Білім беруде әдіскерлік жұмыстың формасы
Презентация қосу
Білім беруде әдіскерлік
жұмыстың формасы
Орындаған: Қайсанова.Ж.Қ.
Тобы: П – 403у
Әдіскер өз жұмысын жүйелі түрде ұйымдастырса,
жұмысы да, тәрбиешілер жұмысы да нәтижелі болады.
Ю. А. Конаржевский айтқандай: «Талдаусыз ақпарат өлі,
ал мақсаты жоқ болса бақылаудың да қажеті жоқ».
Әдіскер алдымен алдына мақсаттар мен міндеттер қою
керек. Мысалға, келесідей мақсаттар қоюға болады:
- Педагогикалық үрдістің үздіксіз жүйесін
қалыптастыруға жағдай жасау;
- Инновациялық білім беру ортасын, педагогикалық және
басқару кадрларының потенциалын дамыту арқылы
мектепке дейінгі білім бру ұйымының (МДБҰ-ның)
кешендік жетілуіне көмектесу.
Міндеттері:
- Аудандық МДБҰ педагогикалық тәжірибелерінің нәтижесін
айқындау, талдау, бағалау.
- Ғылыми-әдістемелік әрекеттің түрлі формалары арқылы (әдістемелік
бірлестіктер, мастер-класстар, мәселелік тәжірибелік семинарлар, ғылыми-
тәжірибелік конференциялар ж. т. б.) педагогикалық шеберліктің дамуына
бағытталған жұмысты жүргізу.
- Жаңа педагогикалық технологиялардың, ғылыми жетістіктердің,
педагогикалық тәжірибе мен ақпаратты-коммуникациялық
технологияларының енгізілуіне қолдау жасау.
- Шығармашылық тұрғыдан белсене жұмыс атқаратын педагогтарды ң
тәжірибелерін жалпылауға және таратуға көмектесу: кәсіби сайыстар ға,
ғылыми-тәжірибелік конференцияларға қатыстыру арқылы.
- Оқыту-тәрбиелік үрдісте қазіргі заманғы құралдарды қолдануды
жетелеу.
«Мұғалім бүгінгі заман талабына сай өзінің
педагогтік мамандығының кілтін шебер ұстаған, жан-
жақты терең білімді,сегіз қырлы, бір сырлы, ашық
жарқын жайдары жүретін, қажырлы қайратты,
инициативашыл, қатал талап қойып, оның нәтижесін
тексере білетін, бірақ қазымыр емес, тапқыр
еңбекқор болуы керек. Қарым-қатынас кезінде әр
баланың жан-дүниесін сезініп кемшіліктерін түзетіп,
жетістіктерін дамытатындай болғаны дұрыс»-деп
жазды Нәзипа Құлжанова
Басқаша айтқанда әдіскер қызметінің стратегиялық мақсаты,
Жаңаша білім беру құндылықтарын басшылыққа алған
жаңаша әлеуметтік «тапсырыспен» анықталады.
ІІ-деңгей мақсаттары былай болады: біріншіден педагогар мен
жетекшілердің өздерінің кәсіби әрекеттерін
қанағаттандыруына жағдай жасау;
Екіншіден, әдіскер мұғалімдердің қажеттіліктерін қамтамасыз
етіп қана қоймай, олардың дамуына жағдай туғызуы керек.
ІІІ-деңгей мақсаттары кәсіби дайыындалған әдіскер атқаруға
тиісті міндеттер: әдіскердің шешетін шынайы кәсіби
міндеттері өз атқаратын білік жүйесіне сай болуы, сонымен
қатар қазіргі таңдағы кәсіби әдіскерлерді дайындау
мазмұнына кіруі шарт.
Осылайша әдіскер қызметінің мынадай формаларын
ажыратуға болады:
Білімділік-
технологиялық
зерттеушілік
ендірушілік
Өтілу түрі
ақпараттық
Әдіскердің жұмыс формасы
кеңес берушілік
Сараптамалық,
жобалаушылық
Әдіскер ЭВОЛЮЦИЯЛЫҚ қағидаты, бұл әдіскер жұмысын білім беру
жүйесінің бағдарламалары ен стандарттарына сай жұмыс жасау керек.
Ұйымдастырушылық
Ортақ жауапкершілік
Әріптестік қатысу
Эволюциялық
Ынталандыру
Кәсібилік
қағидат
Әдістемелік жұмыс
нәтижесі
Әдіскер... Бұл, алдымен, қызмет. Жай қызмет
емес, адал, әділ, еңбекқор, талапшыл болуды
қалайтын қызмет. Уақытыңды аямай еңбектенуді
қажет ететін қызмет. Одан бөлек жаның да осы
іске жақын болуы керек. Сондықтан да әдіскер,
бір қырынан қарағанда, бейімділік те сияқты.
Бейімің болмаса, қызметіңді қалай атқарасың?
Ұлылықтың бастауында ұстаз тұрады, нағыз
мұғалім болу барлығының қолынан келе
бермейтіні секілді, әдіскер болу да асқан кәсіби
шеберлікті қажет етеді. Ендеше, әдіскерді
мамандық иесі деп атасақ та, артық айтқандық
болмас.
Әрдайым атқаратын қызметің жан қалауыңмен
жарасып, неге бейім екеніңді анық танып,
шеберлігіңді шыңдай түссең, нұр үстіне нұр емес
пе?
Назарларынызға РАХМЕТ
Орындаған: Қайсанова.Ж.Қ.
Тобы: П – 403у
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz