1-3 жас аралығындағы баланың психикалық дамуы: үйретудің жетекші рөлі мен таяудағы даму аймағы


Slide 1

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЕЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

СӨЖ

Орындаған :Серикханова А. Д.

Тексерген :Кулмышева Н. А.

Семей 2015

Slide 2

Бала 3 жасқа аяқ басқанда неғұрлым кең өркен жаятын және психикалық дамуды анықтайтын іс-әрекеттің жаңа түрлері ( сурет салу, жапсыру, құрастыру, мүсіндеу) .

Еңбектен бөлек ойын болған емес. Аңшылыққа, мал шаруашылығына және кетпен мен егін егуге көшкен балалар түсіне бермейтін және арнайы даярлықты керек етпейтін еңбек құралдары пайда болды.

Slide 3

Үйретудің психикалық дамудағы жетекші рөлі бала жаңа іс-әрекетті меңгере отырып, әуелі оны үлкендердің басшылығымен және көмегімен, содан соң өздігінен орындауға машықтанатынынан көрінеді. Баланың үлкендермен бірлесе орындайтыны мен оның өзінің жеке атқаратын қызметінің арасындағы айырмашылық баланың таяудағы даму аймағы деп аталады. Таяудағы даму аймағының көлемі баланың үйренгіштігінің, оның бойында осы қазір бар даму қорының маңызды көрсеткіші.

Slide 4

Мектеп жасына дейінгі балаға көбіне қабылдаудың бөлшектенбеуі, ойлаудың нақтылығы, ерік пен естің ырықсыздығы сияқты қасиеттер тән. Бұл ерекшеліктер психологиялық зерттеулер арқылы талай рет бекітілген болатын. Балалардың үлкен суреттер мен заттарды суреттеулеріне олардың өздерінің суреттерін әдетте заттардың жалпы сұлбасын немесе олардың жеке бөлшектерін, ұсақ-түйектерін қабылдай алатыны көрінеді, ал оларды бірден тұтастай қамтуға көбіне күштері жетіңкіремейді.

Slide 5

Негізінен білік жеке автоматты іс-әрекет формасының жаттығуды қайталаудағы қорытындысы. Баланың білік қабілетін қалыптастыруға үлкендер ықпал етеді. Бала үлкендермен көп жұмыс жасаса, барлық нәрсені өз бетімен жасайтын болады. 1 жастан 3 жасқа дейінгі балада ең бастысы тәрбие болады. Жаңа жаңалықтар баланы алға ұмтылуға итермелейді. Үлкендер балаға үнемі көңіл аударып отырса бала тез арада барлығын бағалап, сарапқа салады және өз көзқарасын ашып айтады.

Slide 6

Заттық іс-әрекеттен алынып жинақталған әсерлер баланың тілін дамытудың негізі болады. Сөздің артында ақиқат дүниенің бейнелері тұрған жағдайда ғана, сол сөзді игеру жемісті болады. Сөйлеуді игеру нәрестелік шақтан - ақ басталған қарым-қатынас қажеттілігінің әрі қарай дамуына байланысты жүзеге асады.


Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі баланың іс-әрекеті мен психикалық дамуы: мотивация, дағдылар және таяудағы даму аймағы
1-3 жас аралығындағы баланың сөйлеу тілінің дамуы: фонетикалық және лексикалық ерекшеліктері
Нәрестелік кезеңдегі шартты және шартсыз рефлекстердің психикалық дамуға әсері және ерте сәбилік шақтың 1-3 жас аралығындағы даму ерекшеліктері
Психикалық даму мен оқытудың өзара байланысы: Выготский теориясы және жақын даму аймағы
1 жастағы баланың физикалық және жүйке-психикалық дамуын бағалау
7-11 жас аралығындағы бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері және танымдық дамуы
1-7 жас аралығындағы мектепке дейінгі балаларға арналған перспективалық мәзір мен тамақтану қағидалары
Психиканың дамуы: әлеуметтік жағдаяттар, орталық психикалық қызметтер, жасқа тән құрылымдар және жетекші іс-әрекеттер
Л.С. Выготскийдің әлеуметтік-мәдени теориясы: проксимальды даму аймағы мен тілдің рөлі
Балалардың жүйке жүйесінің жас ерекшеліктері және жүйке-психикалық дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz