Бала тәрбиесінде қолданылатын халықтық ұстанымдар


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫ Ң БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫ Ң ШӘ КӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

ТАҚЫРЫБЫ: БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ ХАЛЫҚТЫҚ ҰСТАНЫМДАР

Орындаған:Закуова Балжан П – 415

2015ж.
  «Өз балаларыңызды  сүйе отырып, оларды сізді де сүюге үйретіңіз,
үйретпесеңіз – қартайған шағыңызда көз жасыңызды  төгесіз» .

Орыс  педагогы В.А. Сухомлинский
 Бала тәрбиесінде қолданатын бірнеше тәрбие стильдері бар:

1.  5.
Авторитарлық Хаотикалық. 

 2.
Демократиялық 4. Қамқоршылық

3. Бетімен
кетушілік
Өмірде ата-ананың ең қымбат нәрсесі – өздерінің балалары. Баласы жа қсы жа ғынан
көрінсе – мақтанады, жаман жағынан көрінсе – аяп, қимайды. Оның себебі, бала
«бауыр еті», «іштен шыққан шұбар жылан» демекші,оны дүниеге алып келген со ң, ата-
ананың ел алдындағы, отбасы алдындағы парызы өз ұрпағын өсіру, тәрбиелеу,
лайықты білім беру, қоғамға қосу. Айтуға оңай, дегенмен, баланың әлеуметтену
процесінен өту жолы біраз уақытқа созылады, соның ең күрделі кезеңі отбасында
өтеді.
БІРДЕ ОЙШЫЛ КОНФУЦИЙГЕ «ОН
ҰРПАҚТАН КЕЙІНГІЛЕРДІҢ НЕ
КӨРЕТІНІН БОЛЖАЙ АЛАСЫЗ БА?»
ДЕГЕН СҰРАҚҚА ҰСТАЗ: ҰРПАҚТАН
ҰРПАҚҚА, ӘКЕДЕН БАЛАҒА  НЕ ҚАЛЫП
ЖАТҚАНЫН ДӘЛ БІЛСЕК, ОНЫНШЫ
ЕМЕС ЖҮЗІНШІ ҰРПАҚҚА ДА НЕ
ҚАЛАТЫНЫН БОЛЖАП БІЛУ ҚИЫН
ЕМЕС», – ДЕП ЖАУАП БЕРГЕН ЕКЕН.
ОСЫ АЙТЫЛҒАН ОЙЛАРДЫ ҚАЗІРГІ
ОТБАСЫНА КЕЛТІРСЕК, ЗАМАНҒА САЙ,
ҚОҒАМНЫҢ ӨЗГЕРУІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ
ОТБАСЫЛАРДЫҢ АЛДЫНДА КӨПТЕГЕН
ҚИЫНШЫЛЫҚТАР ТҰР.
 АДАМ БАЛАСЫН ТӘРБИЕЛЕУДЕ БІРНЕШЕ ҚҰНДЫЛЫҚ ПАРАМЕТРЛЕРІН
АНЫҚТАУҒА БОЛАДЫ: ГУМАНИСТІК МАҢЫЗЫ БАР; НОРМАТИВТІК МАҢЫЗЫ
БАР; ҰЛТТЫҚ ДӘСТҮРЛІ МАҢЫЗЫ БАР. ҚАЗІРГІ ПЕДАГОГИКАДА ОСЫ
ҚҰНДЫЛЫҚТАР ӨЗ КӨРІНІСІН ТОЛЫҒЫМЕН АЛЫП ОТЫР. БІЗДІҢ ҚОҒАМДА
ПЕДАГОГТАР, ОТБАСЫ, БАСҚА ДА ТӘРБИЕМЕН АЙНАЛЫСАТЫН МЕКЕМЕЛЕРДЕ
 ТӘРБИЕНІҢ ГУМАНИСТІК МАҢЫЗЫ БАР ӘРЕКЕТТЕРІН ЖӘНЕ НОРМАТИВТІК
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ҰСТАНЫМ ЕТЕДІ.
Балаларға жақсы тәрбие
берудің түрлі жолдары бар.
Ең бастысы – тәрбиенің
негізі отбасынан, ананың
сүтінен, әкенің қамқорынан
басталатынын
ұмытпағанымыз жөн. Ата-
аналардың отбасылық
тәрбиеде жауапкершілігін
арттыру үшін олардың
педагогикалық мәдениетін
көтеру қажет.
ҰЛЫ АБАЙ «ДҮНИЕ – ҮЛКЕН КӨЛ, ЗАМАН – СО ҚҚАН ЖЕЛ. АЛДЫ ҢҒЫ ТОЛ ҚЫН – А ҒАЛАР, АРТ ҚЫ ТОЛ ҚЫН –
ІНІЛЕР, БАЯҒЫДАЙ КӨРІНЕР», – ДЕП Д ҮНИЕ БІР ҚАЛЫПТЫ Т ҰРМАЙТЫНЫН, БІР ҒАСЫР БІР ҒАСЫРДЫ
АУЫСТЫРАТЫНЫН, ҰРПАҚ ҰРПАҚҚА ЖАЛҒАСАТЫНЫН ЖЫРЛА ҒАН. ҚАЗА Қ ХАЛ ҚЫНЫ Ң К ӨНЕ М ӘДЕНИЕТІН,
ҰЛТТЫҚ САЛТ-ДӘСТҮРІН ҰРПАҚ ТӘРБИЕСІНЕ ПАЙДАЛАНУ ҚАЗІРГІ АТА-АНАЛАРДЫ Ң МІНДЕТІ. ХАЛЫ ҚТЫ Қ
ПЕДАГОГИКА – БІЗДІҢ ҰЛТТЫҚ БОЛАША ҒЫМЫЗДЫ, ХАЛЫ ҚТЫ Қ ҚАСИЕТІМІЗДІ БАРША ҒА ТАНЫТАТЫН АСЫЛ
МҰРАМЫЗ, ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫМЫЗ. БІЗ АТА-БАБАЛАРЫМЫЗДЫ Ң ҰЛТТЫ Қ Т ӘЖІРИБЕСІН ПАЙДАЛАНА
ОТЫРЫП ЖАС ЖЕТКІНШЕКТЕРГЕ ОТАНЫН, ЕЛІН ҚҰРМЕТТЕУГЕ,АДАЛ Е ҢБЕККЕ, АДАМГЕРШІЛІККЕ,БІЛІМ
АЛУҒА,ӨМІРГЕ БЕЙІМДЕЛУГЕ СИЯ ҚТЫ ІЗГІ ҚАСИЕТТЕРГЕ Т ӘРБИЕЛЕУІМІЗ ҚАЖЕТ. ҰРПА Қ Т ӘРБИЕСІ – ҰЛЫ
МҰРА. ОЛАЙ БОЛСА, ОТАНШЫЛ, ЕЛІН, ЖЕРІН С ҮЙЕТІН ҰРПА ҚТЫ НАМЫСШЫЛ ЕТІП Т ӘРБИЕЛЕУ К ҮН
ТӘРТІБІНЕН ТҮСПЕК ЕМЕС.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР:
1. ДУЛАТБЕКОВ Н.(ЖАЛПЫ РЕДАКЦИЯСЫН БАСҚАРҒАН)
ЮВЕНОЛОГИЯ. – АСТАНА, 2010. – 35-36Б.
2. СЕМЬЯ И РОДИТЕЛЬСТВО –21 ВЕК.( СБОРНИК НАУЧНЫХ ТРУДОВ).
– КУРГАН,2009. –20-22Б.
3.ҚАЛИЕВ С., ИМАНБЕКОВА Б. ХАЛЫҚ ПЕДАГОГИКАСЫНЫҢ АУЫЗ
ӘДЕБИЕТІНДЕГІ КӨРІНІСІ ЖӘНЕ ОНЫ ОРТА  МЕКТЕПТІҢ ОҚУ-
ТӘРБИЕ ҮРДІСІНЕ ПАЙДАЛАНУ.-АЛМАТЫ, 2010.-20-22Б.
4. МЫРЗАГЕЛДІ КЕМЕЛ. КОНФУЦИЙ ДАНАЛЫҒЫ.АСТАНА:
«АУДАРМА». 2002. – 51-52Б.
5. ҚҰРАСТЫРУШЫ ӘБДІҚАЛЫҚОВА Б. БІЛІМ БЕРУ МЕКЕ
МЕЛЕРІНДЕГІ СУИЦИДТІҢ АЛДЫН АЛУ ЖОЛДАРЫ.АЛМАТЫ, 2011.-
3Б.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар:бала тәрбиесінде нақыл, қанатты,шешендік сөздер қолдану;халық педагогикасындағы тәрбиенің түрлері
«Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар:бала тәрбиесінде нақыл, қанатты,шешендік сөздер қолдану»
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар .(Отбасындағы бала тәрбиесі)
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар
Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың міндеттері мен бағыттары
«Тұлға тәрбиелеудегі қазақ фольклорінің ролі»
ЭТНОПЕДАГОГИКА ЖАЙЛЫ
Тәрбие сағатының үлгісі
Халық педагогикасы тәрбиені еңбек пен өнерге негіздей жүгізді
Халық педагогикасының мақсаты
Пәндер