Оқыту әдісі туралы ақпарат




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

СӨЖ№2

Тақырыбы: Оқыту әдісі

Орындаған: Т-441 топстуденті
Мұхаметжанова Б.С.
Дидактиканың ең
Оқушыларға білім беру
басты құрамды
және оларды дамыту
бөлігінің бірі
мақсатындағы тәсіл-
амалдары

Оқыту
Танымға қызығушылық туғызып, оқушының ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсін

әдісі
Оқыту міндеттерін
шешуге бағытталған
мұғалім мен
оқушылардың
бірлескен қызмет
Мұғалімнің іс-
тәсілдері
тәжірибиесінің
шығармашылық
сипатына, оның
шеберлігіне тікелей
байланысты болады
Оқыту әдістерін дұрыс таңдап алып қолдану белгілі шарттарға
байланысты болады:

Оқытудың мақсат - міндеттері

Пән және берілетін білім мазмұнының
ерекшеліктері

Балалардың жас және дара
психологиялық ерекшеліктері
1. Әдістер қазіргі мектептегі
оқытудың негізгі міндеттерін
шешуге бағытталуы тиіс.
Білімнің жаңа мазмұнын
оқушыларға ұғындыруда
оқыту әдістерінің атқаратын
рөлі ерекше.
2. Әдістер оқытудың тәрбиелік
ықпалын арттыруға көмектеседі. 4. Мұғалім оқыту әдістері
Балалардың жалпы дамуына, ақыл- Оқыту әдістеріне арқылы оқушыларды ғылым
ой қабілеттерін және әдістерінің элементтерімен
дүниетанымның қалыптасуына қойылатын
таныстыруға міндетті.
оқыту әдістерінің жасайтын талаптар
ықпалы зор.

3. Оқыту әдістері 5. Мұғалімнің әдістерді қолдану
оқушылардың өздігінен шеберлігін озат педагогтардың,
жұмыс істеу және дербес білім жаңашыл мұғалімдердің іс-
алу дағдыларын тәжірибесінен үйреніп отыруы
қалыптастыруға бағытталуы пайдалы.
тиіс.
бүгінгі күннің басты мәселесі болып отыр. Оқыту әдістерінің тиімділігін арттырып, оқытудың жаңа нысандары мен тәсілдерін ме ңгеру қа
ау - күрделі процестің бірі. Кейбір әдістерді қолдануда біржақты асыра сілтеушілікке жол бермеу керек. Әр та қырып о қытуды ң ерекше т әсі
рыбы мен мақсатына, оқу материалының мазмұны мен көлеміне, оқушылардың дайындық дәрежесіне сәйкес, сабақтың құрылысы мен оқ
Оқыту әдістері

Сөздік Көрнекілік Іс-тәжірибелік
әдістер әдістер әдістер

Жаттығулар және
Әңгіме, түсіндіру, кітаппен Бақылау, көрнекі лабораториялық,
жұмыс, мұғалімнің құралдарды көрсету, практикалық жұмыстар,
ауызша баяндауы, кинофильмдер дидактикалық және
әнгімелесу ұлттық ойындар
Сөздік әдіс
рлы қ п әндерді о қытуда, саба қты т үсіндіруде ке ңінен қолданылады. М ұғалімні ң с өзі әсерлі, тартымды, сенімді, сондай-а қ

А. Сухомлинский «Сөз, ең маңызды педагогикалық құрал, оны еш нәрсемен ауыстыра алмайсы ң. Бастауыш сыныпты ң м ұғ

у ға байланысты әрекет жасайды. М ұғалім өзіні ң с өзін к өрнекі бейнелермен байланыстырады: т үрлі к өрнекі ж әне техникал

ыс т үсіндіре алма ғаны үшін өзін- өзі кін әлауы керек. М ұғалім балалармен с өйлескенде ашуланбай, к үйгелектенбей, сабырл
Әңгіме әдісіне қойылатын талаптар

әңгіменің оқушылардың адамгершілігіне әсер етуі

әңгімеде дәлелді және ғылыми фактілердің болуы

ой пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін жарқын және нанымды мысалдардың, фактілердің жеткіліктілігі

әңгіменің әсерлілігі

тілінің қарапайымдылығы және түсініктілігі

мұғалімнің фактілер, оқиғаларға берген бағасының болуы
Түсіндіру әдісіне қойылатын талаптар

сұрақтарды дәл және аңық тұжырымдау

себеп-салдар байланысын ашып, дәлелдер келтіру

салыстыру, қатар қою, ұқсату, жарқын мысалдар қолдану;

жүйелілік
Әңгімелесу әдісінің артықшылықтары

оқушылардың оқу-танымдық қызметін белсенді етуі;

ес пен тілді дамытуы

оқушылардың білімінің белгілі болуы

жақсы диагностикалық құрал

үлкен тәрбиелік күші бар
Көрнекілік әдістері

рация әдісінің көмегімен оқушыларға иллюстративті құралдарды, я ғни, плакаттар, карталар, суреттер, портреттер к өрсетуг
ді, приборларды, препараттарды, таби ғи объектілерді, кинофильмдерді к өрсетуге байланысты. Демонстрация әдісі, әсіресе,
ды. Ба қылау әдісі саба қта на қты заттар мен к өрнекі техникалы қ құралдарын демонстрациялау кезінде, сондай-а қ, экскурси
Практикалық әдістер

Жатты ғуларды ң т үрлері: ауызша жатты ғулар, я ғни, ауызша есеп шы ғару, к өбейту кестесін есте са қтап, п әндер бойынша ғы
ды қтал ған кабинетте м ұғалімні ң басшылы ғымен ж үреді, таби ғи құбылыстарды, заттарды физика, химия, биология п әндері

Ұқсас жұмыстар
Жобалап оқыту технологиясының шығу тарихы
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Білім берудің құзіреттілік үлгісі
Оқыту процесінің функциялары
Нәтижені талдау Ақпаратты талдау
Жобаның зерттеу міндеттерін кезең - кезеңмен орындау
Оқу дағдылары
Машинамен тексеру
Оқыту әдістері және оларды жіктеу мәселесі
Оқытуда жиі қолданылатын белсенді оқыту әдістері
Пәндер