ФРАНЦУЗ ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ТАРИХЫ ОРЫНДАҒАН –ТҰРСЫНҒАЛИ АИД
Презентация қосу
ФРАНЦУЗ
ПСИХОЛОГИЯС
ЫНЫҢ ДАМУ
ТАРИХЫ
ОРЫНДАҒАН –ТҰРСЫНҒАЛИ
АИДА
ФРАНЦИЯ
ЕЛІНДЕГІ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
ЗЕРТТЕУЛЕР
ЭМПИРИКАЛЫҚ
БАҒЫТТЫҢ
ДАМУЫНА БАСТЫ
ҮЛЕСІН ҚОСТЫ.
ФРАНЦИЯДАҒЫ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ІЛІМДЕР
ЛОКК,НЬЮТОН,ДЕКАРТ
ЫҚПАЛЫМЕН АЛҒА ДАМЫДЫ
Француздард
ың
ерекшелігі-
Адам
санасының
Адам
қоғамдық
санасының
шарттармен
белсенділігі
тығыз
байланысы
Кондильяк идеясы +
Ламетри идеясы =
«Школа идеологов»
ЭТЬЕН БОННЕ ДЕ
КОНДИЛЬЯК (1715— 1780)
Сенсуалист
Адамның танымы ішкі
тәжірибеден емес,сыртқы
ортадан жиған-терген білімінің
негізінде қалыптасады
Ең алдымен жан тек түйсіне
алады деді,ал қалған есте
сақтай,ойлау деген практикалық
қасиеттерге кейіннен ие болады
НЕГІЗГІ ИДЕЯСЫ
Түйсіну
Жағымды не
Іс-әрекет жағымсыз
әсер ізі
Ақпарат
Ынта-
негізіндегі
талпыныс
тәжірибе
Есте
Қиял сақталған
ақпарат
Болған жағымды
әсерге
қажеттілік
ЖЮЛЬЕН
ЛАМЕТРИ(1709—1751)
Материалист,эмпирист
«адам –машина», «адам-
өсімдік» еңбектерінің
авторы
Білім-таным мен тәжірибе
негізінде ғана қалыптаса
алады
Ол қажеттіліктерді
биологиялық және
психологиялық деп бөлді
Адам бойындағы
физиологиялық
Жанды тәннен бөлек
өзгерістерді
қарастыру мүмкін емес
психологиялық
деді
негіздерімен тығыз
байланысын талдаған
КЛОД АДРИАН
ГЕЛЬВЕЦИЙ (1715—1771)
Адамдардың түйсінуі туған сәттен бастап тән
болады
Кез-келген басқа процесстер үшін түйсіну
алғашқы қадам болып табылады
Басқа процесстер үшін зейіннің маңызы
зор,өйткені ол салыстыру,бақылауға басты
кепілдік болып саналады
Сананың деңгейі ұлт,географиялық орналасу
немесе дінге байланысты емес
ЖАН ЖАК РУССО (1712
—1778)
«эмиль немесе тәрбие
Жазушы,философ,ойш Адамдарды сыртқы туралы»еңбегінде бала
ыл-ғалым орта кері әсер етеді психологиясына
тоқталып өтеді
ӨЗ ЕҢБЕГІНДЕ АЛҒАШ РЕТ
БАЛА ДАМУЫНЫҢ
ПСИХОЛОГИЯЫЛҚ ЖАС
ЕРЕКЕШЛІГІНЕ
БАЙЛАНЫСТЫ КЕЗЕҢДЕРДІ
ҰСЫНДЫ
10жылға созылған
2-12 жас аралығы-
1-кезең-туғаннан 2- сенсорлық
жасқа дейін- қабілеттер
баланың дамитын ең
физикалық жағымды
дамуы,сөйлеуі кезең.Баланы
қалыптаспайды оқытуды 12 –ге
дейін бастамаған
жөн деп есептеді
3-кезең-12-15 жас
аралығы-сенсорлық
қбілеттері дамыған.Сол
4-кезең-15 жастан
себепті бұл жас
кәмелет жасқа дейін-
кезеңінде оқуға көңіл
тұлғаның тәжірибесі
бөлу керек.Моральдік
едәуір
және этикалық түсінігі
қалыптасқан,өмірлік
толық
мақсаттар жайлы
қалыптаспағандықтан
ойлана бастайды
нақты әрі теориялық
ғылымдарды оқыту
керек деп санады
ДЕНИ ДИДРО (1713—
1784)
Сенсалист,материалист,эмпирист
Адам білім деңгейі ортамен
қалыптасса да,оның психикасы
бтологиялық жағдайымен тығыз
байланыста қалыптасады
«Даламбердің Дидромен
әңгімесі»деген еңбегінде тірі ағзалар
арасындағы ортақ дүние,олардың
барлығы бір тектес молекулалардан
пайда болған деп тұжырымдаған
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz