Педагогика пәні және ұғымы



ҚР Білім және Ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Жаратылыстану - математика факультеті
Тақырыбы: «Педагогика пәні және ұғымы
Тобы: Т - 413
Орындаған: Берік Н.
Тексерген: Тұрғанбаева Б. Ш.
СӨЖ №1

Жоспар:
Педагогика пәні және ұғымы
Педагогика категориялары
Тәрбиенің мақсаты мен тұлғаны дамытудың қозғаушы күштері
Педагогика ғылымының салалары және оның басқа ғылымдармен байланысы

Педагогика - бала жайындағы ғылым, олай болса ол ұрпақ тәрбиесі жайындағы ілім.
Педагогика бұл-адамзат ғылымының ең ежелгі және қоғам дамуының ажырамас саласы болып табылады. Себебі: педагогикалық білім ұғымы ұрпақты білімге дайындау немесе тәрбиелеу мен байланысты адам әрекетінің ерекше аймағына кіреді. Педагогика барлық ғылымдар сияқты философия ғылымы аясында қарастырылды. Ежелгі грек философтарды Гераклит, Демокрит, Фальс, Сократ, Аристотель, Платон, т. б. ғылымдарының педагогикаға қосқан үлесі зор. «Педагогика» деген ұғым көне грек елдерінде б. э. б. 2, 5 жылда пайда болған дейді. Педагогика деген сөз, яғни тәрмин, көне грек тілінен шыққан, ол балаларды ертіп жүру, баланы жетектеп мектепке апаруы деген сөз. Анығырақ айтатын болсақ, "Педагогика" термині гректің екі сөзінен: "пайс" - балалар және "эгейн" - баланы басқару, тәрбиелеу, жетектеу, бағу ұғымдарынан шыққан. Адам өмір бойы тәрбиеленеді және қайта тәрбиеленеді.

Педагогиканың негізгі категориялары


Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама
Мақсат - ол саналы түрде педагогикалық іс-әрекеттің алдын-ала болжамданған нәтижесі.
Мақсат құру процесі

Педагогикалық әдебиетте мақсаттың келесі анықтамалары кездеседі:

Тәрбие мақсатын анықтауға әсер ететін қажеттіліктер мен факторлар.
әлеуметтік-экономикалық жағдай
білім беру мекемесінің жағдайы
оқушылардың жас және дара ерекшеліктері
Ұжымның даму деңгейі
қажеттіліктер
баланың
ата-аналардың
педагогтардың
білім беру мекемесінің
қоғамның
факторлар
Тәрбие мақсаты

Тұға дамуының қозғаушы күштері

Педагогикалық проесстің қозғаушы күштерін қарастырған ғалымдар

Педагогика ғылымының салалары

Мектепке дейінгі педагогика -отбасы, балалар бақшасындағы демек, мектеп жасына дегіінгі балалар тәрбиесін зерттейді Мектеп педагогикасы мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудық мақсаттары мен міндеттерін, әдістері мен принциптерін, формаларын, мазмұнын және нетижесін айкындайды. Мектеп педагогикасы төрт бөлімнен тұрады. Олар:

Педагогика ғылымының басқа ғылымдармен байланыс


Бабаев С. Б., Оңалбек Ж. К. «ЖАЛПЫ ПЕДАГОГИКА» Алматы 2005
Қоянбаев Ж. Б. Қоянбаев Р. М. «Педагогика» Алматы, 2002. -384
Жарықбаев Қ. Б., Қалиев С. Қ. «Қазақстандағы педагогикалық ойдың антологиясы» - Алматы: Рауан, 1995.
Құлшанова С. «Мектеп педагогикасы» -Алматы, 2005.
Интернет: http://kitaphana. kz/ru/downloads/referatu-na-kazakskom/236-pedagogika/3259-pedagogika-pani. html
Пайдаланылған әдебиеттер:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz