Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізі




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФАКУЛЬТЕТІ

СРО № 1
Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің
негізгі өзегі

Болатқызы А
П-227 топ студенті
Ұлы ғұламалардың ұстаз
туралы нақыл сөздері
«Мектепті емес, мұғалімнің
ішкі дүниесін реформалау қажет»
Бұ л эпиграфтан біз
оқушылардың жақсы білімді
меңгеріп алып шығуы мектепке
байланысты емес, барлығы
ұстаздың қолында екендігін көре
аламыз. Мұғалімнің ішкі жан
дүниесі рухани бай болу керектігі,
яғни қанша жерден өз пәнін жетік
біліп, әр түрлі әдіс-тәсілдерді
меңгергенімен, өзінің алдына
келген – жас ұрпаққа жан-жақты
тәрбие беру мақсатына жете Амонашвили Ш.А.
алмайтындығын көре аламыз.
«Ұстаз әрдайым жайдарлы жүру керек»

Ұстаз өз-өзін ұстай білуі керек және де қандай жағдай
болмасын үйден шыққанда,жабылған есіктің артында қалуы
керек барлығы. Ұстаз әрдайым шәкірттерін күн нұрына бөлей
білуі керек.

«Әр бала белгілі борышпен өмірге келеді. Және әрбір
сәбидің тек өзіне тиесілі жаны - ішкі дүниесінің сәулесі
бар. Ата-ана мен педагогтың міндеті сол сәуленің
жоғалып кетуіне жол бермей, балаға өз өмір жолына
бағыт көрсету».
Ұстаздың басты мақсаты шәкірттерін білім нәрімен
сусындатып, тәлім-тәрбие беріп, үлкен өмірлік жолға дұрыс
бағыттай алу.
Ақырын жүріп, анық бас,
Еңбегің кетпес далаға.
Ұстаздық қылған жалықпас,
Үйретуден балаға.

Ұстаз өз мамандығын жақсы
көріп, еңбек етуден жалықпай,
әр баланың жүрегіне жол таба
білуі керек. Ертен шәкірті
ұстазынан озып жатса,
мұғалімнің еңбегі ақталғаны.
Абай Құнанбайұлы
(1845-1904)
Мұғалімнің ұдайы жақсы
оқитын балаларға ғана сүйсініп,
ылғи соларды ғана оқытуы дұрыс
емес.

Мұғалім барлық баланы бірдей
көріп, білімді аянбай барлығына
бірдей дәрежеде беруі керек.

Мұхтар Әуезов
(1897-1961)
Егер балалар бірдемені
түсінбейтін болса, онда
оқытушы оларды кінәлауға
тиісті емес, оларға түсіндіре
алмай отырған өзін кінәлауға
тиіс.

Мұғалім ең алдымен кінәні
өзіңнең іздеуі керек, үнемі өзін
жетілдіріп, көп ізденіп,
тынымсыз еңбек етуі қажет.

Ыбырай Алтынсарин
(1841—1889)
Егер мұғалім өз бойында іс пен
шәкірттеріне деген
сүйіспеншілікті біріктірген
болса, ол – кемел ұстаз.

Мұғалім өз пәнін жақсы біліп,
білген білімін шәкірттеріне жан-
тәнімен үйрете білсе, және де өз
мамандығын сүйіп, қоғам
алдындағы жауапкершілікті
терең сезіне білуі арқылы ғана
кемел ұстаз бола алады.

К.Д. Ушинский
(1824 — 1871)
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі, үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары
Әрбір мұғалімнің кәсіби
Мұғалім жеке тұлға – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫ
ХХІ ғасыр мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі
Мұғалімнің жеке тұлғасы – оның кәсіби қызметінің өзегі
Мұғалімнің зерттеушілік қабілеті. Оқу-тәрбие үдерісі,нәтижесінің шарты
Әмбебап мұғалім
Кәсіби құзыреттіліктің төрт түрі
Пәндер