Білім беруде әдіскерлік жұмыстың формасы




Презентация қосу
Білім беруде әдіскерлік
жұмыстың формасы

Орындаған: Қайсанова.Ж.Қ.
Тобы: П – 403у
Әдіскер өз жұмысын жүйелі түрде ұйымдастырса,
жұмысы да, тәрбиешілер жұмысы да нәтижелі болады.
Ю. А. Конаржевский айтқандай: «Талдаусыз ақпарат өлі,
ал мақсаты жоқ болса бақылаудың да қажеті жоқ».
Әдіскер алдымен алдына мақсаттар мен міндеттер қою
керек. Мысалға, келесідей мақсаттар қоюға болады:
- Педагогикалық үрдістің үздіксіз жүйесін
қалыптастыруға жағдай жасау;
- Инновациялық білім беру ортасын, педагогикалық және
басқару кадрларының потенциалын дамыту арқылы
мектепке дейінгі білім бру ұйымының (МДБҰ-ның)
кешендік жетілуіне көмектесу.
Міндеттері: 
- Аудандық МДБҰ педагогикалық тәжірибелерінің нәтижесін
айқындау, талдау, бағалау. 
- Ғылыми-әдістемелік әрекеттің түрлі формалары арқылы (әдістемелік
бірлестіктер, мастер-класстар, мәселелік тәжірибелік семинарлар, ғылыми-
тәжірибелік конференциялар ж. т. б.) педагогикалық шеберліктің дамуына
бағытталған жұмысты жүргізу. 
- Жаңа педагогикалық технологиялардың, ғылыми жетістіктердің,
педагогикалық тәжірибе мен ақпаратты-коммуникациялық
технологияларының енгізілуіне қолдау жасау. 
- Шығармашылық тұрғыдан белсене жұмыс атқаратын педагогтарды ң
тәжірибелерін жалпылауға және таратуға көмектесу: кәсіби сайыстар ға,
ғылыми-тәжірибелік конференцияларға қатыстыру арқылы. 
- Оқыту-тәрбиелік үрдісте қазіргі заманғы құралдарды қолдануды
жетелеу.
 
«Мұғалім бүгінгі заман талабына сай өзінің
педагогтік мамандығының кілтін шебер ұстаған, жан-
жақты терең білімді,сегіз қырлы, бір сырлы, ашық
жарқын жайдары жүретін, қажырлы қайратты,
инициативашыл, қатал талап қойып, оның нәтижесін
тексере білетін, бірақ қазымыр емес, тапқыр
еңбекқор болуы керек. Қарым-қатынас кезінде әр
баланың жан-дүниесін сезініп кемшіліктерін түзетіп,
жетістіктерін дамытатындай болғаны дұрыс»-деп
жазды Нәзипа Құлжанова
Басқаша айтқанда әдіскер қызметінің стратегиялық мақсаты,
Жаңаша білім беру құндылықтарын басшылыққа алған
жаңаша әлеуметтік «тапсырыспен» анықталады.
ІІ-деңгей мақсаттары былай болады: біріншіден педагогар мен
жетекшілердің өздерінің кәсіби әрекеттерін
қанағаттандыруына жағдай жасау;
Екіншіден, әдіскер мұғалімдердің қажеттіліктерін қамтамасыз
етіп қана қоймай, олардың дамуына жағдай туғызуы керек.
ІІІ-деңгей мақсаттары кәсіби дайыындалған әдіскер атқаруға
тиісті міндеттер: әдіскердің шешетін шынайы кәсіби
міндеттері өз атқаратын білік жүйесіне сай болуы, сонымен
қатар қазіргі таңдағы кәсіби әдіскерлерді дайындау
мазмұнына кіруі шарт.
Осылайша әдіскер қызметінің мынадай формаларын
ажыратуға болады:
Білімділік-
технологиялық

зерттеушілік

ендірушілік
Өтілу түрі

ақпараттық
Әдіскердің жұмыс формасы

кеңес берушілік

Сараптамалық,
жобалаушылық
Әдіскер ЭВОЛЮЦИЯЛЫҚ қағидаты, бұл әдіскер жұмысын білім беру
жүйесінің бағдарламалары ен стандарттарына сай жұмыс жасау керек.

Ұйымдастырушылық
Ортақ жауапкершілік

Әріптестік қатысу
Эволюциялық

Ынталандыру

Кәсібилік
қағидат

Әдістемелік жұмыс
нәтижесі
Әдіскер... Бұл, алдымен, қызмет. Жай қызмет
емес, адал, әділ, еңбекқор, талапшыл болуды
қалайтын қызмет. Уақытыңды аямай еңбектенуді
қажет ететін қызмет. Одан бөлек жаның да осы
іске жақын болуы керек. Сондықтан да әдіскер,
бір қырынан қарағанда, бейімділік те сияқты.
Бейімің болмаса, қызметіңді қалай атқарасың?
Ұлылықтың бастауында ұстаз тұрады, нағыз
мұғалім болу барлығының қолынан келе
бермейтіні секілді, әдіскер болу да асқан кәсіби
шеберлікті қажет етеді. Ендеше, әдіскерді
мамандық иесі деп атасақ та, артық айтқандық
болмас.
Әрдайым атқаратын қызметің жан қалауыңмен
жарасып, неге бейім екеніңді анық танып,
шеберлігіңді шыңдай түссең, нұр үстіне нұр емес
пе?
Назарларынызға РАХМЕТ

Орындаған: Қайсанова.Ж.Қ.
Тобы: П – 403у

Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік біліктілігі
Педагогтың кәсіби өзін өзі тануы мен дамуы
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі
Экологиялық тәрбие берудің мазмұны
Мәтінді мазмұндау
Үйде білім алатын мүгедек балаларға тәрбие жұмысын жүргізудің спецификасы
Педагогтардың біліктілігін арттыру - өзін-өзі жетілдіру формасы ретінде
Соңғы бес жылда ғана ана мен бала өлімі
Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Ақпараттық коммуникациялық технологияның білім беруде қолданылуы
Пәндер