Бала тәрбиесі


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЕЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ

СӨЖ
Орындаған :Серикханова А.Д.
Тексерген :Кулмышева Н.А.
Семей 2015
Бала 3 жасқа аяқ басқанда неғұрлым
кең өркен жаятын және психикалық
дамуды анықтайтын іс-әрекеттің жаңа
түрлері ( сурет салу, жапсыру, құрастыру,
мүсіндеу).
Еңбектен бөлек ойын болған емес.
Аңшылыққа, мал шаруашылығына және
кетпен мен егін егуге көшкен балалар
түсіне бермейтін және арнайы
даярлықты керек етпейтін еңбек
құралдары пайда болды.
Үйретудің психикалық дамудағы жетекші рөлі бала жаңа іс-
әрекетті меңгере отырып, әуелі оны үлкендердің басшылығымен
және көмегімен, содан соң өздігінен орындауға
машықтанатынынан көрінеді. Баланың үлкендермен бірлесе
орындайтыны мен оның өзінің жеке атқаратын қызметінің
арасындағы айырмашылық баланың таяудағы даму аймағы деп
аталады. Таяудағы даму аймағының көлемі баланың
үйренгіштігінің, оның бойында осы қазір бар даму қорының
маңызды көрсеткіші.
Мектеп жасына дейінгі балаға көбіне қабылдаудың
бөлшектенбеуі, ойлаудың нақтылығы, ерік пен естің
ырықсыздығы сияқты қасиеттер тән. Бұл ерекшеліктер
психологиялық зерттеулер арқылы талай рет бекітілген болатын.
Балалардың үлкен суреттер мен заттарды суреттеулеріне
олардың өздерінің суреттерін әдетте заттардың жалпы сұлбасын
немесе олардың жеке бөлшектерін, ұсақ-түйектерін қабылдай
алатыны көрінеді, ал оларды бірден тұтастай қамтуға көбіне
күштері жетіңкіремейді.
Негізінен білік жеке автоматты іс-әрекет
формасының жаттығуды қайталаудағы
қорытындысы. Баланың білік қабілетін
қалыптастыруға үлкендер ықпал етеді. Бала
үлкендермен көп жұмыс жасаса, барлық
нәрсені өз бетімен жасайтын болады. 1 жастан
3 жасқа дейінгі балада ең бастысы тәрбие
болады. Жаңа жаңалықтар баланы алға
ұмтылуға итермелейді. Үлкендер балаға үнемі
көңіл аударып отырса бала тез арада барлығын
бағалап, сарапқа салады және өз көзқарасын
ашып айтады.
Заттық іс-әрекеттен алынып
жинақталған әсерлер баланың тілін
дамытудың негізі болады. Сөздің артында
ақиқат дүниенің бейнелері тұрған жағдайда
ғана, сол сөзді игеру жемісті болады.
Сөйлеуді игеру нәрестелік шақтан – ақ
басталған қарым-қатынас қажеттілігінің әрі
қарай дамуына байланысты жүзеге асады.

Ұқсас жұмыстар
Біреуі білсем екен демекілік
Жас өспірімдерді тәрбиелеуде этнопедагогиканың ролi
Ата - аналарға арналған кітабында
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар .(Отбасындағы бала тәрбиесі)
Ана тәрбиесі
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар:бала тәрбиесінде нақыл, қанатты,шешендік сөздер қолдану;халық педагогикасындағы тәрбиенің түрлері
Тәрбие бөлімдері
Тә рбие-ана құ рсағ ынан
Бала тәрбиесі бесіктен
Бесік жыры – балаға берілетін алғашқы тәрбие
Пәндер