Сауат ашуға арналған дидактикалық материалдар




Презентация қосу
САУАТ АШУҒА АРНАЛҒАН
ДИДАКТИКАЛЫҚ
МАТЕРИАЛДАР

Топ:П-305
Орындаған: Дуйсембаева Д.С.
Тексерген:Таттимбетова С.Ж.
Сауат ашу пәнінен дидактикалық материал
Ф ф дыбысы және әрпіне арналған тапсырмалар:
Сөздерде неше әріп бар екенін санмен көрсет:
Туфли Фирма Факс Физика Марафон
Сөздерді буынға бөліндер:
Фариза Фатима Фархат Фазыл

Сс дыбысы және әрпіне арналған
тапсырмалар.
Жоғалған «С» әрпін орнына қойыңдар.
...абақ , ...ары , қа...қыр , а...пан.

Жазылған сөздерді оқу, буындарға бөлу, дыбыстық талдау жасау,дауыссыз,
дауысты дыбыстарды табу
хор хабар кітапхана асхана
хат халат шеберхана дәріхана
Көп нүктенің орнына қ немесе х әрпін қой
Ша...мат, ас...ана, ...алам, ...абар, ...алық, ба...а
Сауат ашу пәнінен
дидактикалық материалдар
қатарына дидактикалық
ойындарды қосуға болады:
Дидактикалық ойындар:

«Кім тапқыр?»
Мақсаты: берілген тыбыстың орныны таба білуге

машықтандыру. Ойын барысында балалары зейінді болу ға
дағдыландыру. Түстерді тез айырып, жылдамдыққа,
тапқырлыққа баулу. Достық қарым қатынасты тәрбиелеу.
Ойын шарты: тәрбиеші берілген дыбыстың с өзді ң басында,

ортасында, соңында келетіндігін айтады. Балалар зейін
қойып тыңдап, егер өтілген дыбыс сөздің басында болса,
көк жалаушаны, соңында болса, қызыл түсті жалаушаны
жоғары көтереді.
Мысалы: Самат, сағыз, тіс, сиыр,қасық, сабын, тас.

Басқа әріптерге де осылайша жалғастыра беруге болады.
«Қарама-қарсы сөздер»
Мақсаты:антоним сөздерді салыстыру жолымен

балалардың ой-өрісін кеңейту, ойлау қабілетін дамыту,
сөздік қорын қарама-қарсы сөздермен молайту,
зейінділігін арттыру.
Көрнекілігі:доп, карточкалар.

Ойын шарты:тәрбиеші шеңбер бойымен тұрған балаларға

кезекпен допты лақтырып антоним сөздерінің бірін
айтады, ал допты ұстап алған бала тәрбиешіге кері
лақтырып, айтылған сөзге қарама-қарсы сөзді айту керек.
Мысалы:тәрбиеші: «үлкен» десе, бала «кіші» деп, «биік»

десе «аласа» деп жауап береді.

 «Сөзойла, тез ойла»
Мақсаты:берілген дыбысқа сөз ойлап, сөздегі дауысты, дауыссыз

дыбыстарды ажырата білу. Сөздік жұмыс жүргізу арқылы баланың
сөздік қорын молайту. Ойын арқылы балаларды тапқырлыққа
баулу.
Көрнекі құралдар: кеспе әріптер қалтасы, текшелер салын ған

сандық, текшелер (дыбыстардың дауысты, дауыссыз екендігін
білдіретін ерекше белгісі бар).
Ойын барысы:тәрбиеші әріп қалтасынан кез келген бір әріпті

көрсетеді. Балалар сол әріптен басталатын с өздерді айтады.
Сандыққа бірнеше текше салып қояды. Бала өз қолымен біреуін

алып сол дыбыстан басталатын заттарды айтады.
Мысалы:А – болса:

Балалар: Ай, алма,алмұрт, асқабақ, т.б.
«Кім зейінді?»
Мақсаты:дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата білуге

үйрету. Балалардың, байқағыштық қасиеттерін дамыту.
Көрнекілігі:әр түрлі суреттер, текшелер

Ойын шарты:тәрбиеші балаларға әр-т үрлі суреттер,

ойыншықтар көрсетеді. Егер сол суреттің басында ғы дыбыс
дауысты болса, балалар қызыл текшені, дауыссыз болса,
көктекшені көтереді.
Тәрбиеші балалардың іс-әрекетін м ұқият ба қылап,

қателеспеген, ойынға белсене қатысқан балаларға жалауша,
жұлдызша, не асықтар үлестіріп отырады.
Сабақтың соңында берілген заттар саналып, же ңімпаз

белгіленеді.
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
1.«Әліппе серігі» бойынша жұмыс.. 2. «Жазу дәптері» бойынша жұмыс. 3. «Сауат ашуға арналған дидактикалық материалдар» бойынша жұмыс 4. «Кеспе әріптер мен буындар» бойынша жұмыс
Оқу материалдарының білімділік және тәрбиелік мәні
Фокина Лидия Петровна
Ш. Қалдаяқов. Ана туралы жыр
Грамматикалық ойындарды қолдану әдіс- тәсілдері
Қазақ тілінде дидактикалық ойындарды пайдалану
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Тіл танытқыштар
Сауат ашу сабақтарына қойылатын негізгі педагогикалық талаптар
Сыныпқа мінездеме
Пәндер