Инновациялық оқыту әдістері




Презентация қосу
Мақсаты:
 Білімділік. Оқушылардың квадраттық
функцияның дербес түрлерін қайталау
және өз беттерімен ізденуге,
қорытындылай білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушыларды ойлауға,
шешім қабылдауға үйретіп, пәнге
қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз өмірі мен
әрекетіне жауапкершілікпен қарауға
және қойған мақсатына жетуге
тәрбиелеу.
Миға шабуыл:

• «Функция» ұғымын алғаш рет
енгізген ұлы атақты математик:

Жауабы:
«Парабола» деген
атауды енгізген
біздің
заманымыздан
бұрыңғы (262-190)
жылдарда өмір
сүрген грек ғалымы

Жауабы:
Тест
1.Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады?
А) 2х+3 В) х³ – х -7 С) х²-19х Д) 3х² -9х -1
2. х² -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер:
А)(х-1)(х-8) В) (х+1)(х –9) С) (х+1)(х+8) Д)жіктеуге болмайды.
3. y=(x+5)²функцияның графигін y=x² функцияның графигінен қалай
алуға болады?
А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға В) Ох осі бойымен
5 бірлік солға С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен
Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады.
4. y=3x²+4х-7 параболаның х осімен қиылысу нүктелерінін
абсциссаларын анықта:
А)1;-7/3 В) 1;7/3 С) 2;4 Д)8;1
Тест сұрақтарының
жауаптары:

1.Д
2.А
3.А
4.А
Мақалдағы сандар арқылы
квадрат үшмүше құрыңдар:

1. Жеті рет өлшеп, бір рет кес.
2. Алтау ала болса, ауыздағы
кетеді, төртеу түгел
болса,төбедегі келеді.
3. Білгенің бір тоғыз,
білмейтінің тоқсан тоғыз.
Мақалдағы сандар арқылы
квадрат үшмүше:

• (x – 7)(x – 1) = x²– 8x + 7
• (x – 6)(x – 4) = x²– 10x + 24
• (x – 9)(x – 99) = x²– 108x + 891 
Логикалық сұрақтар
3 адам ортадан ақша шығарып 30 теңгеге
нан алдырмақшы болыпты. Әр қайсысы 10
теңгеден шығарып, кішкентай баланы
нанға жұмсап жібереді. Бала нанды 25
теңгеге сатып алады. Наннан артылған 5
теңгенің 2 теңгесін өзіне алып, қалған 3
теңгені үш адамға бір-бір теңгеден бөліп
береді. Бұл кісілер басында 10 теңгеден
берген еді. 1 теңгені қайтарып алғанда 9
теңге берген болады. 3 адам 9 теңгеден
бергенде үшеуінің қосындысы 27 теңге
болады. Баладағы 2 теңгені де қосқанда 29
теңге болады. Сонда бір теңге қайда кетті?
Жауабы:
Бір кісінің 2 қыз, 3 ұлы бар.
Балалардың бәрінің
жастарының қосындысы 26.
Ұлдарының жастарының
орташа саны 7. Бір қыз
қосылса орташа жас 6-ға
түседі. Ендеше ең кіші
қызының жасы қаншада?
Жауабы:
Айқасқан екі таяқ, тұрады
жоқты сұрап. Жауабы
:

Нәрселерді санағанда
Керек ол бізге ayaдай
Айтыңдаршы бұл қандай сан
Жан- жағыңа қарамай
Жауабы
:
Отыз омыртқа,
Қырық қабырға,
Бәрін ұстап тұрған
Ауыз омыртқа Жауабы:
Сергіту сәті:
Кімге бермекші
Үйіне жүгіріп кірген бала анасына:
- Анашым 100 теңге бересіз бе?-
дейді.
- Оны қайтесің балам?
- Бір кәрі апаға берейін деп едім. 
- Өй жарайсың балам! Дұрыс,
қайырымды болу керек! Ол кісі қай
жерде?
- Мына көшенің бұрышында,
Бір студент емтихан тапсырып жатыр.
Мұғалім:
- Екі жыртқыш аңды айт, - депті.
Студент:
- Арыстан, жолбарыс.
Мұғалім:
- Енді 5 жыртқыш аңды айт.
Студент:
- 2 арыстан, 3 жолбарыс...депті.
Назарларыңызға рахмет!!!!

Ұқсас жұмыстар
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарында инновациялық іс- әрекеттерді қолданудың жаңа бағыттары
Инновациялық оқыту технологиялары
Оқытудың инновациялық әдістері
Оқытудың компьютерлік технологиясы
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
педагогикалық инновация
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Биология пәнінен зертханалық оқу үрдісін ұйымдастыруда басшылыққа алатын инновациялық әдіс - тәсілдер
Педагогикалық тәжірибені оқып үйрену және жинақтау әдістері
Пәндер