Toyota Motor Corporation Toyota Jidosha Kabushiki-gaisha




Презентация қосу
Toyota
Toyota Motor
Motor Corporation
Corporation
Toyota
Toyota Jidosha Kabushiki-gaisha
Jidosha Kabushiki-gaisha
トトトトトトトトトト
トトトトトトトトトト
• Toyota Motor Corporation (жапон. トトトトトトトトトト тойота
дзидо:ша кабушикигайша) — әлемнің ең ірі машина жасау,
сондай-ақ қаржылық қызмет көрсететін және қосымша
бірнеше бизнес бағыттары бар корпорация. Штаб-пәтері -
Жапонияның Тойота қаласында, Айчи аумағында орналасқан.
Fortune Global 500 (2010 жылы) – компания 5-ші орынды
иеленген.
• Toyota Motor Corporation — Toyota Group-тың басты мүшесі
болып саналады. «Toyota» бренді көбінесе осы компаниямен
байланысты. «Тойота» автокөліктерінің белгісі сопақ әрі оны
перпендикуляр қиған доғал шеңберлер арқылы белгіленеді
және осы перпендикуляр тұрған доғал шеңберді жартылай
қиыс сызық кесіп өтеді. Бұл иненің көзі мен одан өткен жіпті
білдіреді. Киичироның әкесінің тоқыма цехында сондай-ақ ине
және жіп шығару ісі де жүзеге асқан. Содан бері осы белгі
«Тойота» автомобильдерінің сауда белгісі болып қалыптасқан
Тарихы
• «Toyota» жапондық автомобиль компаниясы 1933 жылы тоқыма станоктарын дайындаумен айналысатын Toyoda
Automatic Loom Works зауытының бөлімшесі ретінде құрылды. 1929 жылы Киичиро Тойода Еуропа мен АҚШ-қа
машина өнеркәсібімен танысуға сапар жасады. 1930 жылы компания иесіні Сакичи Тойоданың ұлы Киичиро Тойода
американдық үлгімен бензинді қозғалтқышты автомобильдер шығара бастады. Оның бірқатар өзгерген тегі фирманың
сауда маркасы болды. Жапония Үкіметі Toyoda Automatic Loom Works компаниясының бұл бастамасын қолдады.
1934 жылы компания бірінші рет А типтегі қозғалтқыштағы жолаушы тасымалдайтын автомобиль шы ғарды, осы модель
1935 жылдың 1 мамырында пайдалануға берілді, осы жылы G1 жүк машинасы тамыз айында қолданыс қа енді. АА
маркалы көлігінің өндірісі 1936 жылы басталды. Алдыңғы моделдер Dodge Power Wagon и Chevrolet моделдеріне ұқсас
болды.
• Toyota Motor Co., Ltd.- 1937 ж. өздігінен қызмет атқаратын компания болып негізделді. Компанияны құрушының тегі
«Тойода» (トト) болып аталатынына қарамастан, компанияға «Тойота» ( トトト) аты берілді. Өйткені, Жапонияда 8 саны
сәттілік әкеледі деп саналады, ал катаканамен жазылған «Тоёта» ( トトト) атауы дәл 8 сызықтан тұрады.
• Екінші дүниежүзілік соғыс кезінде компания Жапония императорлығына жүк тасымалдаушы көлік шығарумен
айналысты. Сол кездегі қатаң тапшылық үшін Жапонияның әскери жүк тасымалдаушы к өлігі е ң о ңайлатыл ған н ұс қада,
мысалы, бір ғана фарасымен жасалды. Кейбіреулердің ойынша со ғысты ң жылдам біткені Аичи қаласында ғы Toyota
зауытын бомбылаудың әсерінен болды деп санайды.
• Toyota Motor Corporation соғыстан кейін 1947 жылы коммерциялық жолаушы тасымалдайтын көлік SA моделін шығарды.
1950 жылы Toyota Motor Sales Co атаулы сатумен айналысатын жеке компания құрылды. (Ол 1982 жылға дейін қызмет
атқарды). 1956 жылы сәуірде Toyopet делдалдық жүйе құрылды. 1957 жылы Toyota Crown Америкаға экспортқа
жіберілетін алғашқы жапондық автомобиль болды. ( Бразилияға да экспортталды).
• Тойота 1960 жылы жылдам қарқынмен кеңейе бастады. Ең алғашқы «Тойота» маркалы автомобиль Жапония аума ғынан
тыс 1963 жылы Аустралияның Мельбурн қаласында конвейерден шығарылды.
• 2009 жылдың мамыр айында компания қаржылық залалға ұшырадыБұл 1950 жылдан бастап болмаған еді.
Меншік иелері мен басшылық
• 2008 жылдағы компания
акцияларының негізгі иелері:
• The Master Trust Bank of Japan
(6,29 %),
• Japan Trustee Services Bank
(6,29 %),
• Toyota Industries Corporation
(5,81 %),
• 9 % — қазынашылық акция [4%].
Компанияның төрағасы — Фудзио Чо.
Президенті — Акио Тойода
Қызметі
• Компания Toyota, Lexus, Scion, Daihatsu,
Hino деген жолаушы тасымалдайтын, жүк
тасымалдайтын автомобильдер ж әне
автобустар брендтерін шығарады.
• 2008 ж. 31 наурызында аяқталған 2007-2008
қаржы жылында корпарация 9,37 млн
автомобиль сатты. 2008 жылды ң түсімі —
$204,352 млрд, таза пайдасы — $-4,349 млрд
құрады.
• Әлемдегі ең ірі көлік шығарушы
• 2007 ж. I кварталында Toyota Motor, General
Motors–қа қарағанда көп машина шығарып сатты.
GM 76 жыл бойы «әлемдегі ең ірі көлік шығарушы»
атқа ие болған. Соңғы жылдары GM және басқа да
американдық көлік шығарушылар дағдарысқа
байланысты өндірісті қысқартып, бірінші кезекте
нарықта бәсекелесі Toyota маркасына орынды
босатқан. І кварталда 2,37 млн автомобиль
шығарып, 2,35 млн сатқаны туралы жапония 24
сәуірде хабарлаған. Осылайша ең алғаш рет 2,34
млн шығарып, 2,26 млн сатқан GM алдына шыққан.
Бас пәтері
Toyota Қазақстанда
• Қазақстандағы ресми делдалы (дилері) ретінде 1993 ж. Алматыда
Астана моторс құрылған. Ол көптеген мамандандырылған
кәсіпорындар ашу ға ұйтқы болды. Соның ішінде 1995 ж.
компаниядан бөлініп шыққан “Алматы Тойота орталығы” (“Toyota
Center Almaty”) тех. қызмет көрсету ст. бар. Же ңіл автомобильдер,
джиптер, шағын автобустар, “Тойота” автобустарын сатады.
Стансадан сатып алынған әрбір автомобильге “Toyota Motor
Corporatіon” компаниясы 50 000 км қашы қтыққа немесе 12 ай ға
кепілдік береді. 1995 ж. “Астана моторс” компаниясынан о қшау отау
тіккен “Астана секьюрити” (Astana Securіty — қауіпсіздік қызметі)
жеке тұлғалар мен заңды тұлғаларды, объектілерді қорғайды, ҚР-да
тасылатын жүктердің қауіпсіздігін қаматамасыз етумен айналысады.
Астана , Қостанай, Ақтөбе қ-ларында компанияның филиалдары
жұмыс істейді.


• Гибридты технологиялар:
• Toyota Motor 1997 жылдан бастап автомобиль нары ғында гибридты
технологияларды қарқынды ұсынған алғашқы компания, жаппай (Toyota Prius)
гибридты автомобиль шығарып және сатушы. Кейінірек компания гибридты
мықты жинақталған Camry моделін, Lexus моделін шы ғара бастады. Компания
өзінің гибридты технологиясын «Hybrid Synergy Drive» деп атайды, ал Lexus
моделі үшін «Lexus Hybrid Drive»деп аталады. Prius моделі А ҚШ-та е ң жа қсы
өтетін модель. Тойота қазір үш гибрид автосы «Hybrid Synergy Drive»
жүйесімен негізделген : Prius, Highlander ж әне Camry. Гибридты Toyota Sienna
танымал минивэн машинасын 2010 жылы шы ғару ға жоспарлап отыр, ал 2030
жылы компания барлық өнімін «Hybrid Synergy Drive» жасау ға жоспарлап отыр.
2011 жылыдың 28 ақпанына дейін компания 3,03 млн гибрид автомобиль сатты
• Электромобилдер:
• Toyota Estima Hybrid
• General Motors компаниясы Chevrolet Volt электромобилін жасау жоспарын айт қаннан
кейін, Toyota Motor соған ұқсасын жоспарлауға кірісті. Қазір компания Жапонияда,
АҚШ пен Еуропада "Toyota Plug-in HV' сына қтан өткізуде. Ұқсас Chevrolet Volt б ұл
модель - Li-ion аккумуляторына негізделіп жасал ған. Электромобилдер қорша ған
ортаға, гидридты қозғағышы бар көліктерге қарағанда, еш қандай кері әсерін
тигізбейді.
Тойота (Toyota Production System) компания
менеджментінің 14 қағидасы (Toyota Production
System)
• Қысқа мерзімді қаржылық нысанға залал келтіруіне қарамастан, бас қарма шешімін ұза қ мерзімге
қабылдау.
• Үзілмейтін ағым процессі түпкі мәселені шешуге к өмектеседі.
• Қайта шығаруды болдырмау үшін «Тартылу» сұлбасын пайдалан. Т ұтынушы қажетті с ұрансын өз
мерзімінде және өзінің қажетті санында алу үшін, өндіріс ж ұмысын сапалы ұйымдастыруды қажет
етеді
• Жұмыс көлемін түзе. Дұрыс, үнемді өндірісті құру ж әне сапалы қызмет к өрсету үшін - т үскен
тапсырысқа қарамастан өндіріс графигін д ұрыс құру қажет.
• Сапа қажет етсе, өндірісті то қтат.
• Стандартты есептер мен қызметкерлерді ң толы қ өкілеттілігі то қтаусыз кемелдену негізі.
• Бір де бір мәселе байқаусыз қалмау үшін ба қылау жасап т ұр.
• Сенімді, сынақтан өткен технологияны пайдалан
• Өз ісін толық меңгерген және де бас қаларға да үйретеді деген оймен к өшбасшыларды т әрбиеле.
• Өз серіктестерің мен мердігерлерді сыйла, олар ға қиын сауал қой ж әне орындалуына к өмектес.
• Жағдайды шешкің келсе, оған өз көзіңмен қара .
• Барлық жағдайды ойлап,өлшеп барып шешім қабылда.
• Өз компанияңды талмай үйренуші жетілген ж әне қорытынды жасал ған ұйым ға айналдыр.
• Қажырлы еңбек - бәрін жеңбек
АЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМ

Ұқсас жұмыстар
Автокөлік өндірісі
САПА ШЫҒЫНДАРЫН БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІ
АСТАНА МОТОРС ЖШС-нің маркетинг ортасын талдау
Көлік
Түрі Еншілес компания
ТҰҚ компаниялар
КӨЛІК САЛЫҒЫ
Көлік құралдарына салық төлемейтін мыналар
Сканерлеу процесіне кодтың зақымдануы немесе ішінара
Түркия экономикасы
Пәндер