Музыкалық – педагогикалық білім беру әдіснамасы




Презентация қосу
Cемей қаласының шәкәрім атындағы
мемлекеттік үниверситет

Педагогикатфакултеті

Пән: Методология

Тақырып: глоссарий

Орындаған: Өндірқан Амангүл

Тексерген: Педагогика ғылымдарының кондидаты,
Датцент,қауымдастырылған профессор Сүлтанова Н.К
Әдіснама:
Ғылыми зерттеудің жетекші принциптері,
ғылыми талдау жасаудың талаптарын
қанағаттандырушы құралдар қызыметін
атқаратын теориялық білімдер жүйесін
анықтайтын ғылым
саласы,ғылымтану әдісі туралы ілім.
Әдіснамалық талдау:

Зерттеудің және педагогикалық
болымысты жаңартудың
маңызды құралы.
Музыкалық – педагогикалық білім беру
әдіснамасы

Болашық мамандарды музыкант-
педагогтың зерттеушілік іс- әрекетінің
негіздерімен таныстыратын пән.
Анкета

Сүрақ-
Интервью жауап Әңгіме-
әдістері сұхбат
Әңгіме-сұхбат- зерттеушінің тексеретін адаммен
алдын-ала дайындаған
бағдарламасы зертеу бойынша еркін диалог
түрінде жүргізілетін әдіс.

Интервью- зерттелетін мәселе бойынша
зерттеуші тақырып ұсынып, оған
Деген пікір-көзқарасты, қандай баға беретінің
білу үшін қолданатын әдіс.

Анкета- арнайы сұрыпталған танымдық
сұрақтармен олардың мүмкін
деген жауаптарының логикалық құрылымы.
Музыканы оқыту әдістемесі

Болашақ музыка пәні мұғалімінің
музыкалық білім беру процесінің
әдістерін, құралдарын және ұйымдастыру
формаларын зерттеуге, теориялық
Білімдерін практика жүзінде қолдана
білуге үйрететін пән.
Талдау мен синтез

Талдау элементтерді заттар мен құбылыстарды
бір-бірімен ажыратып
қарастыру негізінде зерттеу.

Синтез- оған қарама-қарсы процесс,
яғыни,зерттелетін обьектінің элементтері
мен сапа-қасиеттерін
біртұтастықта, жүйеде зерделеу.
Модельдеу әдісі

Заттар мен құбылыстардың,
мүмкін жағдайдың теория
жүзінде моделінің жасалуы.
Дедукция

Білімнің жекеге қарай қозғалуы,
салдардың алғы шаттардан
шығарылуы.
Музыкалық білім беру
педагогикасының әдіснамасы

Музыкалық-педагогикалық, ғылыми-
зерттеу іс-әрекетінің құрылу принциптері,
формалары,амал-жолдары туралы білімдер,
сол білімдерді алуға және олардың
тиімділігіне ғылыми негіздеме беруге
бағытталған іс-әрекеттер жүйесі.
Музыыкалық білім беруде
педагогиканың философиямен,
психологиямен, музыкатумен және
басқа ғылымдармен байланысы
Педагог – музыкант - өз әрекетінде практик, практика жүзінде
әдіснамалық оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыруы болып
табылады. «Әдіснамалық білімді» жүзеге асыру ол педагог –
музыканттың шығармашылығы. Сондықтан философия -
эстетикалық категориялар теорияда қалыптасуымен қатар
тәжірибеде де қалыптасады. Оның дәлелденуі Д.Б.Кабалевскийде
бар, оның концепциясында (өмір мен өнердің байланысы,
адамның әлемге көркем бейнесінің қатысы, сұлулықтың негізін
өнер мен өмірлігінде). Қазіргі философтар өнер педагогикасын
қарастырады, бүгінгі күннің шынына, философиялық білімді
практика жүзінде қарастыруда. М.С.Коган: «... мектеп өміріндегі
өнердің рөлі мен орны қандай екенін корсетеді... Кейінгі кезде
педагогтың, оқушының тұлғалық көзқарасы қандай. Музыкант -
педагогтің көзқарасын негізгі сапалы түрде қарастыру, т ұлғалық
мінезінің қалыптасуы, адамгершілік және кәсіби мәдениеттілігі
НАЗАРЛАРЫҢ
ЫЗҒА
РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Глоссари
Анықтама сөздік. Музыкалық білім беруде педагогиканың психологиямен және философиямен байланыс
Жалпы әдіснама
Ғылым философиясының негізгі мәселел
Оқыту үрдісінің әдіснамалық тұғырлары
Музыканы тыңдау әдістемесі
Педагогика әдіснамасы
ЖОО педагогика ғылымының әдіснамасы мен әдістемесі
Педагогика ғылымының әдіснамасы
Педагогика ғылымының дамуы мен міндеттері
Пәндер