Рухани адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

СӨЖ
Тақырыбы: Рухани адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі
басымдылығы

ОРЫНДАҒАН: ХАМЕТОВА. М. Ж
Е – 415
ТОП
ТЕКСЕРГЕН: ЖАКПАРОВА. Г. А.
Жоспар:
1. Қазіргі замандағы жаһандық мәселелер
2. Адамзаттың жалпы дүниежүзілік тұтастығы
3. Адамзаттың жаһандық мәселелерінің
рухани – адамгершілік сипаты
Жаһандану, ғаламдану, әлемді ауқымдану, глобализация
(ағылш. Global – әлемдік, дүниежүзілік, жалпы) – жаңа
жалпы әлемдік саяси, экономикалық, мәдени және
ақпараттық тұтастық құрылуының үрдісі. Терминді
ғылыми айналымға алғаш рет енгізген (1983 жылы)
америкалық экономист Теодор Левитт.
Жаһандану ұғымы, жалпы алғанда, әлемдік өркениеттің
аса маңызды өлшемдерінің жалпыадамзаттық өлшемге ие
болуы деп түсіндіріледі. Қоршаған орта, түпкі ресурстар
(энергия, су, азық – түлік), демография, көші – қон
толқындары, есірткі тасымалы, халықаралық
терроршылдық проблемалары жекелеген елдер күшімен
шешілуі мүмкін емес. Ақпараттық төңкеріс бұл
проблемалардың жаҺандық өлшемге ие болуына ықпал
етті. Жаһанданудың төмендегідей негізгі құрамдас
бөліктері бар:
Шығудың жолы:«Жаңа аскетизм». Руханилық
ойдың, істің таза болуы.
Аскетизм рақымшылдық жасау, материалдық
құндылықтарды рухани құндылықтарға өзгерту. Іс
– әрекеттің дұрыс болуы.
Жаһандық теңсіздік ғаламдық тепе – теңдіктің
бұзылуына әкеп соғады. Мысалы: Арал, Семей –
Невада. т. б.
Жаһандану жағдайында оған жұтылып кетпеу
керек. Жаһандық теңсіздікті сүйіспеншілікпен,
руханилықпен жеңуге болады. Жүректі тыңдау.
Неге арналсаң соны істе.
Ж. Аймауытов.

Қаталдық қатыгездікке айналмауы керек.

Ғ. Мұстафин.

«Адам өзін – өзі өзгертуді ойлауы керек».
Мәселенің шешімі адамның рухани
дүниесінде.
Ауере Печчи.
Зерттеушілер Жаһандануды әр текті, бірақ әлемнің
біртұтастыққа айналу логикасымен біріктірілетін
өзгерістердің жиынтығы деп түсіндіреді. ЖаҺандық өзара
тәуелділік және бүкіләлемдік даму үрдісі Жаһандану ға
алып келмей қоймайды. Бұл үрдіс трансұлттық экономика
мен жалпыадамдық құндылықтарды қорғауға негізделген
халықаралық ұйымдар жүйесі ықпалын күшейтеді.
Жаһандану әлеуметтік феномен ретінде көп қырлы және
көптеген құрамдас бөліктерді қамтиды. Негізінен, оны
ұлттық және әлемдік шаруашылықтың техникалық және
қаржылық жағынан дамуының нәтижесі деп есептейді.
Алайда әлеуметтік – мәдени өзгерістер, адамдар
тұрмысының өзгеруі, адамзаттың қоршаған ортамен қарым
– қатынасының күрделенуі де Жаһандануға елеулі ықпал
жасап отыр.
Жаһандық мемлекеттік жүйе – қазіргі мемлекеттердің әлемдік
жүйесі. Әлемдегі мемлекеттер соның принциптеріне негізделіп құрыл ған
үлттық мемлекет үлгі болып табылады. Бүгінгі таңда ұлт әлемні ң
қоғамдық ұйымдасуының негізгі бірлігі болып табылады,ал ұлтты қ
мемлекет - оның саяси ұйымдасуының негізгі өлшемі. Бұл екі бірлікте –
қоғамдық және саяси – бір – біріне сәйкес келеді, ал б ұл оларды ң м әнін,
маңыздылығын, шынайылығын және олардың бірінсіз – бірінің күні жоқ
екендігін білдіреді. Бұл ереже ұлт пен ұлттық мемлекетке легитиімділік
көзі мәртебесін береді. Билікке қол жеткізу және оны ұстап тұру үшін
саясаткерлер және оны қолдаушылар ұлт мүддесі үшін қызмет етуі керек.
Ал мұндай қызмет тек бір ұлт қана өмір сүретін ұлттық мемлекет
аясында ғана жүзеге асырылуы мүмкін. Ұлтты және ұлттық мемлекетті
қазіргі әлемді ұйымдастырудың қоғамдық – саяси үлгісі ретінде
мойындау ұлтшылдыққа ерекше, алғашқы (әзірге, жалғыз) ғаламды қ
идеология мәртебесін әперді. Ұлтшылдық бүгінгі түріндегі мемлекеттік
жүйенің легитимдендіру құралы және идеологиялық шеңбері қызметін
атқарады. Өз кезегінде бұл жүйе өзінің әмбебаптығына орай ғаламдық
сипат алуда. Ұлттық мемлекеттер жер шарын түгел жайлап, тек бір – бірін
ғана халықаралық қатынастардың бірден – бір субъектісі ретінде
мойындайды. Осылайша, өмірдің көптеген салаларына тән жаһандану
үрдісі осы ғаламдық мемлекеттік жүйенің инфрақұрылымдық іргетасына
негізделген.
ПАЙДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:
1 . ӨЗІН – ӨЗІ ТАНУ ХРЕСТОМАТИЯ 1 – КУРС, АЛМАТЫ 2007 «БӨБЕК»
НҰРКЕЕВА С.С, НҰРБЕКОВ С.Ж. КАШКАРОВА Л.О

Ұқсас жұмыстар
Адамзаттың жаһандық мәселелерін шешудегі білім берудің рөлі
Рухани адамгершілік­ білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы туралы ақпарат
Рухани адамгершілік білімінің қазіргі әлемдегі басымдылығы
РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІК БІЛІМНІҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕМДЕГІ БАСЫМДЫҒЫ
Ізгілік педагогикасының манифесі
Рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасы
Білімнің қызметтері әлеуметтік
МЕТАФИЗИКА ОНТОЛОГИЯ
ДЖАЙНИЗМ - КӨНЕ ҮНДІ ФИЛОСОФИЯСЫНЫҢ ВЕДА ӘДЕБИЕТІНЕ СҮЙЕНБЕЙ ДАМЫҒАН АҒЫМЫ
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕР
Пәндер