Бизнес жоспар. Мейрамхана қызмет көрсету



Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті
СӨЖ Тақырыбы: Бизнес жоспар
Орындаған:Қалиев А. А
Тексерген:Есенбекова З. Ж

Кәсіпкерлік қызметтің ең алғашқы маңызды құжаттарының бірі- бизнес жоспар болып табылады. Кәсіпкерліктің басқа да түрлері сияқты Мейрамхана «A&S» негізгі мақсаты пайда табу. Мейрамхана қызмет көрсету, тұтынушылардың қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында жұмыс істейді. Бұл проекттен өзіне жұмсалған шығыннан жылына 8000 доллар пайда түсіру жоспарланып отыр. Бұл жоспарды жасау кезінде уақыт факторы ескерілген, яғни кеткен шығынның қайтарымдылық мерзімі жоспарланған уақытта жүзеге асады. Сондай - ақ кәсіпкерліктің мақсаттарының ішіне сапалы қызмет көрсету, және өзіне тең келмейтін нағыз қазақи салт-дәстүрде мейрамхана ашу, пайда табу, және әр түрлі тағамдар дайындау. Әлеуметтік жағдайды қолдау, кәсіпкердің өзінің мәртебесін жоғарлатуы, қоршаған ортаны қорғау, оған зиян келтірмеу жатады. Бұл бизнесті бастағанда қаржылық жағдайдың тұрақтылығы қарастырылды. Мейрамхананың жарғылық капиталы 18000 $.

Мейрамхананың болашақта түсіретін пайдасы кеткен шығындардан екі есе асып түсүруді көзделіп отыр.
Бизнесті бастаған кезде тұтынушыларды қызықтыратын бағыты, мейрамхананың орналасқан орны, жақсы меню, тұтынушыларға сапала қызмет көрсету.
Бағытын таңдау әр түрлі бағытта болуы мүмкін: фаст-фуд, шағын мейрамхана, немесе қымбат жоғары дәрежелі мейрамхана.
Ерекше ешкімге ұқсамайтын ат қойып, ғимараттың ішінің дизайнын жасап, бір бағытты таңдап алу керек. Қазір тұтынушылардің көп таңдайтыны фьюжн стилі ол дегеніміз аралас деген мағынаны береді.


Мейрамхана қаланың ортасында орналастыру және бұл жерге орналастыру себебі жергілікті аумақ тұрғындардың әлеуметтік жағдайының жоғары болуы, яғни жергілікті тұрғындардың тұтынушылық деңгейінің жоғары болуы. Мейрамхана «A & S» келген қонақтарға әр түрлі астарды ұсынып қана қоймай, сонымен қатар сапалы қызмет көрсетеді.
Келген қонақтардың автокөлігіне арналған автотұрақ қарастырылған.
Мейрамханада дайындалатын ас тағамдар шебер аспазшылар қолынан дайындалады.
Үлкен көлемде сатып алынған ас дайындауға керекті шикізаттар, жаңа технологиялық тоңазытқыштарда сақталады. Шикізаттар сақталатын орындар үнемі қадағаланып отырады. Жұмасына 2 рет тазалық шараларын жүргізіліп отыру көзделеді.
Арзан мекемесімен келісім шартқа отырылып, сол келісім шарт бойынша тауарларды керек көлемде сатып алынып отырылады.

Мейрамхана жұмыс істеу барысында онда жұмыс істейтін мамандар мәселесі туындайды. Жұмысшы жалдау барысында олардың кәсіби біліктілігін ескерген жөн. Кестеде мейрамханаға керекті мамандар және оларға төленетін еңбекақы сомасы көрсетілген. Мейрамханада тұтыну тауарларын, қызмет көрсету, қауіпсіздік шараларына жауапты әр бөлімнің қызметшісі болады Олар өз бөлімдерінің қызмет ету сапасын көтеру үшін, сол бөлімдегі жұмысшыларды басқару үшін керек. Бұл қызметкерлер 2 - 3 жыл еңбек өтімі бар кәсіби білікті мамандар. Бөлім бастығынан басқа с менеджер, бухгалтер, аспазшы, күзетшілер және даяшылар, жеке жүргізушілер бар. Жеке жүргізуші мейрамханаға керекті тауарларды жеткізу мен айналысады.

Жұмысшылардың барлығы өз жалақысының 10% - ын зейнетақы қорына аударып отырады. Жұмысшыларға жалақы түскен пайдадан бөлініп отырады. Жұмысшылар белгіленген саннан артық алынбайды.
Барлық жұмысшылар 3 ай сайын денсаулық сақтау мекемелерінен арнайы тексеруден өтеді.
Персоналдың тазалығына жауапты адамдар киімнің тазалығына, тырнақтарының және кел бетінің тазалығын тексеріп отырады.

Мейрамханаға керекті кадрлар
Бас менеджер
Бухгалтер
Аспазшы- шеф повар
Жеке жүргізуші
Даяршылар
Күзетші

Негізгі капитал
Ғимарат - 200 кв метр 15 тг
Дизайн, ремонт 750 000 тг
Құрал-жабдық
Мебель 1 - 175 тенге
Жабдықтар 1-17, 5 тг
Программалық қамсыздандыру (1с, ресторан-2000, keeper) - 5 тг
Транспорт
Көлік 7000 длр
Басқа шығындар
Ыдыс - аяқ: 300-400 мын тг
Азық-түлік: 30% 135-375 тг
ЕА - 10-40% айналымнан 500-1 тг

Мейрамхананың алдағы өмірі тұтынушылардың осы мейрамханаға қызығуына байланысты. Өйткені ең басты табысты келген тұтынушылар акеледі. Осыны ескере отырып, жарнамага деген қажеттілік туындайды.
Калаларда мейрамханалалар көптеген түрде бола береді. Солардың ішінен тұтынушылар қайсысын таңдауды білмей жатады.
Осылардың ішінен ерекшелену үшін ең бастысы жақсы жарнама керек.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz