А.П. Усованың мектепке дейінгі тәрбиеге қосқан үлесі


Slide 1

Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

«Педагогика» факультеті

А. П. Усованың мектепке дейінгі тәрбиеге қосқан үлесі

Орындаған: п-223 топ студенті

Әлімбаева Арай

Тексерген: Кошкимбаева Р. Х.

Семей

2015ж

Slide 2

Мектепке дейінгі мекемелерде жүзеге асырылатын көп қырлы тәрбиелік процесс балаларға . . . бағытталған:

Дене

Ақыл-ой

Эстетикалық тәрбие

Еңбек

Адамгершілік

Slide 3

Балабақшадағы ең маңызды міндеттердің бірі

балаларды мектепке даярлау

Бұл міндет баланы жан-жақты, жарасымды дамытуды қажет етеді

Мұнда әсіресе ақыл-ой тәрбиесі айрықша маңызға ие болды

Тәрбиелеу білім беру жұмысы сабақтар арқылы оқыту процесінде неғұрлым тиімді түрде жүзеге асырылды.

Slide 4

Мектеп жасына дейінгі балаларға білім беру мен іскерлікке баулу жүйесінің, жүйе болғанда да, дүние құбылыстары арасындағы қарапайым заңдылықтар мен байланыстарды бейнелейтін жалпы білімдер маңызды роль атқаратын жүйенің қажеттілігі туралы ережені

А. П. Усова алғашқылардың бірі болып ұсынды.

Slide 5

Усова

Александра Платоновна

Усова А. П. (1898-1965) - педагог, мектепке дейінгі тәрбиенің маманы, РСФСР - ның педагогика ғылымдарының Академиясының корреспондент мүшесі (1950ж), педагогика ғылымдарының докторы (1959ж)

Slide 6

Усованың мектепке дейінгі балалаық кезде ақыл-ой дамуында маңызды ілгерілеу байқалады, жалпы түсініктер мен ұғымдар қалыптасады, маңызды ойлау операциялары

Талдау, салыстыру, қорту және т. б. Секілді қабілет қалыптасады.

Slide 7

Осыған байланысты А. П. Усова мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білімдердің

Бір жағынан, олардың жас ерекшеліктерін ескеретін

Екінші жағынан, балалардың жалпы түсініктері мен ұғымдарын қалыптастыруға, оларды ойлау қабілетін дамытуға жәрдемдесетін жүйелеу жайында мәселе қойды.

Ол балалар меңгерген білімдерді айқын жүйеге келтіру және оқыту процесінің дұрыс ұйымдастырылуы балаларға олардың күнделікті өмірден алатын білімдерінен анағұрлым мол білім беруге мүмкіндік тудыратынын дәлелдеді.

Slide 8

Усова білім беру жұмысынан жалпы тәрбиелеу бағдарламасын бөліп шығарды. Білім беру бағдарламасында (екі жақты білім категориясының тепе-теңдігі ережелерге сәйкес) екі бөлігін көрсетті.

Бірінші - білім және біліктілік мазмұнын балалар күнделікті өмірде үлкендермен тұрмыстық қарым-қатынаста және ойындарда игеру керек.

Екінші - мазмұны жағынан күрделі білім және біліктілікті, тек оқыту процесі барысында сабақта игереді.

Slide 9

Усова бойынша, мектепке дейінгі оқытудың ерекшеліктерін білу, ұйымдастырылған білім беру жұмысының мазмұны, формалары мен әдістері жайында жеткілікті теориялық бағдары болу тек ғылыми қызметкерлерге, мектепке дейінгі педагогика оқытушылары мен методистерге ғана емес, сондай-ақ балабақша меңгерушілері мен тәрбиешілерге де қажет.

Усова бойынша, балалардың оқу қызметін дамыту, балаларды мақсатқа бағыттап оқыту барысында оны қалыптастыру тәсілін игеру мәселесін ашу қажеттілігі әсіресе айқын сезіледі.

Slide 10

А. П. Усованың “Балабақшадағы оқыту” кітабының мазмұны

Мектепке дейінгі баланы жан-жақты дамытуға одан әрі жетілдіре түсуде, баланы жан-жақты дамытудың жаңа, неғұрлым қиын міндеттерін шешуде, балаларды мектептегі жүйеде оқытуға дайындауда балабақшалардың қызметкерлеріне үлкен көмегін тигізді.

Slide 11

«Балабақшадағы оқыту» кітабы 4 бөлімнен тұрады:

І тарау. Балабақшдағы тәрбие процесінде білім беру жұмысының ролі

ІІ тарау. Баланың оқу іс-әрекетін қалыптастыру және оған тән ерекшеліктер

ІІІ тарау. Сабақ кезінде оқыту процесі

IV тарау. Балабақшаның программалық документтеріндегі білім беретін элементтер

Slide 12

І тарау. Балабақшдағы тәрбие процесінде білім беру жұмысының ролі

Еңбек

Ойын

Бала іс-әрекетінің түрлері және олар үшін тәрбиелеу - білім берудің мәні

Білім беру жұмысының құралдары мен оқыту ісі

Білім беру және білік беру жұмыстарының өзара байланысы

Slide 13

ІІ тарау. Баланың оқу іс-әрекетін қалып-тастыру және оған тән ерекше-ліктер

Балалардың оқуға зейінсіздігі және оның себептері

Оқу іс-әрекетінің даму деңгейі

Өзін-өзі бақылаудың пайда болуы және оның оқу іс-әрекетін қалыптастырудағы орны

Балалардың оқу іс-әрекетінің дұрыс жағдайда өтуі

Оқу іс-әрекетінің дұрыс жағдайда өтуі

Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы қосымша (жанама) тәрбиенің ролі туралы

Тіл үйрету

Slide 14

ІІІ тарау. Сабақ кезінде оқыту процесі

Сабақ өткізу-оқыту процесін ұйымдастырудың формасы

Ойынның сабаққа ауысу

Сабақ кездерінде балалар коллективін дұрыс ұйымдастыру

Сабақта балалар зейінін тәрбиелеу

Білім мен іскерлікті баяндау

Тәрбиешінің түсіндіруі

Ақыл-ой міндеттері және олардың мәні

Slide 15

Сабақтағы балалардың өз бетіндік жұмысы - білімді баянды ету методы

Оқыту нәтижелері

Оқыту процесінде балалардың белсенді творчестволық ойлауын дамыту

Баланың сабаққа ынтасын арттырудағы алған нәтижесінің мәні

Балалардыңқателеріне тәрбиелік тұрғыдан қарау туралы

Білімді бекіту

Қайталау мен жаттығу ролі

Айтудың мәні

Slide 16

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА

РАХМЕТ!!!


Ұқсас жұмыстар
Александра Платоновна Усова
Педагогика ғылымының тарихы
Педагог - балалар ойынын ұйымдастырушысы
Отбасы мен бала бақша арасындағы байланыс
Тәрбиешінің мінсіз тәрбиеші туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу
К.Д.Ушинскийдің халықтық ойын туралы пікірі
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БЕЙНЕЛЕУ ЖӘНЕ ҚҰРАСТЫРУ ӘРЕКЕТТЕРІН ДАМЫТУ
1534 мини - орталық
Педагогика ғылымы
Педагогиканың пайда болуы мен дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz