-415 топ студенті
Жоспары :
1. Қазіргі замандағы жаһандық мәселелер .
2. Адамзаттың жалпы дүниежүзілік
тұтастығы .
3. Адамзаттың жаһандық мәселелерінің
рухани- адамгершілік сипаты .
• Жаһандану дегеніміз бір-бірімен тығыз экономикалық ғылыми-техникалық
саяси мадени байланыстағы біртұтас адамзат қалыптасуы.

•Жаһандану әлемдік ауқымдану, глобализация ( ағылш Global – әлемдік д үние
жүзілік, жалпы) - жаңа жалпы әлемдік саяси, экономикалық ,м әдени және
ақпараттық тұтастық құрылуының үрдісі . Терминді ғылыми айналымға алғаш
рет енгізген (1983 жылы ) американдық экономист Т.Левита .

• Жаһанданудың жаңа сатысының түрлі аспектілерін 20 ғасырдың ортасынан
бастап Уолт Ростоу , Дэниел Белл, Алвин Тофлер, Лестер Туроу зерделеді . Олар
ғылымға “ интеллектуалдық революция” , “ақпараттық жарылыс” ,ғаламды қ
ауыл” деген ұғымдарды енгізді

•Қазіргі замандағы жаһандану мәселесі ең бірінші орын да ядролық со ғыс қару
– жарақынан жетілуі мен халықаралық бақылаудың шеңберінен шығып кетуі

•Екінші үлкен мәселе – бүгінгі қалыптасқан тәндік-сезімдік өмір бағыт
негізінде тойымсыздық, табиғи ресурстарды өлшемсіз пайдалану қорша ған
ортаны ластау-адамзатты болашақ экологиялық апатқа әкелу мүмкіндігі

• Үшінші мағынада “табиғат”деп жер бетін,оны қоршаған атмосфера ,
гидросфера , тропосфераны сан алуан тіршілікті , қо ғамды қоршаған ортаны
Жаһандану

Менталдық немесе
мәдени

Аумақтық

Этникалдық

Ақпараттық
комуникатсиялық
Экономикалық
• Қазіргі жаһандану заманында өзге
мемлекеттердің көлеңкесінде қалмай ,
ықпалына ермей ,дәстүріміз бен
тілімізді түлету,ұлттық мәдениетімізді
сақтау үшін әлеуметтік қызметкерлкріне
, оның ішінде мәдениет пен білім саласы
қызметкерлеріне ауадай қажет нысана-
қазақ болмысынан туындайтын
этникалық ерекшелігіміз болу керек. Ол-
тіл , дәстүр,ұлттық сана мен рух және
отаншылдық
Дағдарыс ұғымы қандайда
болмасын құбылыстын қызмет
етіуі мүмкін емес болатын негізгі
күйін сипаттайды . Жеке тұлғаның
дағдарысы , Қоғамдық
дағдарыс ,Экологиялық дағдарыс ,
Рухани дағдарыс.
Эмоционалдық

Жеке тұлғалық
дағдарыс

Тәнді
к
Интеллек
туалды
Білім беру
Отбасылық
Мәдеи

Қоғамдық
дағдарыс

Экономикалық Саяси
адамгершілі
к

кішіпейілділі
к тәрбиелілік

Экологиялық
дағдарыс

ақылдылық
инабаттылық
<< Біз әрбір адамның
ар-намысын, жоғымды
қасиеттері мен беделін ,
жоғары адамгершілік,
этникалық
стандарттары және
рухани құндылықтарын
бағалайтын қоғам
құруымыз керек >>

ӘӘ
Н.Н. ..
Назарбаев. .
Назарбаев
Бала деген болмайды, тәжірибелік қоры
қызығушылықтары,сезімдері өзгеше адамдар
болады .
Бұл тұжырымдама бала құқығы ; сыйлау
құқығы өз қалпында қалу құқығы ,
жақтырмайтындарынан зорлық-зомбылықтан
қорғану құқығы, өзінің жеке
қызығушылықтары мен мақсаттарын жүзеге
асыру құқықтары жөніндегі түсінікті
пайымдауға негіз берді.Бала бала емес, ол нағыз
адам .
Януш Корчак
Адамның жақсы өмірінің негізінде
билігі бәріне жүретін үш қасиет бар
адал еңбек, ар-ожданды ақыл-
ой,шынайы жүрек . Бұларсыз өмірде
тыныштық пен келісім табылмайды.
Шәкәрім Құдайбериев
Сыртқы дүниенің көптігі сонша, бірақ жүректе
ешнәрсе жоқ”
О.Гадецкий
“ Алдымен ізгі ниеттерге сондан соң даңалыққа
үйрен, өйткені алғашқысыз соңғысына үйрену қиын”
Сенека
Ал егер балықты ағашқа өрмелей алмағаны үшін
кіналайтын болсақ , онда ол бүкіл өмір бойы осы үшін
өзің талантсызбын деп кіналай өтеді.
.
А.Энштейін
Өз қанатын болмаса ,өзгенің қанатымен ұша
алмайсын. Эстон мақалы
• Қоғамды өзара үйлесімді дамыту үшін біз болашақта
өзіміздің рухымызға негізделген жаңа өмірдің сапасын
тудыруымыз қажет Олар іштеін таза су дем алатын таза ауа ,
сапалы тамақ, биік дәрежедегі барлық адамдар пайдалана
алатын білім беру және денсаулық сақтау , мәдениет, спорт
жүйелері .Адамның өзі-табиғаттың ең әсем гүлі , ол адам
арқылы ғана өз-өзін сезініп, түсіне алады .Табиғатты
бүлдіретін де, оны аялайтын да-адам.

• А.Печчен адамзатқа ең керекті нәрсе-руханияттылық ,
әсіресе-адамгершілік.Тек сонда ғана қорланған мәселелерді
шешуге болады деген пікірге келеді .

• А.Печчен ; Адам өзің-өзі өзгертуді ойлауы керек .Өндірістің
ұлғаюын тежеп, тұтынушылық идеологияны рухани жетілуге
қайта бағыттауы тиіс.
•Адамның жаны тыныш болса,
отбасында татулық орнайды .
•Отбасында тыныштық
болса,қоғамда татулық орнайды.
•Қоғамда тыныштық болса,
мемлекетте татулық орнайды .
•Мемелекетте тыныштық
болса,бүкіл әлемде татулық
орнайды
м е
ах
р
ғ а
ыз
ы ң
а р
р л
з а
а

Ұқсас жұмыстар
Рухани адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы
Адамзаттың жаһандық мәселелерін шешудегі білім берудің рөлі
Рухани адамгершілік­ білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы туралы ақпарат
Ізгілік педагогикасының манифесі
РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІК БІЛІМНІҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕМДЕГІ БАСЫМДЫҒЫ
Рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасы
Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың міндеттері мен бағыттары
Ақпараттық технологиялар арқылы оқушыларға білім беру
Компьютерлік білім беру
Славянофиндер философиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz