А.П. Усованың мектепке дейінгі тәрбиеге қосқан үлесі



Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
«Педагогика» факультеті
А. П. Усованың мектепке дейінгі тәрбиеге қосқан үлесі
Орындаған: п-223 топ студенті
Әлімбаева Арай
Тексерген: Кошкимбаева Р. Х.
Семей
2015ж

Мектепке дейінгі мекемелерде жүзеге асырылатын көп қырлы тәрбиелік процесс балаларға . . . бағытталған:
Дене
Ақыл-ой
Эстетикалық тәрбие
Еңбек
Адамгершілік

Балабақшадағы ең маңызды міндеттердің бірі
балаларды мектепке даярлау
Бұл міндет баланы жан-жақты, жарасымды дамытуды қажет етеді
Мұнда әсіресе ақыл-ой тәрбиесі айрықша маңызға ие болды
Тәрбиелеу білім беру жұмысы сабақтар арқылы оқыту процесінде неғұрлым тиімді түрде жүзеге асырылды.

Мектеп жасына дейінгі балаларға білім беру мен іскерлікке баулу жүйесінің, жүйе болғанда да, дүние құбылыстары арасындағы қарапайым заңдылықтар мен байланыстарды бейнелейтін жалпы білімдер маңызды роль атқаратын жүйенің қажеттілігі туралы ережені
А. П. Усова алғашқылардың бірі болып ұсынды.

Усова
Александра Платоновна
Усова А. П. (1898-1965) - педагог, мектепке дейінгі тәрбиенің маманы, РСФСР - ның педагогика ғылымдарының Академиясының корреспондент мүшесі (1950ж), педагогика ғылымдарының докторы (1959ж)

Усованың мектепке дейінгі балалаық кезде ақыл-ой дамуында маңызды ілгерілеу байқалады, жалпы түсініктер мен ұғымдар қалыптасады, маңызды ойлау операциялары
Талдау, салыстыру, қорту және т. б. Секілді қабілет қалыптасады.

Осыған байланысты А. П. Усова мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білімдердің
Бір жағынан, олардың жас ерекшеліктерін ескеретін
Екінші жағынан, балалардың жалпы түсініктері мен ұғымдарын қалыптастыруға, оларды ойлау қабілетін дамытуға жәрдемдесетін жүйелеу жайында мәселе қойды.
Ол балалар меңгерген білімдерді айқын жүйеге келтіру және оқыту процесінің дұрыс ұйымдастырылуы балаларға олардың күнделікті өмірден алатын білімдерінен анағұрлым мол білім беруге мүмкіндік тудыратынын дәлелдеді.

Усова білім беру жұмысынан жалпы тәрбиелеу бағдарламасын бөліп шығарды. Білім беру бағдарламасында (екі жақты білім категориясының тепе-теңдігі ережелерге сәйкес) екі бөлігін көрсетті.
Бірінші - білім және біліктілік мазмұнын балалар күнделікті өмірде үлкендермен тұрмыстық қарым-қатынаста және ойындарда игеру керек.
Екінші - мазмұны жағынан күрделі білім және біліктілікті, тек оқыту процесі барысында сабақта игереді.

Усова бойынша, мектепке дейінгі оқытудың ерекшеліктерін білу, ұйымдастырылған білім беру жұмысының мазмұны, формалары мен әдістері жайында жеткілікті теориялық бағдары болу тек ғылыми қызметкерлерге, мектепке дейінгі педагогика оқытушылары мен методистерге ғана емес, сондай-ақ балабақша меңгерушілері мен тәрбиешілерге де қажет.
Усова бойынша, балалардың оқу қызметін дамыту, балаларды мақсатқа бағыттап оқыту барысында оны қалыптастыру тәсілін игеру мәселесін ашу қажеттілігі әсіресе айқын сезіледі.

А. П. Усованың “Балабақшадағы оқыту” кітабының мазмұны
Мектепке дейінгі баланы жан-жақты дамытуға одан әрі жетілдіре түсуде, баланы жан-жақты дамытудың жаңа, неғұрлым қиын міндеттерін шешуде, балаларды мектептегі жүйеде оқытуға дайындауда балабақшалардың қызметкерлеріне үлкен көмегін тигізді.

«Балабақшадағы оқыту» кітабы 4 бөлімнен тұрады:
І тарау. Балабақшдағы тәрбие процесінде білім беру жұмысының ролі
ІІ тарау. Баланың оқу іс-әрекетін қалыптастыру және оған тән ерекшеліктер
ІІІ тарау. Сабақ кезінде оқыту процесі
IV тарау. Балабақшаның программалық документтеріндегі білім беретін элементтер

І тарау. Балабақшдағы тәрбие процесінде білім беру жұмысының ролі
Еңбек
Ойын
Бала іс-әрекетінің түрлері және олар үшін тәрбиелеу - білім берудің мәні
Білім беру жұмысының құралдары мен оқыту ісі
Білім беру және білік беру жұмыстарының өзара байланысы

ІІ тарау. Баланың оқу іс-әрекетін қалып-тастыру және оған тән ерекше-ліктер
Балалардың оқуға зейінсіздігі және оның себептері
Оқу іс-әрекетінің даму деңгейі
Өзін-өзі бақылаудың пайда болуы және оның оқу іс-әрекетін қалыптастырудағы орны
Балалардың оқу іс-әрекетінің дұрыс жағдайда өтуі
Оқу іс-әрекетінің дұрыс жағдайда өтуі
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы қосымша (жанама) тәрбиенің ролі туралы
Тіл үйрету

ІІІ тарау. Сабақ кезінде оқыту процесі
Сабақ өткізу-оқыту процесін ұйымдастырудың формасы
Ойынның сабаққа ауысу
Сабақ кездерінде балалар коллективін дұрыс ұйымдастыру
Сабақта балалар зейінін тәрбиелеу
Білім мен іскерлікті баяндау
Тәрбиешінің түсіндіруі
Ақыл-ой міндеттері және олардың мәні

Сабақтағы балалардың өз бетіндік жұмысы - білімді баянды ету методы
Оқыту нәтижелері
Оқыту процесінде балалардың белсенді творчестволық ойлауын дамыту
Баланың сабаққа ынтасын арттырудағы алған нәтижесінің мәні
Балалардыңқателеріне тәрбиелік тұрғыдан қарау туралы
Білімді бекіту
Қайталау мен жаттығу ролі
Айтудың мәні

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz