Білім процесінің жоспарлануы




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік университеті
Педагогикалық факультеті

Білім процесінің жоспарлануы

Орындаған: Ерланқызы М.
Жоспар дегеніміз ұйымның
болашағының күрделі әлеуметтік-экономикалық
үлгісі.Жоспарлау түрлері басқару деңгейлеріне байланысты.
Жоспарды құрған кезде ұйым қандай жағдайда
тұр, қайда бет алғысы келеді және ол үшін не істеу керектігі
белгіленеді.
  Жоспарлаудың негізгі тапсырмалары:
 Жоспарлаудың негізгі принциптері:
Жоспарлар жүйесін келесідей жіктеуге болады:
Қазіргі білім беру жүйесінің дамуы оның әр түрлі
буындарын басқарудың тиімділігімен анықталады. Жаңарған
мектеп алдындағы негізгі міндет басқару жүйесін түсіну мен
оны нәтижелік тұрғысынан басқарудан тұрады.
Мектепішілік басқару жүйесінің түпкі нәтижеге бағытталуы
оны ақпараттық қамтамасыз етуге, педагогикалық талдау ға,
жоспарлау мен бақылауға жаңаша көзқарасты қажет етеді.
Қазіргі мектепішілік менеджментте бірінші орында күн санап
күрделеніп бара жатқан мәселелердің шешімін табу ға және
оған жауапты болуға тиісті адам факторы тұр.
Бұл жағдайда тәжірибе иен интуиция қабылданған шешімнің
оңтайлылығын қамтамасыз ете алмайды.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Рахымбаев А. Б., Сабатаева Б. О., Бельгибаев А. Қ.
Менеджмент (электронды оқу құралы) Алматы, 2006.
128б.
2. Паньшина, Т.В., Айтпаева Ж.Ж. Педагогикалық
менеджмент (оқулық ) Алматы, 2012.- 247б.  

Ұқсас жұмыстар
Көрудің ауытқулары
ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕР
Компанияның стратегиялық қаржылық жоспарлануы
Қызметкерлерге қойылатын GMP талаптары
Музыка. Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі
Балалар және жастар шығармашылығының орталықтарындағы ерекшеліктер
Оқыту процесінің Оқыту процесінің Оқушылардың Оқытудық түрлері мәні
Орталық Азияның өзіндік мәдениеті
Кәсіби құзырлылықтың түрлері
Оқыту процесінің мәні
Пәндер