Педагогтардың біліктілігін арттыру - өзін-өзі жетілдіру формасы ретінде




Презентация қосу
Педагогтардың біліктілігін
арттыру - өзін-өзі жетілдіру
формасы ретінде.

Орындаған: Турсынова А.Қ.
Педагогтардың біліктілігін арттыру
не үшін қажет?

• Біріншіден, біліктілікті арттыруда мұғалімдердің
кәсіби деңгейінің сапасы қоғам сұранысына сай
болуы;

• Екіншіден, біліктілікті арттырудың сапасын
қамтамасыз етуде әлемнің озық тәжірибелерін
пайдалану;

• Үшіншіден, мұғалім мәртебесін көтеруде, білім
беруді дамытудағы оның инттелектуальдық, кәсіби-
тұлғалық сапалық деңгейлерінің үлесінің өсуі.
Кәсіби біліктілік сапасын анықтауда өзіндік
ерекшеліктерде кездесетін қиындықтарда бар:
Жалпы орта білім беруде, орта және кәсіптік білім
беруде білім алушылардың сәйкесінше даму
деңгейі мемлекеттік стандартқа сай болуы керек
делінсе, мұндай стандарт біліктілікті арттыру
жүйесінде жоқтығы;
Өзіндік тәжірибелері қалыптасқан
тыңдаушылардың құрамы мен олардың кәсіби
сапасына қойылатын талаптарды ескергенде,
мұғалімдердің кәсіби даму деңгейінің әліде
дайындықтың керектігі;

Біліктілікті арттыруға келген, мұғалімдерідің
ақпараттық технологияларды толық игерудегі
мүмкіншілігінің таяздығы.
Батыс елдеріне белгілі американдық ғалымдар Виллис Д.Холи және Линда
Валли зерттемелеріне сүйенсек, педагогтардың біліктілігін арттырудың
жаңа 2 бағытын атап көрсетеді:

Екіншісі, оқыту үдерісін басқаруды
Біріншісі, педагогтың оқыту және демократизациялау. Мұның негізі
кәсіби-педагогикалық іс әрекетінің педагог алған білімін, кәсіптік
интеграциясы. Бұл, педагогтың жоғары деңгейде белсенділік
тұлғалық және кәсіби өсу таныта отырып, іс-әрекетте
үдерісінің сапалық нәтижесі. қолдана алуының сапасы – дейді
ғалымдар.
Педагогтардың кәсіби-біліктілік
. сапасын арттыру төмендегідей
өзгешеліктермен сипатталады:

Оқыту әрекеті барысында қарым-қатынастың
демократиялық стилі қолданылады, танымдық
әрекетті белсендіру үшін авторлық тәсілдер
қолданады, ол педагог тұлғасының өзіндік
ерекшелігіне мысал болады.

Мұғалімнің кәсіби әрекетінің тұтастығы:
аудиториялық, аудиториядан тыс және ізденіс
жұмыстарының өзара байланыстылығы.

Дүниетанымның кеңдігі, эмпирикалық білімнің
шығармашылық интерпретациясының іргелі
теориялық дайындықпен үйлесімділігі.
Осындай жағдайда педагогтың кәсіби біліктілік деңгейі өте
жоғары шығармашыл сатыда болса, онда ол, жаңа ақпараттық
біліктілік деңгейі қалыптасады;

ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық
технологиялар, оқытудың электрондық жүйелерінің
әдістемесін жетілдіреді;

педагогтың өзіндік электрондық портфолиосы моделі
мен басқару менеджменті үрдісті қолданады;

тілді меңгеруге (көптілділік) өмір сүру этикеті мен
қарым-қатынас (синергизм) нормасын игереді;

өзінің қабілетін сай нәтижелі бағытқа (позицияға) жетуге
зор мүмкіндігі бар және т.б.
Біліктілікті арттырудағы педагогтың
даму мүмкіндіктерінің сапасы:
жаңа парадигмалы жағдайдағы білім берудегі кәсіби
біліктілікті дамытады;

білім берудегі сапа менеджментін енгізу мәселелерінің шешімін
іздестіру, ақпараттық, коммуникативтік және интеллеуталдық
мүмкіндіктері жоғарлайды;

өзін-өзі дамыту, өз бетінше білім алу және өзін-өзі жетілдіру
қабілеті тұрақталады;

шығармашылық ойлау қабілеті жоғары, тәуекелшіл, сарапшы
бола алады және т.б..
Назарларыңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Бәсекелестікке қабілетті тұлғаның қалыптасуы - психолог шеберлігінің қолында
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕГІ МЕНЕДЖМЕНТ
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы мен өзіндік дамуы туралы ақпарат
Инновация ұғымы
Адаптивті оқытудың заманауи зерттеулері
Білім беру жүйесіндегі қайта құрулардың негізгі субъектісі - мұғалім
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Пәндер