ФРАНЦУЗ ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ТАРИХЫ ОРЫНДАҒАН –ТҰРСЫНҒАЛИ АИД




Презентация қосу
ФРАНЦУЗ
ПСИХОЛОГИЯС
ЫНЫҢ ДАМУ
ТАРИХЫ
ОРЫНДАҒАН –ТҰРСЫНҒАЛИ
АИДА
ФРАНЦИЯ
ЕЛІНДЕГІ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
ЗЕРТТЕУЛЕР
ЭМПИРИКАЛЫҚ
БАҒЫТТЫҢ
ДАМУЫНА БАСТЫ
ҮЛЕСІН ҚОСТЫ.
ФРАНЦИЯДАҒЫ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ІЛІМДЕР
ЛОКК,НЬЮТОН,ДЕКАРТ
ЫҚПАЛЫМЕН АЛҒА ДАМЫДЫ

Француздард
ың
ерекшелігі-

Адам
санасының
Адам
қоғамдық
санасының
шарттармен
белсенділігі
тығыз
байланысы
Кондильяк идеясы +
Ламетри идеясы =
«Школа идеологов»
ЭТЬЕН БОННЕ ДЕ
КОНДИЛЬЯК (1715— 1780)

Сенсуалист

Адамның танымы ішкі
тәжірибеден емес,сыртқы
ортадан жиған-терген білімінің
негізінде қалыптасады
Ең алдымен жан тек түйсіне
алады деді,ал қалған есте
сақтай,ойлау деген практикалық
қасиеттерге кейіннен ие болады
НЕГІЗГІ ИДЕЯСЫ
Түйсіну

Жағымды не
Іс-әрекет жағымсыз
әсер ізі

Ақпарат
Ынта-
негізіндегі
талпыныс
тәжірибе

Есте
Қиял сақталған
ақпарат
Болған жағымды
әсерге
қажеттілік
ЖЮЛЬЕН
ЛАМЕТРИ(1709—1751)

Материалист,эмпирист

«адам –машина», «адам-
өсімдік» еңбектерінің
авторы

Білім-таным мен тәжірибе
негізінде ғана қалыптаса
алады

Ол қажеттіліктерді
биологиялық және
психологиялық деп бөлді
Адам бойындағы
физиологиялық
Жанды тәннен бөлек
өзгерістерді
қарастыру мүмкін емес
психологиялық
деді
негіздерімен тығыз
байланысын талдаған
КЛОД АДРИАН
ГЕЛЬВЕЦИЙ (1715—1771)

Адамдардың түйсінуі туған сәттен бастап тән
болады

Кез-келген басқа процесстер үшін түйсіну
алғашқы қадам болып табылады
Басқа процесстер үшін зейіннің маңызы
зор,өйткені ол салыстыру,бақылауға басты
кепілдік болып саналады
Сананың деңгейі ұлт,географиялық орналасу
немесе дінге байланысты емес
ЖАН ЖАК РУССО (1712
—1778)

«эмиль немесе тәрбие
Жазушы,философ,ойш Адамдарды сыртқы туралы»еңбегінде бала
ыл-ғалым орта кері әсер етеді психологиясына
тоқталып өтеді
ӨЗ ЕҢБЕГІНДЕ АЛҒАШ РЕТ
БАЛА ДАМУЫНЫҢ
ПСИХОЛОГИЯЫЛҚ ЖАС
ЕРЕКЕШЛІГІНЕ
БАЙЛАНЫСТЫ КЕЗЕҢДЕРДІ
ҰСЫНДЫ

10жылға созылған
2-12 жас аралығы-
1-кезең-туғаннан 2- сенсорлық
жасқа дейін- қабілеттер
баланың дамитын ең
физикалық жағымды
дамуы,сөйлеуі кезең.Баланы
қалыптаспайды оқытуды 12 –ге
дейін бастамаған
жөн деп есептеді
3-кезең-12-15 жас
аралығы-сенсорлық
қбілеттері дамыған.Сол
4-кезең-15 жастан
себепті бұл жас
кәмелет жасқа дейін-
кезеңінде оқуға көңіл
тұлғаның тәжірибесі
бөлу керек.Моральдік
едәуір
және этикалық түсінігі
қалыптасқан,өмірлік
толық
мақсаттар жайлы
қалыптаспағандықтан
ойлана бастайды
нақты әрі теориялық
ғылымдарды оқыту
керек деп санады
ДЕНИ ДИДРО (1713—
1784)
Сенсалист,материалист,эмпирист
Адам білім деңгейі ортамен
қалыптасса да,оның психикасы
бтологиялық жағдайымен тығыз
байланыста қалыптасады
«Даламбердің Дидромен
әңгімесі»деген еңбегінде тірі ағзалар
арасындағы ортақ дүние,олардың
барлығы бір тектес молекулалардан
пайда болған деп тұжырымдаған

Ұқсас жұмыстар
Психологияның табиғи және гуманитарлық мәні
Ежелгі Грек мәдениеті
Даму психологиясы
Балалар психологиясының даму тарихы,теориялар туралы негізгі түсініктер
Балалар психологиясының даму тарихы, теориялар туралы негізгі түсініктер жайлы ақпарат
Балалар психологиясының даму тарихы, теориялары туралы негізгі түсініктер
Медицина социологиясы
Мәскеу психиатриялық клиникасына сәйкес прогрессивті паралич
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУДЫҢ ТЕЖЕЛУІНІҢ ЗЕРТТЕЛУ ТАРИХЫ
Менеджмент психологиясына кіріспе
Пәндер