Жаңашыл педагог қызметі, идеялары



Орындаған:Болатқызы А
П-227 топ студенті
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
Жаңашыл педагог идеялары

Жоспар
А. С. Макаренко жаңашыл - педагог, көркем сөздің шебері.
В. А. Сухомлинский жас ұрпаққа тәрбие мен білім берудің ұлы ісінің жалғастырушысы.
А. М. Ысқақовтың ұстаздық қызметі, негізгі идеялары мен тәжірибелері
Қ. М. Нұрғалиевтың негізгі идеялары мен педагогикалық тәжірибесі
Қ. О. Бітібаева- Қазақстанның еңбек сіңірген мұғалімі.
Ш. А. Амонашвили- Жаңашыл педагогтің қызметі.
В. Ф. Шаталов тәжірибесі.
С. Н. Лысенкова - Ресей педагогының әдістемесінің негізі.

А. С. Макаренко (1888 - 1939жж ) - жаңашыл - педагог, көркем сөздің шебері.

А. С. Макаренко педагогикалық қызметте табысқа жетудің бірінші қолайлы шарты болып табылатын тәрбиенің мақсатын анық та және айқын елестете білу деп түсінді, онсыз ешқандай да тәрбие жұмысы мүмкін емес.

Макаренко «Балаларды тәрбиелеу туралы лекцияларында» былай деп жазды: «Біз әрбір азаматтан өмірінің әрбір минуты сайын ешқандай да ескерту мен бұйрықты күтпестен өзінің борышын орындауға дайын болуын талап етеміз, ол ынталықты және шығармашылық ерікті меңгеру тиіс». Әрбір ұжымның мүшесі ұжым алдындағы ұжымнан бастап, социалистік Отанымен аяқтап, сезіне білуге міндетті. Әрбір ұжымның мүшесі намыс сезімін меңгере білуі қажет, әруақытта да өз ұжымымен, өз Отанымен мақтана білуі керек.

В. А. Сухомлинский (1918-1970 жж) -
жас ұрпаққа тәрбие мен білім берудің ұлы ісінің жалғастырушысы.

Сухомлинский өзінің көптеген еңбектерінде ең маңызды ой-пікірі - педагогтың мынадай екі мәселені шешуіне арналады.

В. А. Сухомлинскийдің пікірі бойынша әрбір бала тәрбиесі ұжымдағы негізгі тәрбие құралы болады. Балалар мен тәрбиешілер арасындағы рухани қарым-қатынас ұжымдық қатынастың даму процесі.

Архимед Мыңбайұлы Ысқақов 1953 жылы 1 ақпанда Көкшетау қаласында дүниеге келген. 1975 жылы Киров атындағы Қазақтың мемлекеттік университетінің физика математика факультетін бітіріп, Алматы, Ресей мектептерінде математика пәнінен сабақ беріп мол тәжірибе жинақтаған, жаңашыл ұстаз.

Негізгі идеялары:
Оқу-тәрбие жұмысында бетбұрыс жасау идеясын ұсынып, әр оқушының еркін дамуына, азамат ретінде белсенді әрекет етуін, мүмкіндік туғызатын мектептің жаңа моделін құру идеясын ұсынды.
Педагогикалық процесті еркін демократиялық негізде жүргізу

Архимед мектебінің міндеті - балаларға сапалы білім, саналы тәрбие беріп, олардың өмірдегі өз жолын табуына көмектесу. Бұл мектеп сол кезде жартылай шаруашылық негізде жұмыс істеп, оқушылар түске дейін қалалық жүзден астам өндіріс орындарында міндетті түрде 4 сағат еңбек еткен. Тапқан табыстарының 50 сомын мектеп қорына өткізіп, оны бос уақыттары мен каникулдарын мазмұнды ұйымдастыру үшін жұмсаған.

Нұрғалиев Құмаш Нұрғалиұлы (1925 - 1988) - педагог, КСРО Халық мұғалімі (1981), 2-дүниежүзілік соғысқа қатысқан, педагогтар әулетінің негізін салушы

Идеясы: Боран мектебін білімдар әрі бала жүрегіне сезімтал ұстаздар ордасына айналдыру, жаңалыққа ұмтылуды мақсат ету, жаңалық үшін ғана емес, жалпының игілігі үшін жұмыс істеу.
Боран мектебі мыңға жуық оқушы оқыған ауылдық жердегі аралас мектеп болған. Мектеп жанындағы оқу өндірістік кешенінде 9-10 сыныптағылар екі жыл ішінде жүргізуші, тракторшы, электрик мамандықтарын алып шыққан.

Жаңашыл ұстаздың басына тән басты қасиеттер:

Қанипа Омарғалиқызы Бітібаева
(1945-2014жж) - Қазақстанның еңбек сіңірген мұғалімі, КСРО Мемлекеттік сыйлығының лауреаты, қазақ мектептерінде әдебиетті оқытудың жаңа жүйесін қалыптастырған ұстаздардың бірі.

1991 жылы 19 мамырда Қанипа Бітібаеваның ғылыми әдістемелік атаулы мектебі ашылып, оның жетекшілігімен ұстаздар «Әдебиетті тереңдетіп оқыту әдістемесін» жетілдіруге ат салысуда. Қ. Омарғалиқызы 70-тен аса мақала мен 23 кітаптың және оқулықтардың авторы. Оның «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі мен технологиясы» атты оқулығында лириканы, эпикалық шығармаларды, драмалық шығармаларды жаңа технологиялармен оқыту жолдары баяндалған.

Әсіресе, дамыта оқыту технологиясына сүйене отырып:

Шалва Александрович Амонашвили-
жаңашыл педагог, профессор, психология ғылымдарының докторы, академик. Негізгі идеялары және педагогикалық ұрандары:ынтымақтастық педагогикасы, жеке тұлғаны демократияландыру.


Ұраны: «Тәрбие процесінің барлық салаларында әр баланың жеке басына құрметпен қарау».

В. Ф. Шаталов (1929 жылы туған) - украин педагогы.

В. Ф. Шаталов тәжірибесінің ерекшелігі

В. Ф. Шаталовтың педагогикалық жүйесі

С. Н. Лысенкова (1924 - 2012жж) - Ресей педагогы. Әдістемесінің негізі - бастауыш сыныптардағы оқу процесінде тірек сигналдарды пайдалану, оқу материалы туралы оқушыда тұтас түсінік қалыптастырып, «оза оқытып, перспективалы жұмыс жасау».

Лысенкова оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауына, олардың сабаққа барысында көп сөйлеуіне, өздерін-өздері оқытуына көп көңіл бөліп «кері байланыс» - деп атайды. Жалпы С. Н. Лысенкова балаларға ауызша тапсырмаларды аз орындатып, бүкіл сынып қатысатын жазбаша тапсырмаларға ерекше ден қояды. Ол оқушылардың сыныбы ілгерілеген сайын көп пікірталастар өткізгенді дұрыс деп санайды.

Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Жаңашыл педагогтар іс-тәжірибелері. - Алматы, 1991.
2. Педагогикалық ізденіс. - Алматы, 1990. - 8-58; 58-100, 147, 215-беттер.
3. Ұстазға рухани қуат керек. Р. Нұртазина туралы//Қазақстан мектебі, 1999. №1-2. 8-11-бет.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz