Педагогика пәні және ұғымы


Slide 1

ҚР Білім және Ғылым министрлігі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Жаратылыстану - математика факультеті

Тақырыбы: «Педагогика пәні және ұғымы

Тобы: Т - 413

Орындаған: Берік Н.

Тексерген: Тұрғанбаева Б. Ш.

СӨЖ №1

Slide 2

Жоспар:

Педагогика пәні және ұғымы

Педагогика категориялары

Тәрбиенің мақсаты мен тұлғаны дамытудың қозғаушы күштері

Педагогика ғылымының салалары және оның басқа ғылымдармен байланысы

Slide 3

Педагогика - бала жайындағы ғылым, олай болса ол ұрпақ тәрбиесі жайындағы ілім.

Педагогика бұл-адамзат ғылымының ең ежелгі және қоғам дамуының ажырамас саласы болып табылады. Себебі: педагогикалық білім ұғымы ұрпақты білімге дайындау немесе тәрбиелеу мен байланысты адам әрекетінің ерекше аймағына кіреді. Педагогика барлық ғылымдар сияқты философия ғылымы аясында қарастырылды. Ежелгі грек философтарды Гераклит, Демокрит, Фальс, Сократ, Аристотель, Платон, т. б. ғылымдарының педагогикаға қосқан үлесі зор. «Педагогика» деген ұғым көне грек елдерінде б. э. б. 2, 5 жылда пайда болған дейді. Педагогика деген сөз, яғни тәрмин, көне грек тілінен шыққан, ол балаларды ертіп жүру, баланы жетектеп мектепке апаруы деген сөз. Анығырақ айтатын болсақ, "Педагогика" термині гректің екі сөзінен: "пайс" - балалар және "эгейн" - баланы басқару, тәрбиелеу, жетектеу, бағу ұғымдарынан шыққан. Адам өмір бойы тәрбиеленеді және қайта тәрбиеленеді.

Slide 4

Педагогиканың негізгі категориялары

Slide 5 Slide 6

Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

Мақсат - ол саналы түрде педагогикалық іс-әрекеттің алдын-ала болжамданған нәтижесі.

Мақсат құру процесі

Slide 7

Педагогикалық әдебиетте мақсаттың келесі анықтамалары кездеседі:

Slide 8

Тәрбие мақсатын анықтауға әсер ететін қажеттіліктер мен факторлар.

әлеуметтік-экономикалық жағдай

білім беру мекемесінің жағдайы

оқушылардың жас және дара ерекшеліктері

Ұжымның даму деңгейі

қажеттіліктер

баланың

ата-аналардың

педагогтардың

білім беру мекемесінің

қоғамның

факторлар

Тәрбие мақсаты

Slide 9

Тұға дамуының қозғаушы күштері

Slide 10

Педагогикалық проесстің қозғаушы күштерін қарастырған ғалымдар

Slide 11

Педагогика ғылымының салалары

Slide 12

Мектепке дейінгі педагогика -отбасы, балалар бақшасындағы демек, мектеп жасына дегіінгі балалар тәрбиесін зерттейді Мектеп педагогикасы мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудық мақсаттары мен міндеттерін, әдістері мен принциптерін, формаларын, мазмұнын және нетижесін айкындайды. Мектеп педагогикасы төрт бөлімнен тұрады. Олар:

Slide 13

Педагогика ғылымының басқа ғылымдармен байланыс

Slide 14 Slide 15

Бабаев С. Б., Оңалбек Ж. К. «ЖАЛПЫ ПЕДАГОГИКА» Алматы 2005

Қоянбаев Ж. Б. Қоянбаев Р. М. «Педагогика» Алматы, 2002. -384

Жарықбаев Қ. Б., Қалиев С. Қ. «Қазақстандағы педагогикалық ойдың антологиясы» - Алматы: Рауан, 1995.

Құлшанова С. «Мектеп педагогикасы» -Алматы, 2005.

Интернет: http://kitaphana. kz/ru/downloads/referatu-na-kazakskom/236-pedagogika/3259-pedagogika-pani. html

Пайдаланылған әдебиеттер:


Ұқсас жұмыстар
Педагогика ғылымының дамуы мен міндеттері
Педагогика - Тәрбие туралы ғылым
Педагогиканың шығу тарихы
Педагогика ғылымы
Оқыту үрдісінің әдіснамалық тұғырлары
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндің дамуы
Оқыту технологиясы ұғымы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы
Педагогика ғылымы және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі рөлі
Қазіргі ұстаз бейнесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz